Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 2010 - תקלות על תקלות (התקבל אישור יבואן להחלפת דשבורד ללא חיוב)


eyalpa
שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם זה עדיין לא מאוחר,

 

לאיתן בן ארי ולחברי הנהלת סמל"ת באשר הם.

אני, כקורא בפורום, נותן לכם את הסכמתי לתת בעיטה בתחת לפותח השרשור.

זאת משום חוסר הכבוד ההדדי והזלזול כלפי חברתכם אותם לכאורה הביע מר אייל לאורך כל השרשור.

 

בברכה,

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם עכשיו, אחרי שפתרו והביאו לך בדיוק מה שרצית אתה ממשיך לזלזל בהם?

 

״תודה על הסבלנות בלבד״?! באמת שהייתי זורק אותך מהחלון אם הייתי מנהל השירות של פיאט, אתה צריך להגיד תודה, לבקש סליחה, לפרסם סליחה פומבית פה בפורום ואיפה שעוד פנית.

במקם זה אתה ממשיך לזלזל, הישראליות המכוערת במיטבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור פשוט הזוי, אני פה כבר 10 שנים ואני חושב שעד היום לא נתקלתי בדבר כזה.

איתן בן ארי, מנהל שירות ארצי מתקשר אליך לעדכן אותך על ההחלטה למרות שאתה ממשיך לספר פה סיפורים מופרכים עליהם בפורום ומעלה את השיחת טלפון ליוטיוב ("כל מדינת ישראל היא ליד הים" [אני מהחלון דווקא לא רואה פה ים. מישהו לא יכל לשים שלט "ים"?, "הדשבורד הוא לא חלק נע" [אז זהו שכן] וכ') והם עדיין באים לקראתך ואתה ממשיך לזלזל.

 

בקיצור כל הכבוד לסמל"ת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לעשות, יש מה שנקרא "לקוח מן הגיהינום" (נתקלתי בכמה כאלו כאן בפורום).

אני אישית ,החלתי לבוז לפות"ש ברגע שהוא הקליט והעלה את השיחה ליוטיוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה לכל אלה שזלזלו בי .

אני לקוח מהגהנום ? למה כי אני נלחם על זכותי ? על משהו שאני חושב שמגיע לי ?

לא ביקשתי רכב חדש.

לא ביקשתי משהו שהוא מעבר לאחריות חברה רצינית. ולא עשיתי שום דבר מעבר לחוק.

זכותי להודות באיזה צורה שאני רוצה למי שאני רוצה.

 

אני רוצה להגיד שאם לא היה את הכתב של ynet לא הייתי מקבל תשובה מפיאט עד היום , ואני גם יעלה את כמות הפעמים שפנו אליהם אמון הציבור בכדי לקבל תשובה וקיבלו התעלמות.

 

ואף אחד מכם לא מתייחס לתקלה עצמה! - > תתיחסו לרכב.

האם זה פגם של שימוש?!

האם זה בלאי טבעי ?! --> ז"א שהאוטו היה צריך להחזיק 3 שנים ?!

 

אני יגיד את זה בפשטות .

צרכן חכם - לא נותן לבעל העסק / חברה לזלזל בו.

חיים הכט כרגע עושה את התוכנית שלו "מה אתם הייתם עושים?! "

אז מה שאתם עושים כרגע זה - לא מוסרי .

כמו כן , שימו לב לכמות הזמן שהשקעתי ופניתי וניסיתי לפתור את הבעיה מול חברת פיאט .

בתחילה בכלל לא האמנתי שזאת בעיה שהכל התנפח ובסה"כ ביקשתי מסמך רשמי שזה לא פגם בטיחותי.

 

כל אחד ממכם מצדיק את חברת פיאט על ההתנהלות , אני לא!

כחלק מהמלחמת חורמה שלי נגד פיאט דאגתי לזה שהפוסט הזה יחייה - > שאנשים שחוו תקלה כמוני לא יצתרכו להילחם שוב על מה שמגיע להם - רכב ב 100K או יותר (תלוי בדגם) שיחזיק יותר מ 3 שנים.

צר לי להגיד לכם , במדינת ישראל נוצר מאין חשיבה צרכנית ש"לא חייבים לי כלום" .

סליחה שאני לא צרכן כזה, שאני קונה משהו כמו טלויזיה , אני כן מסתכל על מה מכסה האחריות , איך צריך להשתמש בטלויזיה ומה כן ומה לא לעשות !

 

משך התלונה נמשך יותר משנה -

חברת פיאט אף פעם לא רשמה את תאריך הפניה הראשון שלי -אלא רק את המענה הראשון.

בנוסף פניתי דרך אמון הציבור , שאמור להגן על אנשים מפני חברות. לפני מספר חודשים

פניתי לחברת פיאט העולמית - במשך כמה חודשים התעלמו ממני.

פניתי ל YNET לפני שבוע - שם התחילו הדברים לזוז באופן מפתיע מאוד.

 

אז אתם רוצים לשמוע את השורה התחתונה -

אני יצביע ברגליים, ידאג לזה שלא יכנס עוד רכב פיאט אחד למשפחה שלי

כל בן אדם שישאל אותי מה אני חושב על חברת פיאט - אני יספר לו כיצד הם מתחו את הגבול , כמה זמן עד שהייתה לי תקלה ברכב כמה כסף הפסדתי בגלל חברת פיאט , וכמה החברה הזאת עלתה לי.

 

 

לכל הקוראים התומכים - תהנו.

מקווה שיקרה לכם מקרה כזה , תדעו מה לעשות .

לעמוד על זכותכם כצרכנים זה אחד העקרונות של הדמוקרטיה - אל תתנו לחברות הגדולות לרמוס אותכם כי אתם רק מספר.

 

 

יום טוב

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה לכל אלה שזלזלו בי .

אני לקוח מהגהנום ? למה כי אני נלחם על זכותי ? על משהו שאני חושב שמגיע לי ?

.

 

אתה לקוח מהגהנום לא בגלל שאתה נלחם על הזכויות שאתה חושב שמגיעות לך- זה הגיוני ואף ראוי לציון.

אתה לקוח מגהנום כי אתה מזלזל במי שחושב אחרת, כי אתה מכנה אנשים שקרנים רק בגלל שאתה לא מבין נושאים מסויימים,

כי אתה מציג עובדות בדרך מעוותת, כי את מזלזל במה שניתן לך ובאנשים שדיברו איתך.

 

עד כאן

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל - לא נלחמת על זכויות שמגיעות לך. נלחמת בחירוף נפש על משהו שהוענק לך לפנים משורת הדין, זלזלת והיית גס כלפי כולם - הן מי שניסה לעזור לך, הן מי שעזר לך בסופו של יום והן מי שהגיב בשרשור זה. לא קיבלת שום דבר בזכות. קיבלת כי זול יותר היה לתת לך מאשר להילחם בך. ייתכן שאתה מרגיש טוב עם עצמך וייתכן שלא - זה לא ענייני. אני לא הייתי מרגיש נוח עם עצמי לקבל משהו רק כיוון ששיגעתי את מי שעומד מולי. בד"כ אני משתדל להגיע למצב בו נותנים לי דברים בשל התנהגות שקדמה לנתינה, מבלי שאני חייב לבקש, וכך אני גם נוהג באחרים. תחשוב על זה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי השרשור זו תקופה,

אפשר לנתח את התנהלות שני הצדדים לכאן או לכאן.

 

בשורה התחתונה, לדעתי , קרע שכזה בדשבורד הוא לא תקלה סבירה בפרק זמן של 3 שנים וגם לא בפרק זמן של 10 שנים , בטוח לא בשנת 2010 וביצרן ותיק ומנוסה כמו פיאט.

הקרע הזה חזר אצל כמה וכמה לקוחות ולדעתי היצרן צריך לקחת אחריות מלאה, מה שבסופו של דבר קרה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובתי האחרונה בשרשור הזה.

אתה, "לקוח מן הגיהנום" לא בגלל תלונתך אשר יש בה הרבה מן הצדק.

אתה, "לקוח מן הגיהנום" בגלל דרך ניהול המאבק.

הזלזול בנותן השרות שעומד מולך, זלזול שהגיע לשיא בהקלטת שיחה פרטית והעלאתה ליוטיוב.

אני מתערב, גם שלא היית מספיק הוגן להודיע לצד השני שהוא מוקלט.

אתה, מוציא שם רע ללקוח הישראלי באשר הוא.

ד"א אם אינני טועה, את רוב העלות (11K מחיר החלק) הם נתנו לך מלכתחילה

וכל המאבק המגעיל הזה היה, על שכר העבודה (מאות בודדות של ש"ח).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובתי האחרונה בשרשור הזה.

אתה, "לקוח מן הגיהנום" לא בגלל תלונתך אשר יש בה הרבה מן הצדק.

אתה, "לקוח מן הגיהנום" בגלל דרך ניהול המאבק.

הזלזול בנותן השרות שעומד מולך, זלזול שהגיע לשיא בהקלטת שיחה פרטית והעלאתה ליוטיוב.

אני מתערב, גם שלא היית מספיק הוגן להודיע לצד השני שהוא מוקלט.

אתה, מוציא שם רע ללקוח הישראלי באשר הוא.

ד"א אם אינני טועה, את רוב העלות (11K מחיר החלק) הם נתנו לך מלכתחילה

וכל המאבק המגעיל הזה היה, על שכר העבודה (מאות בודדות של ש"ח).

 

תאמת שכן הייתי הוגן , ואמרתי לו בפירוש שעניות דעותינו ימשיכו לבית משפט במידה ולא נסגור את הדברים.

השיחה אומנם שיחה ביננו, אבל בטוח ששני הצדדים מקליטים את השיחה.

חברות גדולות עושות את זה באופן מלא, מה אנו כצרכנים אסור לנו?

להעלות את הדברים יוטיוב - אומנם לא מוסרי - אך חלק מכללי המאבק - אני חושב לאמלא התקשורת לא הייתי משיג את הדברים .

עכשיו אתה תבחר איפה אתה שם את הגבול? ואני יבחר איפה אני שם את הגבול שלי למוסריות.

האם אתה חושב שאמת ובתמים אני מצטער? לא.

מה שכן אני בטוח ששני הצדדים שמחים שזה לא הגיע לבית המשפט.

ומי שאכן חושב שקיבלתי שירות מעולה - בבקשה תצביעו ברגליים ותזמינו את הרכב.

ד"א יש גם מבצע שלהם שהם נותנים כרגע 10% מכל למחירון (אולי לחלק מכם זה הזדמנות מדהימה.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל כך מקווה שיבטלו את הפשרה וילכו איתך לבית משפט..

סלח לי אבל אתה מצטייר לי פשוט כאדם מכוער (ולא פיזית).

אז עשה לנו טובה, את הפורום ניצלת מספיק למטרותיך האישיות, עכשיו עזוב אותנו בשקט.

 

ביי,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלקוח סחטן נו מה יש הרבה כאלו ולכן אין ציפיה ולכן אין אכזבה

אבל היבואן ממנו ציפינו ליותר יצא סחיט ופריך והכי חמור זה שמנהל השירות לא עמד במילתו או שמנהליו שברו לו את המילה ונתן ללקוח מה שרצה למרות שהכריז נמרצות בשיחה המוקלטת שאם ימשיך בנושא על גלי האתר (או העדר) יפסיק כל פעילות וכל מה שסוכם בטל ומובטל

אז מה למדנו ? איך להשיג מה שרוצים שנגמרת האחריות ויש תקלה ברכבי פיאט אפשר אולי לעשות מהשרשור הזה מדריך ולעלות לרשימה :-(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלקוח סחטן נו מה יש הרבה כאלו ולכן אין ציפיה ולכן אין אכזבה

אבל היבואן ממנו ציפינו ליותר יצא סחיט ופריך והכי חמור זה שמנהל השירות לא עמד במילתו או שמנהליו שברו לו את המילה ונתן ללקוח מה שרצה למרות שהכריז נמרצות בשיחה המוקלטת שאם ימשיך בנושא על גלי האתר (או העדר) יפסיק כל פעילות וכל מה שסוכם בטל ומובטל

אז מה למדנו ? איך להשיג מה שרוצים שנגמרת האחריות ויש תקלה ברכבי פיאט אפשר אולי לעשות מהשרשור הזה מדריך ולעלות לרשימה :-(

 

 

כלכך מסכים איתך,

חברת סמל"ת,

איכזבתם.

אף על פי שכל הכבוד לכם על היכולת להיות סמרטוטים, ולתת כל דבר לכל המבקש והעושה רעש(הישראלי היפה).

שמח שאתם אוהבים להתקופף.

 

פשוט בושה.

אייל, שמח בשבילך שהצלחת על אף העניין שלא מגיע לך. לקבל מה שאתה רוצה.(פשוט ככה, מה שאתה רוצה).

 

עצוב.

 

 

אגב אייל,

מעניין אותי משהו, באיזה מוסך אתה הולך לבצע את העבודה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והכי חמור לדעתי זה שלמרות הכל בכל זאת תצא כתבה "אוהדת" של בני ברק עם השאלה הרטורית הנדושה "למה היה צריך אותנו שנפנה ליבואן כדי שהיבואן יעשה מה שצריך?" או משהו בסגנון

 

 

מה שנקרא מצב lose lose ליבואן

 

אגב מענין מה נסגר עם המנוע מצופה בקורפלקס ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...