Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי הרבה סיפורים כאשר מורידים ק''מ ברכב וזה מסקרן אותי, בתור מישהו שהולך לקנות רכב זול בשנתון ישן יחסית לתקופת הלימודים הייתי רוצה לדעת האם ניתן לזהות אם שיחקו בק''מ של הרכב ואיך ניתן לזהות תופעה חביבה שכזאת? מה צריך לבדוק ואיך, למה צריך לשים לב במיוחד.

 

ושאלה נוספת היא האם מאפסים ק''מ ברכב בו הוחלף מנוע?

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

אין איך לזהות באופן מעשי. אלא אם כן קילומטרז' שונה מאז שרושמים בטסט ו/או יש תיעוד טיפולים מלא.

אפשרות נוספת זה להסתכל על סאלון: הגה, ידית הילוכים, מושבים, דוושות - האם בלאי מתאים לקילומטרז'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אין איך לזהות באופן מעשי. אלא אם כן קילומטרז' שונה מאז שרושמים בטסט ו/או יש תיעוד טיפולים מלא.

אפשרות נוספת זה להסתכל על סאלון: הגה, ידית הילוכים, מושבים, דוושות - האם בלאי מתאים לקילומטרז'.

ואם נעשתה קומבינה עם הטסטר והוא רושם מה שאני מבקש ממנו לרשום ? לא נראה לי שזאת השיטה הכי טובה להסתמך על מה שרשמו בטסט. הדרך הכי טובה לדעת זה מוסכניק שמכיר את הדגם. היה פה שרשור לגבי בחור עם גולף שעשתה הרבה יותר ק"מ ממה שרשום לה בלוח שעונים ומוסך רון עלה על זה . גם להסתכל על הרכב מבפנים יכול להטעות ,סלון שמור לא בהכרח יעיד על רכב שזה הק"מ האמיתי שלו . תתפלא איזה נפלאות ספריי סקאי עושה אם משתמשים בו באופן קבוע.

לגבי שאלתך אם בהחלפת מנוע מאפסים ק"מ התשובה היא לא - ישנם עוד מכלולים שצברו את הק"מ הזה , כמו בולמים, מתלים וכו וכו.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
לגבי שאלתך אם בהחלפת מנוע מאפסים ק"מ התשובה היא לא - ישנם עוד מכלולים שצברו את הק"מ הזה , כמו בולמים, מתלים וכו וכו.

 

אז נתקלתי במס' מודעות בהן צויין ק''מ לא הגיוני בעליל של 25~40 ק''מ (רכב שנת 2002) וצויין בפירוט: ''מנוע חדש''. זאת אומרת שהם ביצעו איפוס לא חוקי של הקלומטראז' בעצמם?

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם
סלון שמור לא בהכרח יעיד על רכב שזה הק"מ האמיתי שלו

סאלון לא, אבל ידיות, הגה, דוושות תמיד כן. יש דברים שלא מחליפים.

 

כמובן כדאי להתיעץ עם מומחה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אז נתקלתי במס' מודעות בהן צויין ק''מ לא הגיוני בעליל של 25~40 ק''מ (רכב שנת 2002) וצויין בפירוט: ''מנוע חדש''. זאת אומרת שהם ביצעו איפוס לא חוקי של הקלומטראז' בעצמם?

לפי מה שנראה לי הגיוני , זה הק"מ של המנוע החדש , או כמה שהם נסעו איתו מאז שהותקן ברכב. הבעיה העיקרית במנוע שהותקן הוא שאין לך דרך לדעת כמה ק"מ הוא באמת עבר. אף אחד לא מאפס ק"מ ואם תתקל באחד כזה תגיד לו שלום יפה ותנתק.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

שמעתי בזמנו ממוסכניק שבעל מקצוע מנוסה יכול לזהות הורדת ק''מ, בהתבססות על הבלאי של הרכב,

אבל כשאר מודבר בהורדה של 10K-20K ק''מ זה בלתי אפשרי.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

למה להוריד 10K? אם כבר - אז כבר מורידים איזה 100K.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שמעתי בזמנו ממוסכניק שבעל מקצוע מנוסה יכול לזהות הורדת ק''מ, בהתבססות על הבלאי של הרכב,

אבל כשאר מודבר בהורדה של 10K-20K ק''מ זה בלתי אפשרי.

10,000 -20,000 זה לא ק"מ שמישהו יוריד ויסתכן. נשמע לא סביר בעליל.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לא מאפסים ק״מ ברכב שמוחלף בו מנוע. מנוע זה לא החלק היחיד שצובר בלאי.

ניתן כמו שנאמר פה כבר להסתכל ולהעריך אם הבלאי הפנימי (הגה,ידית הילוכים, מושבים,ידיות) נראה סביר ביחס לק״מ. ברכבים שעברו הרבה ק״מ בד״כ יהיה בלאי פנימי ניכר.

V5

פורסם
למה להוריד 10K? אם כבר - אז כבר מורידים איזה 100K.

 

כי הרבה יותר קשה לזהות שהורידו.

ברכבים חדשים יותר למשל, זה נתון לא כזה קטן.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

נניח יורידו 10K כמה. זה באמת משנה משהו?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
נניח יורידו 10K כמה. זה באמת משנה משהו?

 

נניח אתה קונה רכב 2012, לא חשוב איזה, יש לך 2 אפשרויות אחרונות שסיינת ע''פ מצבן,

אחת עם 35K ק''מ (הורידו לה 15K ק''מ ואתה לא יודע) והשניה עם 50K ק''מ ,

המצב שלהן דומה מאוד חיצונית והמחיר של הזאת ששיחקו לה בק''מ יותר יקר רק באלפיים שקל. מה תיקח?

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

1. מצב כללי של הרכב - כמו שנאמר, רכב עם ק"מ גבוה יציג יותר בלאי, נזילות וכו'.

2. מצב פנימי - הגה, ידיות, שטיח (הקבוע), דשבורד וכו'. פה יכול להיות שהחליפו, אבל עדיין שווה לבדוק.

3. בשיטוטים באתר של הVAG-COM ראיתי בדיקה שמשום מה אפשרית רק במחשב ניהול מנוע מסוג EDC15 (גולף דיזל , אוקטביה דיזל וכו') שאפשר לבדוק מה הק"מ האמיתי של הרכב, שנשמר איפהשהוא במחשב ללא תלות בלוח שעונים.

4. רישום ברשיון רכב לפי הטסט.

5. תיעוד טיפולים. אם תראה שהאוטו גמע 100KKM ועבר טיפול 90KKM ב2008 משהו פה מוזר.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

אני אבדוק את שני הרכבים ואקח את זה שהוא יותר שמור עם טיפולים מתועדים. אני לא מסתכל על קילומטרז' בכלל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...