Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 2010 - תקלות על תקלות (התקבל אישור יבואן להחלפת דשבורד ללא חיוב)


eyalpa
שימו לב! השרשור הזה בן 2938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אשאל אותך שאלה קטנה, אמרת שעבדת בהוט, במקרה אני עבדתי באורנג׳ כשנתיים, בשירות לקוחות פרונטלי.

 

קנית אייפון/גלאקסי לצורך הדוגמא, האחריות יצרן הינה לשנה, לאחר כשנתיים באת והתלוננת שהכפתור ״בית״ אינו תקין, אתה מדמיין ולו לרגע אחד שמישהו יתקן לך את זה ללא עלות? כי אם כן אתה חי בלה לה לנד משל עצמך.

 

אתה חייב להבין, להפנים, ולקלוט משהו אחד חשוב, נגמרה האחריות, הם לא חייבים לך כלום, פשוט כלום ושום דבר, באו לקראתך ואמרו לך - ״החלק עלינו, העבודה עלייך״ - לגיטימי לגמרי ואפילו מעל ומעבר, אני במקומם אולי הייתי נותן 50 אחוז על החלק, וגם זה אולי.

אין סיבה שיבואו לקראתך אלא אם כן הם שירותים, ומסתבר שהם כן, הם נחמדים מאוד, הם יוצאים איתך בסדר גמור.

 

וכמו שצויין פה כבר, ואתה בטח מכיר את זה אם עבדת בשירות לקוחות - יש פתרונות, אפילו מצויינים, זה שהם לא לטעמך זו כבר בעיה אחרת והיא נטו שלך.

 

אני עוד לא הבנתי למה אתה מצפה בדיוק?

שיחליפו לך דשבורד ללא עלות כלל?

שיחליפו לך מנוע קומפלט בגלל ״חלודה״? (שתסלח לי כן? אבל זה מעיד על בורות מסויימת בתחום, יש את זה בכול רכב כמעט ניראה לי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מצד אחד נכון - רכב חדש יותר שווה (בתאוריה) פחות תקלות.

 

וכמו שאמרת על רכב חדש, אתה מצפה שלא יהיה תקלות ואם יש, ישנה האחריות.

 

אבל לא רכשת רכב חדש והוא גם לא היה באחריות. זה מבאס, מעצבן ומאכזב אבל השאלה היא איך אתה ממשיך הלאה בצורה הטובה ביותר.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהשיחה הזו - נציג פיאט הרשים אותי ממש לטובה. כל הכבוד לו על הסבלנות והטונים הרגועים.

אייל, אני לא חושב שיש לך קייס, בטח שלא מבחינה חוקית - זו עובדה, אך גם לא מבחינה אתית. ההצעה שלהם היא באמת נדיבה, ואני הייתי שמח לקבל אותה במקומך.

 

ועכשיו מה? גם את זה אין לך, ובמכירת הרכב אתה תספוג את ירידת הערך של הדשבורד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשאל אותך שאלה קטנה, אמרת שעבדת בהוט, במקרה אני עבדתי באורנג׳ כשנתיים, בשירות לקוחות פרונטלי.

 

קנית אייפון/גלאקסי לצורך הדוגמא, האחריות יצרן הינה לשנה, לאחר כשנתיים באת והתלוננת שהכפתור ״בית״ אינו תקין, אתה מדמיין ולו לרגע אחד שמישהו יתקן לך את זה ללא עלות? כי אם כן אתה חי בלה לה לנד משל עצמך.

 

אתה חייב להבין, להפנים, ולקלוט משהו אחד חשוב, נגמרה האחריות, הם לא חייבים לך כלום, פשוט כלום ושום דבר, באו לקראתך ואמרו לך - ״החלק עלינו, העבודה עלייך״ - לגיטימי לגמרי ואפילו מעל ומעבר, אני במקומם אולי הייתי נותן 50 אחוז על החלק, וגם זה אולי.

אין סיבה שיבואו לקראתך אלא אם כן הם שירותים, ומסתבר שהם כן, הם נחמדים מאוד, הם יוצאים איתך בסדר גמור.

 

וכמו שצויין פה כבר, ואתה בטח מכיר את זה אם עבדת בשירות לקוחות - יש פתרונות, אפילו מצויינים, זה שהם לא לטעמך זו כבר בעיה אחרת והיא נטו שלך.

 

אני עוד לא הבנתי למה אתה מצפה בדיוק?

שיחליפו לך דשבורד ללא עלות כלל?

שיחליפו לך מנוע קומפלט בגלל ״חלודה״? (שתסלח לי כן? אבל זה מעיד על בורות מסויימת בתחום, יש את זה בכול רכב כמעט ניראה לי)

 

קודם כל לא מדובר באיפון שהוא מוצר חשמלי, שיש לו בלאי טבעי. מדובר בדשבורד .

וכן אני אני לא מבין מה שונה המקרה שלי מהקאיה סיד? הרי בשני המקרים החברה הציעה אותו דבר ובסוף הבינו שזאת תקלה סדרתית, כמובן שפה בפורום ראיתי רכבים נוספים וגם במציאות עם אותה התקלה. מה שאומר שאני אני לא היחיד,

יש לי שאלה, האם אתה מאשים אותי בנזק על הדשבורד?

האם אתה חושב שהבלאי הזה טבעי?והגיוני?(תסתכל במסמך מתי פניתי לראשונה)

חברה שמכבדת את עצמה ואיכות החומרים לא תיתן לך חלק בלבד כמו שאפל (אפרופו איפון) נתנו את הבאמפר כפתרון לבעיית הקליטה שהייתה להם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הפסקתי לקרוא כשקראתי שרשמת שלדשבורד אין בלאי טבעי.

אתה לא מוכן להבין שכן, וזה מה יש, לדשבורד יש בלאי טבעי ועוד, אם נשגב מבינתך להבין את זה, אז פה אני מפסיק את ״שידוריי״, אני את תעודת ההוראה שלי לגיל הרך עדיין לא הוצאתי.

 

עריכה: כבר המשכתי לקרוא.

1. אף אחד לא מאשים אותך, זה הרכב, קנית אותו, הוא לא באחריות, זה מה יש.

2. קיה זה לא פיאט, פיאט זה לא מרצדס, מרצדס זה לא רולס רוייס, כול חברה פועלת לפי ראות עיניה, הם לא חייבים לטפל בך בכלל, ושוב, בפעם ה100!! אתה בלי אחריות!!! זו הנקודה הסופית פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הפסקתי לקרוא כשקראתי שרשמת שלדשבורד אין בלאי טבעי.

אתה לא מוכן להבין שכן, וזה מה יש, לדשבורד יש בלאי טבעי ועוד, אם נשגב מבינתך להבין את זה, אז פה אני מפסיק את ״שידוריי״, אני את תעודת ההוראה שלי לגיל הרך עדיין לא הוצאתי.

 

עריכה: כבר המשכתי לקרוא.

1. אף אחד לא מאשים אותך, זה הרכב, קנית אותו, הוא לא באחריות, זה מה יש.

2. קיה זה לא פיאט, פיאט זה לא מרצדס, מרצדס זה לא רולס רוייס, כול חברה פועלת לפי ראות עיניה, הם לא חייבים לטפל בך בכלל, ושוב, בפעם ה100!! אתה בלי אחריות!!! זו הנקודה הסופית פה.

 

 

שים לב - אחריות כלפי הרכב תמיד יש במקרה של פאק בייצור.

ראה ערך קאיה, ראה ערך אפל (בעיית הקליטה), ראה ערך בטר פלייס - שהיום עשו ריקול לתקלה .

ואם אתה רוצה אני יכול להמשיך לחפש כתבות .....

 

אני אומר באופן כמעט וודאי - זה פאק בייצור- --- מה שאומר היצרן אחראי לזה (אתה מוזמן לקרוא על זה כמה דפים אחורה מה אומר פאק בייצור) ---

ראיתי עוד מכוניות כאלה, ואני יראה עוד , אם אתה רוצה אני יצלם לך עשרות.

עכשיו אני לא יודע מה אתה עושה עם הרכב שלך , אבל הרכב שלי נועד לנסוע ממקום א למקום ב. - גם ביום וגם בלילה.

הסבירות שרכב לא יראה שמש , לא יתחמם - אפסית - היצרן צריך לקחת את זה בחשבון שהוא מייצר רכב.

אוקי, החלטת לבחור חומר X , שלא עמיד בשמש - בבקשה תציין את זה בספר רכב, כמו שמציינים באופן שותף באיזה שמן להשתמש, איזה חומרים אסור להשתמש ברכב וכו' (בדגם blackjack של הפיאט 500 אסור לעשות שטיפה במכונה - וכן זה מופיע בספר רכב) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אתה טוחן מים.

אתה או בוחר לא להבין, או באמת באמת בצורה מוזרה לא מצליח להבין.

 

בכול המקרים שציינת, היצרן(!) לקח אחריות וביצע ריקול!! במקרה שלך היצרן לא ביצע ריקול, מה שזה אומר במילים הכי פשוטות שאפשר, שהיצרן לא לוקח אחריות על זה כי כניראה זה קורה בצורה נדירה ביותר.

 

אני ראיתי את התמונה של הדשבורד שלך, מצד שני אני מכיר בנאדם עם פיאט 500, בת שנתיים וחצי, אין שום כלום, והוא לא היחיד.

 

אני ארשום לך שוב - היצרן, פיאט העולמית, לא ביצע ריקול לדשבורד, וזה בדיוק גם מה שהוסבר לך בשיחה עם נציג פיאט ישראל.

הסיכויים שתצליח לגרום ליצרן, פיאט העולמית לבצע ריקול היא אפסית, אם בא לך לנסות אתה מוזמן.

אני עוד לא שמעתי על מישהו עם בעיה בדשבורד בפיאט 500, אתה טענת בשיחה שראית לא מעט, מסתבר שזה לא מספיק מבחינת היצרן.

 

בVAG הלכו בערים על ימין ועל שמאל וזה היה בכול פינה ברשת ברמה שכול מי שגלש באיזשהו אתר רכב ידע על זה, עד שהיצרן לקח אחריות לקח לא מעט זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אתה טוחן מים.

אתה או בוחר לא להבין, או באמת באמת בצורה מוזרה לא מצליח להבין.

 

בכול המקרים שציינת, היצרן(!) לקח אחריות וביצע ריקול!! במקרה שלך היצרן לא ביצע ריקול, מה שזה אומר במילים הכי פשוטות שאפשר, שהיצרן לא לוקח אחריות על זה כי כניראה זה קורה בצורה נדירה ביותר.

 

אני ראיתי את התמונה של הדשבורד שלך, מצד שני אני מכיר בנאדם עם פיאט 500, בת שנתיים וחצי, אין שום כלום, והוא לא היחיד.

 

אני ארשום לך שוב - היצרן, פיאט העולמית, לא ביצע ריקול לדשבורד, וזה בדיוק גם מה שהוסבר לך בשיחה עם נציג פיאט ישראל.

הסיכויים שתצליח לגרום ליצרן, פיאט העולמית לבצע ריקול היא אפסית, אם בא לך לנסות אתה מוזמן.

אני עוד לא שמעתי על מישהו עם בעיה בדשבורד בפיאט 500, אתה טענת בשיחה שראית לא מעט, מסתבר שזה לא מספיק מבחינת היצרן.

 

בVAG הלכו בערים על ימין ועל שמאל וזה היה בכול פינה ברשת ברמה שכול מי שגלש באיזשהו אתר רכב ידע על זה, עד שהיצרן לקח אחריות לקח לא מעט זמן.

 

 

אם זה עדיין לא נראה לך תמוהה בבקשה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=438830

והינה עוד.....

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=482091

 

ואם אתה רוצה אני יראה לך עוד מכוניות שראיתי את זה פיזית זה בסדר....

כמו שאתה רואה , לא מדובר רק אצלי - למרות שפגם בייצור יכולים להוכיח גם עם רכב אחד ולא 10 .

מיקריות? - לא חושב ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רושם רק את זה, כי באמת שכבר נמאס לי לטחון מים.

אין ריקול מהיצרן?! אין תיקון ללא עלות! אני לא מבין מה מונע בעדך להבין ולהפנים את זה.

 

תפנה ליצרן באיטליה, אולי הם יסכימו לעשות ריקול, בהצלחה עם זה, עד אז באמת שזה סתם לחפור ולחפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רושם רק את זה, כי באמת שכבר נמאס לי לטחון מים.

אין ריקול מהיצרן?! אין תיקון ללא עלות! אני לא מבין מה מונע בעדך להבין ולהפנים את זה.

 

תפנה ליצרן באיטליה, אולי הם יסכימו לעשות ריקול, בהצלחה עם זה, עד אז באמת שזה סתם לחפור ולחפור.

 

מאיפה המצאת את השטויות האלה - אין ריקול אין תיקון.

עד היום לא ראיתי ריקול של קאיה , ועדיין אני רואה תיקונים!

 

וד"א - פורמלית פניתי ליצרן (בעזרת הפורום) , הפניה בטיפול שם מעל לחודשיים (התכתבויות חוזרות, בקשות למסמכים , טיפולים וכו' שבכלל הכל בעיברית)...

ולא קיבלתי תשובה חד משמעית עד כה.

ד"א - פניתי גם דרך "אמון הציבור" - מעל חודשיים , ו3 תזכורות שנשלחו דרכם לחברת פיאט

ולא קיבלתי תשובה בכלל ! התעלמות מוחלטת - והכחשה שבכלל קיבלו מהם דברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד אני מבין את פות''ש, הוא שם 100K שזה סכום נכבד לכל הדעות והוא מצפה מהרכב שיפגין אמינות על כל חלקיו ורכיביו לאורך תקופה ארוכה. נכון, הרכב לא הרבה זמן על הכביש ולא סביר שזה יקרה, אך מה לעשות וקרה, כעת מכאן נשאר לקבל החלטות נבונות ולהמשיך הלאה. מצד שני הרכב כבר לא בתקופת האחריות ולכל הדעות מוסכם שסמל''ת לא חייבים לך כלום מכלום, פשוט מאוד, חד וחלק, ובכל זאת קיבלת הצעת מאוד הגיונית וסבירה, אמנם אני לא במקומך ולא מבין את התחושות המרות שלך, אך עם זאת כדאי שתחשוב בצורה הגיונית ותנסה לקחת את מה שנותנים לך, צא מתוך נקודת הנחה שלא חייבים לך כלום.

 

כך או כך, מאחל לך הצלחה ומאוד מקווה שתצא מרוצה מהסיפור הלא נעים הזה. לטעמי לפחות, סמל''ת יצאו גדולים בסיפור הזה, הן על הצד השירותי והן על היחס המאופק. גם מניסיון אישי וחיובי שלי עם השירות שלהם וגם המקרה שלך.

 

ד''א, הטענה שלך שלא קיבלת אף תגובה מהם נשללת על הסף, אתה קיבלת שלל תגובות,פגישות, ייעוץ, הצעות ואתה בחרת להתעלם מכולן. אמנם זו זכותך המלאה, אך אתה לא יכול לטעון לאי תגובה מצידם, זה פשוט לא פייר ולא מייצג את האמת.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב - אחריות כלפי הרכב תמיד יש במקרה של פאק בייצור.

אני אומר באופן כמעט וודאי - זה פאק בייצור- --- מה שאומר היצרן אחראי לזה (אתה מוזמן לקרוא על זה כמה דפים אחורה מה אומר פאק בייצור) -- .

 

פה אתה טועה, ובענק!

לרכב יש אחריות יצרן ובמידה ומתגלה פגם יצור בתקופת האחריות, מטפלים בו.

אם היצרן מזהה כשל סדרתי בחלק מסוים, על אחת כמה וכמה בהיבט בטיחותי, הוא מבצע ״ריקול״ על חשבונו, ללא תלות בגיל הרכב והיסטוריית הטיפול בו. אצלך אין שום דבר ממה שציינתי. אני חושב שסמל״ת היו הוגנים מאוד איתך. זה בהחלט לא נעים, אבל בחיים האלה יש עוד המון דברים לא נעימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חברים ,

כל מי שאמר לי שאני לא יתעקש, בבקשה.

הכל מתחיל להסתדר - כנראה שצדק מגיע בסופו של דבר.

הינה תגובה רשמית של פיאט .

בקרוב אני מאמין שגם תעלה הכתבה ב YNET על הדבר מכיוון שאני לא היחיד שנפגעתי מזה.

 

 

תודה לפורום , לבני ברק(YNET) , לאנשי אמון הציבור , לאנשי שירות פיאט (על הסבלנות בלבד) .

אש. 44313.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שתמה האחריות לרכבך - אני מרגיש שזה מה שהיה צריך לקרות מלכתחילה, לפחות לגבי הדאשבורד - החלפה שלו ללא עלות מצידך.

אני מצטרף לדעתך, שלא סבירה תקלה כזו בפרק זמן שכזה ולמרות שתמה האחריות - המעשה הנכון בוצע.

מצדיע לך על עקשנותך (שנראתה לעיתים כטחינת מים, כפי שאמרו), וכן מגיעה יותר ממילה טובה לשרות של סמל"ת.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...