Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 2010 - תקלות על תקלות (התקבל אישור יבואן להחלפת דשבורד ללא חיוב)


eyalpa
שימו לב! השרשור הזה בן 2943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגואיסט!!נהנה לבד...אפשר לבדוק במפגש פיאט הקרוב לכמה התנפחה הכרית..

 

בשביל מה ? אתה עובד בחברת פיאט , תראה כמה חלקים כאלה הוזמנו בכמה שנים האחרונות :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשביל מה ? אתה עובד בחברת פיאט , תראה כמה חלקים כאלה הוזמנו בכמה שנים האחרונות :-)

 

אם הייתי עובד בפיאט הייתי מצ'פר אותך בדש בורד חדש ומנוע של אבארת' אפילו שלא בטוח מגיע לך..8)

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון נוסף לאחר 10 ימים אפילו יותר....

בפניתי ל"אמון הציבור" , שם בחנו את הדברים והעבירו מכתב לחברת פיאט.

נתנו לפיאט 10 ימים להגיב בכתב.

כמובן שהתגובה לא הגיע לבוא, מחר אני יפנה לבדוק מה עושים עם זה באמון הציבור.

הינה המכתב :

 

 

08-08-2013

לכבוד

האחראי על פניות הציבור

סוכנות מכוניות לים התיכון בעמ

פקס: 03-6478751

 

שלום רב,

הנדון:

 

תלונה שהתקבלה באמון הציבור

במענה נא להזכיר תלונה מספר – 194923

1. אמון הציבור הוא ארגון חברתי, במעמד מלכ"ר, הפועל לקידום הגינות בעסקים במדינת ישראל. הארגון מפעיל מוקד תלונות, המטפל בתלונות צרכנים נגד עסקים ורשויות שלטוניות ללא תשלום.

2. באמון הציבור התקבלה תלונת אייל פנו , .

3. מהנטען בתלונה עולה חשש לקיום דפוס הליקוי:

 

בעיות במימוש אחריות

. על פי ממצאי אמון הציבור מדובר בליקוי חוזר ובעייתי במשק

4. בהתאם לאמור לעיל נבקש התייחסותכם לנטען בתלונה ולליקויים העולים ממנה.

5.

הנכם מתבקשים לתת מענה ענייני בכתב לתלונה תוך התייחסות מפורטת לנטען בה וזאת תוך עשרה ימים מיום מכתב זה. תשובה שאינה עניינית אינה בבחינת מענה. תשובה בכתב ו/או בכל ברור אחר - נא להפנות ליאיר קמה, אחראי טיפול בתלונות.

 

6.

לידיעתך, הטיפול בתלונה מבוצע ומתועד באמצעות מערכת מידע ייחודית שפותחה על ידי הארגון לטיפול בתלונות וניתוח דפוסים העולים מהן. המידע הנאסף בארגון ממקורות מידע שונים, על התנהלות צרכנית של עסקים, לרבות תלונות ומענה להן, מעובד ומנותח כאשר דוחות על עסקים בהם מתגלים דפוסי ליקוי עקרוניים מפורסמים לציבור. יובהר כי העדר מענה ענייני לתלונה כאמור לעיל נקלט במערכת כדפוס ליקוי.

 

7.

במקרה של דפוסי ליקוי שאינם מתוקנים לפי שיקול דעת אמון הציבור, מועברים הדוחות בצירוף המלצות לממונה על הגנת הצרכן, למשרדי ממשלה, לוועדות כנסת, לציבור וכו'.

 

8.

לנוחיותכם, ניתן לתת מענה לתלונה בצורה מקוונת (online):

 

9.

בנוסף, ניתן לטפל במספר תלונות ולהתקשר עם אמון הציבור באופן יעיל באמצעות ממשק אלקטרוני המחבר את העסק למערכת התלונות. להצטרפות לממשק ללא תשלום אנא פנה לח"מ.

 

10. נודה לתגובתכם.

בכבוד רב,

עו"ד שלומית אקווה

מוקד התלונות - אמון הציבור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולנו יודעים מה זאת חלודה , אתה פשוט מעט מגזים עם התגובות שלך ועם תיאור המצב.

קורוזיה שטחית על בלוק מנוע ניתן למצוא כמעט בכל רכב עם בלוק ברזל, שיפשוף קל וצביעה בחומר מונע קורוזיה פותרת את הבעיה.

 

צריכים לעבור שנים רבות כדי שקורוזיה חיצונית תאכל בלוק מנוע , אז עם כל הכבוד מעט פרופורציה עם התיאור הטרמינלי של המצב...

לגבי הדשבורד , אכן המצב ברכב אינו תקין לרכב בן 3 , ואם אני הייתי היבואן הייתי מבצע החלפה ללא תשלום , אך גם ההצעה של סמל"ת הינה הוגנת , נדרש לקחת דברים בפרופורציה , וחלק מתגובות החברים פה קיצוניות וגורמות לבעל הרכב להקצין ללא סיבה.

 

דרך אגב, תמונה של ראש המנוע החלוד עד תום לא עלתה פה עד רגע זה...

 

כמעט כל מכון בדיקה ירשום סימני קורוזיה במקום כזה או אחר....

וכמעט כל בלוק ברזל יפתח קורוזיה חיצונית שאין לה שום השפעה על כלום מעבר לחזות של.... קורוזיה שטחית. אין צורך להתייחס לזה בכלל.

ההצעה של סמל"ת נשמעת סבירה מאוד.

(אין לי פיאט ומעולם לא הייתה לי...)

.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט כל מכון בדיקה ירשום סימני קורוזיה במקום כזה או אחר....

וכמעט כל בלוק ברזל יפתח קורוזיה חיצונית שאין לה שום השפעה על כלום מעבר לחזות של.... קורוזיה שטחית. אין צורך להתייחס לזה בכלל.

ההצעה של סמל"ת נשמעת סבירה מאוד.

(אין לי פיאט ומעולם לא הייתה לי...)

.

אתה מבין שאנחנו מדברים על אוטו בן 3 , ולא אוטו בן 10 ?

יש דברים שאני מבין שזה כיסוי תחת של המוסך הבודק.

אבל יש רמה מסויימת שאני מוכן לקבל, בלוק מנוע במצב רקבון נשמע אובר מוגזם לרשום דבר כזה בבדיקה.

בסה"כ אנחנו מדברים על מכון בדיקה שיכול לקבל גם תביעה משפטית על התרשלות או הטעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אתה ממשיך לעמוד בסירובך לפרסם תמונה של הבלוק הרקוב לכאורה מחד, ולא מספק כל טענה או הסבר כיצד בלוק רקוב ברמה שאתה מתאר מצליח להחזיק קומפרסיה מאידך.

בחיאת, זה לא רציני מה שאתה עושה פה, ואין לי שום אינטרס בפיאט או בסמל"ת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אותך בחייך אין חייה כזו בלוק מנוע רקוב או בצורה של קורנפלקס וכל מה שמעניין את הבחור זה הדש שקצת עקום

 

יש לי שאלה , אתה חושב שמכון בדיקה ירשום דברים כאלה סתם?!

ולגבי תמונה , כרגע אין תמונה מסיבה אחת , פיאט הבטיחו לי שישלחו לי ולא שלחו את התמונות .

אבל כמו שאתה רואה , יש מכתב מהם שהם לא שוללים את העניין הם רק מציעים "טרייד אין " ואומרים שאין אחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אתה לא צריך את פיאט שישלחו לך תמונה. אתה צריך ג'ק, רכב ופלאפון. אני מניח שג'ק יש לך באוטו, הרכב אצלך וגם פלאפון עם מצלמה אני מניח שאתה יכול לארגן. אם עד כדי כך לוהט לך שפנית לאמון הציבור (סתם מנוף לבניית לחץ, זה לא באמת ארגון עם סמכויות מחייבות), אתה יכול להקדיש 3 דקות להרמת רכב על ליפט וצילום המנוע. את זה אל תפיל על סמל"ת.

 

לגבי מכוני בדיקה שרושמים סתם - ברכב הראשון שרכשתי מכון הבדיקה כתב "קורוזיה בבלוק". 5 שנים ו-100000 ק"מ לאחר מכן נתפס המנוע, ופורק. דקות ארוכות סובבתי את הבלוק הערום מכל כיוון ולכל כיוון בניסיון לגלות היכן אותה קורוזיה. רוצה עוד סיפור? מכונית עם גיר רובוטי קיבלה אבחנה על נקישות בהעברת הילוכים (רמז - זהו צליל ההעברה הרגיל). ויש עוד מאיפה שזה בא.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולגבי תמונה , כרגע אין תמונה מסיבה אחת , פיאט הבטיחו לי שישלחו לי ולא שלחו את התמונות .

עכשיו עברת לשלב הידוע בשם "סיפורי סבתא". ברכותיי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו עברת לשלב הידוע בשם "סיפורי סבתא". ברכותיי.

 

מוכן לספק לך את הדברים , אין לי מושג איך אני נכנס מתחת לרכב לצלם את זה ללא ליפט , זה לא שאנחנו מדברים על משהו גלוי כמו דש בורד או גלגל , אנחנו מדברים על חלק שצריך להרים את הרכב באופן מלא ולצלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...