Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 2010 - תקלות על תקלות (התקבל אישור יבואן להחלפת דשבורד ללא חיוב)


eyalpa
שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בזיון.

אם צ'מפיון אחרי שחטפו שרשוריפלצת, לא איימו על פותחי השרשורים.

אז בוודאי, שלאדון סמל"ת אין מה לאיים ובפרט שברור לכל אדם סביר.

שהתקלות הללו, (ובמיוחד הדש-בורד) נובעות אך ורק ממוצר לקוי.

 

צ'מפיון מתנערים מאנשים בתקופת אחריות,צ'מפיוןמחזיקה ברשת מוסכים שרובה אינה מקצועית,על צ'מפיון היו צריכים לאיים בתביעה יצוגית כאשר גירים קרסו על ימין ועל שמאל,גרמו לאנשים להתקע בזמן שבמוסכים התנערו וטענו שזאת התנהגות טבעית של הגיר,צ'מפיון מוכרים ללקוחותיהים מוצר תקול,ורק עכשיו לאחר ויכוחים אין סופיים הסכימו להאריך עליו אחריות,וגם זה רק למחצית ממה שהאריכו במדינות אחרות.דרך אגב,ממליץ לך להכנס לפורום vagit/scirocco ולקרוא קצת על התלאות של להחזיק את רכבי המותג.

להזכיר את צ'מפיון וסמלת במילה אחת עושה קצת עוול לסמלת,מדובר כאן בהסכם פשרה על רכב יד שנייה שסיים את תקופת האחריות לפני יותר משנה,בפשרות מכל סוג,תמיד מישהו מרגיש שהיה יכול לקבל יותר,eyalpa:גם אם אני הייתי במצבך הייתי מתוסכל ממצב הרכב,קיבלת הצעה די הוגנת,לך עליה כי בסה"כ כל אופצייה אחרת תעלה עוד זמן וכסף ואינך יכול לדעת מה יהיו תוצאותיה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צ'מפיון מתנערים מאנשים בתקופת אחריות,צ'מפיוןמחזיקה ברשת מוסכים שרובה אינה מקצועית,על צ'מפיון היו צריכים לאיים בתביעה יצוגית כאשר גירים קרסו על ימין ועל שמאל,גרמו לאנשים להתקע בזמן שבמוסכים התנערו וטענו שזאת התנהגות טבעית של הגיר,צ'מפיון מוכרים ללקוחותיהים מוצר תקול,ורק עכשיו לאחר ויכוחים אין סופיים הסכימו להאריך עליו אחריות,וגם זה רק למחצית ממה שהאריכו במדינות אחרות.דרך אגב,ממליץ לך להכנס לפורום vagit/scirocco ולקרוא קצת על התלאות של להחזיק את רכבי המותג.

להזכיר את צ'מפיון וסמלת במילה אחת עושה קצת עוול לסמלת,מדובר כאן בהסכם פשרה על רכב יד שנייה שסיים את תקופת האחריות לפני יותר משנה,בפשרות מכל סוג,תמיד מישהו מרגיש שהיה יכול לקבל יותר,eyalpa:גם אם אני הייתי במצבך הייתי מתוסכל ממצב הרכב,קיבלת הצעה די הוגנת,לך עליה כי בסה"כ כל אופצייה אחרת תעלה עוד זמן וכסף ואינך יכול לדעת מה יהיו תוצאותיה.

 

אין ספק שאתה עילוי. אפילו אם ידברו כאן על מעברות ששוגרה לחלל אתה תדע לעשות את ההקשר לצ'מפיון. מעניין כמה וואגיות היו לך, כמה פעמים התנסת אתה עצמך בשרות שלהם כמה פעמים שמת אצלם כסף וכמה פעמים התעללו בך בשרות הלקוחות שלהם, הרסו לך את הרכב במוסכים שלהם ושלחו לך רוצחים שכירים הביתה שאתה ככה משמיץ אותם על ימין ועל שמאל עם ובלי קשר לשרשור ולדיון שמתנהלים בכל נושא. אנשים כמוך מוציאים את הטעם מהשתתפות בשיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך בחום לקרוא לפני שאתה מגיב.תקרא את תגובה 104 לפני שאתה מתלהם,ותראה מי הכניס את צ'מפיון לדיון.

לשאלתך השניה בארבע חמש שנים האחרונות אני גומע מידי חודש בין 500ל 1000 קמ באוקטביות דיזל שונות,וכן,גם יצא לי לבקר יותר מפעם אחת במוסכי היבואן.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההצעה של סמל"ת אי אה , הוגנת , אבל לא חכמה .

החלפת דש - בעלויות כספיות לחברה + ניקיון המנוע מקורוזיה , לא יותר מ 1000 ש"ח .

 

מדוע לכבול לקוח לטרייד-אין ( כאילו להראות כי סמל"ת עומדת אחרי המוצרים שלה .. )

וגם סמל"ת מורידה מעצמה הבטחות עתידיות - סוגרת את הסיפור יפה עכשיו .

( סגרתם כבר 90% מהסיפור , למה להשאיר קצוות פתוחים )

 

בהשקעה של עוד 1000 ש"ח , סמל"ת סוגרת יפה שרות טוב , והלקוח מרוצה , וגם והאחרים הקוראים את הדיון מבינים לבד .

כי סמל"ת עומדת אחרי המוצרים שלה .

ומשחררת את הלקוח מהרגשה של כבילה עתידית - אחרי שרות טוב , הוא ירצה לחזור לסמל"ת עם ובלי טרייד-אין .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חושב שבמקומך הייתי מתעצבן אבל נראה שהגעתם ל-90% הסדר ואם תגיע לעלות החלפה דש של כ-800 שח ותבדוק שהעבודה תהייה טובה אז יחסית הם בסדר. לגבי איום אני לא יגיב כי אין הוכחות ולא רוצה להכפיש אדם על בסיס אדם אחר. יש לי רק בעיה שפיאט עומדים על תשלום עבודה מזערי מאוד בין להוציא אותם אפילו פה בפורום ובלי לדבר על הלקוח כחברה שבאמת בארץ יחסית בסדר גמור והם מתעקשים על התשלום עבודה.

החיים הם כמו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מאד לא רציני לתת אסמכתאות מאתרים רציניים מחו"ל שבעצם אין בהם ולו איזכור בודד של תקלה דומה. נכון שיש איזכור של תקלות נפוצות בדגמי ה - 500 , אבל מדובר בתקלות אחרות. ודרך אגב באותם אתרים יש אזכורי תקלות לכל הדגמים כולל יפאניים הנחשבים

שיאני האמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,

לעניות דעתי - קח את הסולם הקרוב ורד מהעץ.

 

פיאט יצאו בסדר גמור. אפילו מעבר לכך. כצרכן הם אפילו רכשו את אמוני.

 

עניין הדשבורד טופל בהגינות. אין לך בעיה אמיתית ברכב.

 

רכבי לנדקרוזר 120 עם בעיה קשה בדשבורד- היבואן מטפל בהם רק מול התארגנות צרכנית של עשרות רכבים, והשתתפות עצמית של אלפי שקלים. (אחרי תקופת האחריות)

UMI טיפלו בדשבורד מתפורר של ויונט (אחרי תקופת האחריות) בהשתתפות עצמית של 25% מהחלק והעבודה. לחבר שקיבל גם את אותו ההסדר, אבל השתהה 4 שנים בטיפול - סירבו לו.

 

קיבלת הצעה הוגנת, הן לטיפול בדשבורד והן לעניין הקורוזיה.

 

אין כאן לא ביזיון ולא התנערות. יש כאן קצת התלהמות של חלק מהמשתתפים.

 

לעניין האיומים - אם באמת היו כאלה, אתה צריך להיצמד לעובדות ולא לפרשנות שלך. הפרשנויות שלך הן אלו שבגללן ענו לך כפי שענו.

 

לדעתי המכתב של פיאט מסכם היטב את השרשור הזה, וכל אחד יכול להסיק ממנו מסקנות אישיות.

 

גילוי נאות - אין לי פיאט. התעניינתי בפיאט 500.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין על מה המהומה.

בעניין הדשבורד, אכן בעיה ידועה בפיאט 500 וראינו עוד כמה פוסטים ותמונות של הבעיה. עם זאת, לדעתי בעל הרכב אשם ויכל למנוע את הנזק. אילו היה שומר על הרכב ולכל הפחות שם מגן שמש על הדשבורד כשהוא חונה בשמש, הבעיה לא היתה מתרחשת. לא דיברתי על כיסוי חיצוני או על חיפוש חניה מתחת לעצים, סה"כ מגן שמש קטן שנמכר בכמה גרושים בכל חור אפשרי, כולל בויטרינות שתקועות באמצע התחנות דלק. מכיוון שהרכב הוא יד שניה ולא נקנה ישירות מסמל"ת, בעל הרכב הקודם גם כן אשם. אילו הצבע החיצוני גם היה נשרף מהשמש, הייתם דורשים מהיבואן לצבוע את הרכב? 3 ומשהו שנים הרכב עמד בשמש עם קרינת UV קיצונית והיבואן והיצרן אשמים?

 

בעניין המנוע לא ראינו תמונות. אם מדובר בקורוזיה במעטפת החיצונית בלבד הרכב יכול לנסוע ללא כל בעיה. בקיצור, קח את הצעת היבואן, היא הוגנת מאוד. אצל יבואן מסוים אחר היו זורקים אותך החוצה בלי כלום.

הצעת הטרייד אין מאוד הוגנת. במילא בעל הרכב רצה למכור את הרכב וכותב שהיה מרוצה מהפיאט, אז אני במקומו הייתי מבצע את העסקה, ואחרי שמחלות הרכב כבר ידועות לומד לשמור על הרכב בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,

לעניות דעתי - קח את הסולם הקרוב ורד מהעץ.

 

פיאט יצאו בסדר גמור. אפילו מעבר לכך. כצרכן הם אפילו רכשו את אמוני.

 

עניין הדשבורד טופל בהגינות. אין לך בעיה אמיתית ברכב.

 

רכבי לנדקרוזר 120 עם בעיה קשה בדשבורד- היבואן מטפל בהם רק מול התארגנות צרכנית של עשרות רכבים, והשתתפות עצמית של אלפי שקלים. (אחרי תקופת האחריות)

UMI טיפלו בדשבורד מתפורר של ויונט (אחרי תקופת האחריות) בהשתתפות עצמית של 25% מהחלק והעבודה. לחבר שקיבל גם את אותו ההסדר, אבל השתהה 4 שנים בטיפול - סירבו לו.

 

קיבלת הצעה הוגנת, הן לטיפול בדשבורד והן לעניין הקורוזיה.

 

אין כאן לא ביזיון ולא התנערות. יש כאן קצת התלהמות של חלק מהמשתתפים.

 

לעניין האיומים - אם באמת היו כאלה, אתה צריך להיצמד לעובדות ולא לפרשנות שלך. הפרשנויות שלך הן אלו שבגללן ענו לך כפי שענו.

 

לדעתי המכתב של פיאט מסכם היטב את השרשור הזה, וכל אחד יכול להסיק ממנו מסקנות אישיות.

 

גילוי נאות - אין לי פיאט. התעניינתי בפיאט 500.

 

+ 1,000,000.

אתה לא מרוצה מפיאט? תמכור אותה ותצביע ברגליים. יש לי חבר שזה בדיוק מה שהוא עשה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הצעת טרייד אין" - לא ראלי אני לא מתכוון לקנות עוד פיאט או משהו מהשירות הזה.

"לשמור על הדשבורד " נראה לך הגיוני? סליחה קניתי אוטו , מן הראוי שהחלקים בו יחזיקו שמש והוא לא יתפורר או ימס או יפרם בו חלק.

כנראה שלא קראת את כל הפוסט מההתחלה עד לסוף, קיימת תקלה במנוע , יש הפרשי קומפרסיה של 20% . חוץ מזה היבואן הגדיר את זה "קורוזיה במעטפת החיצונית" , הבוחן החיצוני הגדיר את זה כהתפוררות מלאה .

ואם חברת פיאט היו שולחים לי את התמונות כמו שהאיש שירות הבטיח אני מבטיח לך שיהיה כאן תגובה אחרת ממך.

 

 

הינה כתבה שיכולה לגעת בסיפור :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4393777,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל תשמע,

המצג שאתה מנסה לעשות פה מזכיר לי אירוע שהייתי עד אליו במוקד שירות לקוחות של אחת מחברות הסלולר, לקוח אחד עצבני במיוחד פתח את הג'ורה שלו על איזו נציגה מסכנה, עד שכל המרכז השתתק ובהה בדרמה ונרגע רק לאחר ששני מאבטחים באו אליו והשתיקו אותו.

משום מה אותו אחד היה משוכנע שרק אם הוא יעשה רעש וצלצולים הוא יקבל את מה שהוא רוצה.

מנסיון החיים הקצר שלי למדתי שאם באים בטוב, מדברים קונקרטי ולא יורדים לפסים אישיים וצעקות מקבלים את ההצעה הטובה ביותר. לא מתאים לך? שלום. אף חברה לא מחזיקה אותך בביצים. יש שוק חופשי ותחרות.

 

הדשבורד התנפח. מבאס ללא צל של ספק ואולי אומר דבר או שניים על איכות החומרים של פיאט. מצד שני הרכב כבר לאחר שנות האחריות ואף אחד לא חייב לך דין וחשבון, גם אם הרכב יתפורר לרסיסים.

באו סמל"ת, ראו שיש כאן מצב בעייתי והציעו לך פשרה שלטעמי היא מאוד הוגנת. הם לא יכולים לקחת אחריות כי, מה לעשות, אין אחריות. היא נגמרה.

 

לגבי הקורוזייה במנוע, קשה לי מאוד להאמין שראש מנוע נאכל לאחר 3 שנים, בטח ברכב מטופל לכאורה. ראש מנוע זה רכיב יצוק, עבה משהו ואם הקורוזייה חיצונית אז כנראה שהיא נגרמה ממגע של נוזל קירור מבחוץ ולא מבפנים. בדרך כלל הקורוזייה הזו היא לא יותר ממשקעים של נוזל קירור שהתייבש שנראה רע, זה הכל.

אני הייתי מוטרד מהשאלה למה הטרמוסטט התפוצץ ואני לא אתפלא אם זה בשל הזנחה, אם לא שלך אז של היד הראשונה.

 

לגבי הקומפרסיה, גם כאן הנתונים היבשים ההתחלתיים לא רעים וצריך לזכור שבעיות קומפרסיה יכולות לנבוע גם מפיח רב שהצטבר במנוע, בגלל חיפוף בטיפולים, שמן מנוע לא מתאים או סתם נסיעות קצרות שגרמו להצטברות פיח. טיפול באינפוזיה בתוספת חומר ניקוי למערכת הדלק + טיפול רציני יכולים להחזיר עטרה ליושנה. גם כאן אני מאוד סקפטי שקיימת דליפת לחץ למערכת הקירור או שטבעות הבוכנה שחוקות, ההגיון אומר שאם זה היה המצב גם שאר הבדיקה הייתה מראה שיש משהו לא תקין.

 

בקיצור וכמו שאמרו לפני - רד מהעץ. קח את ההצעה של סמל"ת, תקן את הרכב ומכור אותו. זו תהיה הדרך המהירה ביותר עבורך להמתיק את טעמה המר של הגלולה והרכב הלימוני שנפלת עליו.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר, אני בגדול מסכים מאוד איתך, חוץ מדבר אחד- אין מה לדבר על הזנחה של היד הראשונה, שהחזיק ברכב שנה אחת ולא הגיע אפילו למועד טיפול ראשון.

 

הרכב עשה שני טיפולים ב 30 ו 60 אלף במוסך מורשה. כך שאף אחד לא חיפף בטיפול.

 

תקלה בטרמוסטט היא לא באשמת בעל הרכב.

 

 

בכל מקרה, גם אני ממליץ להוריד קצת את רמת הציפיות ולזכור שאחרי הכל - האחריות נגמרה ולא חייבים לך כלום.

 

 

נדיר מאוד מאוד לראות מקרים בהם תיקונים כלשהם לאחר תקופת האחרות מבוצעים ללא השתתפות חלקית של הלקוח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אהיה מחריף טיפה יותר - פותח השרשור - אם עד עכשיו לא העלית תמונות של המנוע - כנראה שלא בכדי הדבר. קורוזיה חיצונית במעטפת המנוע היא שטויות, לא משפיעה על כלום ולא מפריעה לכלום ויורדת בפעולה יזומה שתקח ממך חצי שעה, אם ממש אין לך מה לעשות בחיים. אין שום סיכוי שבגיל וק"מ כזה תהיה קורוזיה חודרת בבלוק. דעתי על מכוני הבדיקה ידועה מזמן.

 

ההצעה שקיבלת היא מצוינת - או תתקן ותמשיך לנסוע, או תקבל טרייד-אין במחירון (לא שכיח במקומותינו).

 

מה עוד אתה רוצה? שיקנו ממך את הרכב במחיר שרכשה אותו היד הראשונה?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...