Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 2010 - תקלות על תקלות (התקבל אישור יבואן להחלפת דשבורד ללא חיוב)


eyalpa
שימו לב! השרשור הזה בן 2910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ,

יש ברשותי כ 3 שנים פיאט 500 .

מעבר לטיפולים והמחירים הלא הגיוניים בעליל של המוסך המורשה,

התגלו תקלות לא נספרות באינסוף דברים שונים.

היום - סף השבירה.

לאחר ויכוחים אינסופיים עם חברת פיאט בארץ , לגבי תקלת ייצור בפיאט בדש בורד , איפה שהכרית אוויר פשוט נפתח הדש בורד.

והטרמוסטט ובית תרמוסטט שהתפוצץ.

 

החלטתי למכור את הרכב.

 

 

הגיע הקונה הפוטנציאלי בחור מן המניין , פתחתי בפניו את כל הטיפולים וכל הדברים שעשיתי לרכב ,

הגענו לעמק השווה .

האוטו נכנס לבדיקה .

תוצאות הבדיקה - מנוע - לא תקין .

נזילות בין הראש מנוע לבלוק.

ובלוק מנוע אכול מלא חלודה ומתפורר.

קורוזיה ונזילות בכל מיני מקומות נוספים.

 

פניתי למוסך המורשה בו אני מטפל(פטין עכו) , נאמר לי שזה שטויות , לא היו מוכנים לתת לי אישור או להכניס הערה במחשב לגבי האוטו .

מתנערים מאחריות.

כאשר הצגתי את הדברים הבעל מוסך התרעם , ואמר תן לי לצלם אני יתבע אותו !!!

 

לסיכום בתור בעלים של הרכב, או שאני נפלתי על רכב חרא .(מה שלא הגיוני)

או שהמוסך חרא .

או שפיאט 500 דגם חרא.

אתם תשפטו.

בשורה תחתונה ? מה כדאי לעשות?

1052674_10151713865054489_1882216901_o.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כנראה שלא נתנו לך שירות טוב במהלך הזמן שהיה לך את הרכב,

כי אתה נשמע לא מרוצה.

 

כרכב, פיאט 500 הוא רכב מצויין ואמין!. אז כנראה ששלך היה "בעייתי" מה שנקרא.

 

בנוגע לבדיקה, בעל המוסך לא חייב לך או למכון טסטים\בדיקות הסברים,

אם הוא טוען שזה "שטויות", אז הוא אומר את זה לך בעל פה, הוא לא חייב וגם לא צריך לתת לך שום אישור בכתב, או שום ציון במחשב.

 

שורה תחתונה מה כדאי לעשות?

ברור שאתה לא מרוצה מהשירות של המוסך שטיפל בך, או שתחליף מוסך, או שתחליף רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט 500 זהה מכאנית לפיאט פנדה, שקיימת פה בערך מ-05'. המכלולים הם עמידים ואמינים.

קח בחשבון שמכוני בדיקה נוהגים לכסח, ובעיקר לכסת"ח את עצמם, ולכן צריך להתייחס לממצאים שנמצאו בבדיקה בזהירות הראויה.

אני מציע לך לחזור לאותו מכון בדיקה ולבקש מאותו בוחן שבדק את מכוניתך להתלוות אליך לרכב ולהראות לך במדויק על אילו נזילות וקורוזיה הוא מדבר. יתכן שתופתע.

 

בלי קשר, ההמלצה ליצור קשר עם מחלקת השירות של סמל"ת היא טובה.

 

אגב, כמה ק"מ הרכב צבר?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

התגלו תקלות לא נספרות באינסוף דברים שונים.

 

מה התקלות שהיו ב 3 שנים שהרכב בבעלותך, מלבד כיסוי כרית אוויר וטרמוסטט?

 

מה טופל, מה לא טופל, ואיך טופל במסגרת האחריות.

 

אי אפשר לבוא לוהכריז "רכב חרא" ללא פירוט מלא.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלות החלו בדיוק לפני כמה חודשים ,

החל מהכרית אוויר שהתנפחה כתוצאה מהחום , והיום הדשבורד כבר סדוק הרבה יותר,

מעבר לזה פתאום באמצע החיים בנסיעה שגרתית התחמם לי האוטו , הטרמוסטט נשבר (מוזר) .

גררתי את האוטו לחברת פיאט בעכו שם הוא "הוחלף כמחווה של רצון טוב" .

ואז החלטתי למכור את הרכב, הגיע הקונה , הלכנו למכון אקראי .

הבעל מכון הרים את האוטו , הראה לי את הנזילות , הראה לי את החלודה והבלוק מנוע נראה כמו קורנפלקס.

בנוסף האוטו התחיל לאכול 13 במקום 17 כמו שתמיד היה .

הכל תוך תקופה של 3 -4 חודשים .

שהמכון בדיקה הראה לי את הדברים קודם כל נדהמתי , דבר כזה לא הגיוני שמוסך מורשה רואה ולא מציין לי .

דבר נוסף הוא אמר לי שהטרמוסטט זה כנראה בגלל שהם לא עשו טיפולים כמו שצריך , לא שמו מים כחולים (מה שראיתי שהם לא עשו) , מעבר לזה הוא הראה לי קורוזיה מטורפת והתפרקות של כל הפך מסביב .

 

האוטו בסה"כ עלה במרץ 2010 , 65 אלף קילומטר.

ואני מטפל בו באופן שותף! ז"א טיפולים לפי ספר רכב!! במוסך המורשה (למרות שזה עולה פי 4, כן כן בדקתי , על אותו הטיפול הם גובים 2 מחירים שונים!!!, וגם בסוף הטיפול יש צורך לבדוק אחריהם שעשו הכל כמו שצריך , כי בסה"כ ראיתי כבר שהם פיספסו דברים. כמו שמן ברקס וכו' )

 

כרגע אני לא עוזב את המוסך הזה רק מסיבה אחת, שיקחו אחריות , ברכב הבא אני כבר יעבור למוסך שעובד כמו שצריך , מטפל בצורה טובה וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלות החלו בדיוק לפני כמה חודשים ,

החל מהכרית אוויר שהתנפחה כתוצאה מהחום , והיום הדשבורד כבר סדוק הרבה יותר,

מעבר לזה פתאום באמצע החיים בנסיעה שגרתית התחמם לי האוטו , הטרמוסטט נשבר (מוזר) .

וכו'.

 

האם הרכב עבר טראומת התחממות קיצונית (התחממות עד הסוף ?) אם כן ממש לא מפתיע.

כאשר רכב מתחמם מאוד ולא שמים לב עלולים להיגרם נזקים נוספים,אך היית אמור להרגיש שינוי בסחיבה של הרכב,ערבוב של נוזל קירור עם שמן מנוע ועוד-סימנים שיכולים להעיד על פגיעת ראש מנוע זו או אחרת.

אם אין סימנים כאלו,יכול להיות בסה"כ שזה עניין של אטם ראש בלבד (קרה לדודה שלי ב-307 עם ק"מ דומה לשלך,מטופל במורשה,הראש פורק אבל לא נזקק לחריטה ויישור יוצאי דופן).

כדי שתהיה שקט,גש למוסך אחר של פיאט (יש אחד כזה ברח' ההסתדרות של טכנו טסט ובקש מהם,שירימו את הרכב על הליפט ויאשרו /יזימו את הממצאים שהתגלו בבדיקה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שנפלת על רכב "לימון".

 

עצוב אבל, עם היסטורית הבעיות הללו אין ברירה אלא להיפטר מהאקזמפלר הספציפי שלך, ורצוי מאד למכור למישהו שלא ידרוש בדיקה מעמיקה. השיטה ברורה: מחיר מאד אטרקטיבי ( עד 20% מתחת למחירון), לציין את המחיר במודעה ביד2. הקונה כבר יעשה שיקול אם שווה לו להמר על קלקולים אפשריים, אך מצד שני לשלם מלכתחילה הרבה פחות. גם סוחר רכב ייקח את הרכב בלי שאלות (מניסיון!) ולפעמים אף בלי לפתוח מכסה מנוע, במיוחד אם הוא נראה טוב חיצונית.

 

יפי הנפש יאמרו (אולי בצדק מסוים) שיש כאן העלמת מידע מהקונה, אבל אתה מודע לכך שצמד המילים "פיאט" ו"בעיות" עדיין שגור אצל לא מעט אנשים בתת-מודע, כך שאסור לך לחזק אצלם את המחשבה הזאת ומטרתך להיפטר מהמכונית כמה שיותר מהר ובקלות...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלות החלו בדיוק לפני כמה חודשים ,

החל מהכרית אוויר שהתנפחה כתוצאה מהחום , והיום הדשבורד כבר סדוק הרבה יותר,

מעבר לזה פתאום באמצע החיים בנסיעה שגרתית התחמם לי האוטו , הטרמוסטט נשבר (מוזר) .

גררתי את האוטו לחברת פיאט בעכו שם הוא "הוחלף כמחווה של רצון טוב" .

ואז החלטתי למכור את הרכב, הגיע הקונה , הלכנו למכון אקראי .

הבעל מכון הרים את האוטו , הראה לי את הנזילות , הראה לי את החלודה והבלוק מנוע נראה כמו קורנפלקס.

בנוסף האוטו התחיל לאכול 13 במקום 17 כמו שתמיד היה .

הכל תוך תקופה של 3 -4 חודשים .

שהמכון בדיקה הראה לי את הדברים קודם כל נדהמתי , דבר כזה לא הגיוני שמוסך מורשה רואה ולא מציין לי .

דבר נוסף הוא אמר לי שהטרמוסטט זה כנראה בגלל שהם לא עשו טיפולים כמו שצריך , לא שמו מים כחולים (מה שראיתי שהם לא עשו) , מעבר לזה הוא הראה לי קורוזיה מטורפת והתפרקות של כל הפך מסביב .

 

האוטו בסה"כ עלה במרץ 2010 , 65 אלף קילומטר.

ואני מטפל בו באופן שותף! ז"א טיפולים לפי ספר רכב!! במוסך המורשה (למרות שזה עולה פי 4, כן כן בדקתי , על אותו הטיפול הם גובים 2 מחירים שונים!!!, וגם בסוף הטיפול יש צורך לבדוק אחריהם שעשו הכל כמו שצריך , כי בסה"כ ראיתי כבר שהם פיספסו דברים. כמו שמן ברקס וכו' )

 

כרגע אני לא עוזב את המוסך הזה רק מסיבה אחת, שיקחו אחריות , ברכב הבא אני כבר יעבור למוסך שעובד כמו שצריך , מטפל בצורה טובה וכו'.

מוסך מורשה שם לך ברכב נוזל קירור לא מתאים?

זה יעניין מאוד את מחלקת שירות הלקוחות, דבר איתם, 1800225759

מעבר לטרמוסטט שהחליפו לך בחינם והבעיה בדשבורד יש עוד משהו אמיתי?

מה זה "קורוזיה מטורפת והתפרקות של כל הפך מסביב"?

נשמח אם תעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה"כ עשיתי 2 טיפולים , 30 60 אלף .

בטיפול הראשון הכל הלך חלק.

הטיפול השני הסתכלתי מה הם עושים וזה לא עבר כמו שצריך , כי ראיתי שהם גובים ממני כפול על אותו טיפול ולא עושים את כל מה שרשום.

 

רקבון כללי באזור המנוע, כל הפח קורוזיה ומתפורר.

הבלוק מנוע מתפורר ז"א שאתה רואה את הבלוק ואתה רואה שהוא נראה על הפנים , הבודק הראה לי שהכל שם הולך להתפורר.

אני ראיתי את הנזילות בין הראש מנוע לבלוק.

 

כרגע האוטו אוכל 1:13 במקום 1:17 שהיה לפני כמה חודשים. (הכל התחיל מהטיפול )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבקש לעלות סריקה של דו"ח בדיקה/תמונות/הוכחות כשלהן.

 

הסיפור לא נראה הגיוני.

 

גם אם נניח מלאו מיים רגילים בטיפול (מה שאני לא מאמין שקרה) ב 3 חודשים וכמה אלפי קילומטרים בלוק מנוע לא יתחיל להתפורר. זה גם לא משהו שאפשר לראות מבחוץ. מה זה "בלוק נראה על הפנים"?

 

מה בדיוק הראו לך? איזה איזור במנוע?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי מה שראית זה תוצאה של מצבר שנזל?

חומצת מממצבר שבאה במגע עם אלומיניום יכולה להתאים לתאור כאן.

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...