Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 2010 - תקלות על תקלות (התקבל אישור יבואן להחלפת דשבורד ללא חיוב)


eyalpa
שימו לב! השרשור הזה בן 2916 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מכל המגילה פה רק נושא ״רקבון במנוע״ דורש בדיקה נוספת.

דשבורד סדוק יש גם בלנדקרוזר - חרא, אבל הוצע לך פתרון סביר לרכה שאינו באחריות.

הזעות בין בלוק לראש - יכול שיקרה, יתכן וגם לא משמעותי או נובע מעיוות קל בראש בשל חימום אחרי סדיקת בית הטרמוסטט שציינת.

 

כל היתר כסת״ח מכונים קלאסי.

 

בלי תמונות של הבלוק שלך אני לא מבין מה זה רקבון במנוע, גם אם זה מנוע ברזל צריך לשפוך עליו דליים של חומצה כדי שיהיה נזק ממשי. אולי אתה עובד/מחנה בסביבת כימיקלים כלשהם?

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש משהו בדבריך,למרות שסדרתי בעיני זה קצת יותר משני רכבים.

 

א. בדקתי יותר מסטאטיסיקה של 2 רכבים .

ב. קניתי את האוטו בעקבות חבר שקנה לפני (הוא הביא בין הראשונים , 2008 דגם מיוחד )

הוא הזהיר אותי שזה קרה לו , שהתחילה התופעה אצלי פניתי אל היבואן , הוא לא החזיר לי תשובה כמה חודשים משך אותי , ואז פניתי שוב שזה התנפח עוד , שלחנו תמונות ... לאחר כמה חודשים זה נקרע ואז התחלתי לבדוק לראות עם זה משהו אצלי ברכב ? או שזה משהו סדור.

פשוט ניגשתי לרכבי פיאט 500 וראיתי , וללא ספק ברובם ראיתי התפתחות והתנפחות של הדש בורד.

פשוט לא כולם חשופים לשמש באותה כמות.

עכשיו יבואו החכמים ויגידו לי "שמע , זה פגם של שמש "

זה אוטו !!!! הוא אמרו להיות בשמש , לא לכולם יש חניה מקורה בבית , ולא אני לא מעוניין להיות עבד של האוטו שלי , אני רוצה לטפל בו לדאוג לו באופן סדיר אבל אני לא שותף אותו כל יום , אני לא מכסה אותו כאילו זה פורד מוסטנג 74' במצב חדש.

מכוניות בשנתון הזה לא צריכות לצוץ תקלות כאלה , וזה שהחברת פיאט אומרת "תשלם לי רק על עבודה " , היא בעצם מודה בתקלה , ומעוניינת להרוויח משני הצדדים , הרי היא מקבלת מהיצרן כסף על עבודה , אז למה לקחת מהלקוח ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי, איני רואה שום בעיה בטיפול של סמלת בך, ובמיוחד של מוסך פטין.

הוא לא חייב לתת לך שום אישור, לא צריך וגם לא יכול לתת לך שום אישור ש"הרכב תקין".

 

לדעתי אתה יורה באוויר, אז יש לך קרע בדש בורד, נכון זה לא צריך להיות, מי אמר שלא שמו רגליים על הדש בורד ? מי אמר שלא השתמשת בתכשירים קולטי שמש למיניהם שגרמו לאיכות החומר של הדש בורד להקרע?

אף אחד לא אמר גם לא אני וגם לא אתה וגם לא פיאט, אני בטוח.

 

לרכב יש תקופת אחריות מסויימת, שלך נגמרה, היות ולא מדובר בתקלה סדרתית(כי משום מה לי היה פיאט 500 תקופה די ארוכה, והדש בורד כמו חדש-עד היום גם אצל הקונה).

 

בקשר לנזילות, קורוזיה, סה"כ נזילות, אז תטפל בזה.

גש למוסך תבקש "סדרו לי את הנזילות" תשלם, ותצא ללא נזילות וללא קורוזיה.

 

אולי הרכב שלך התחמם בזמן מסוים ואתה לא דואג להגיד את זה למוסך שמטפל בך? אולי משהו התעוות שם מרוב הרתיחה שהייתה כאשר היה לך נזילת מים מהתרמוסטט?

 

 

אתה יודע רק לתת יריות לכיוון היבואן ולכיוון המוסך, כי אתה בדעה של "אני הלקוח ואני תמיד צודק לא משנה מה אגיד".

 

זה שפיאט מוכנים שתשלם רק על עבודה הם באים לקראתך ולא כי הם נושאים באשמה, אלא כי הם רוצים שתרד מהגב והכל בכדי לרצות אותך.

 

 

עם כל הכבוד, היבואן לא צריך לבוא לקראתך, אף על פי שמהיכרות שלי עם היבואן ועם השירות של סמלת, הידוע בשירות המעולה שלהם !. אני בטוח שהם יבואו לקראתך(אף על פי שאתה לא ראוי לה), וידאגו לך עד כמה שאפשר.

אני בטוח בזה במאת האחוזים. ואל תדאג לא ישאירו קריאה פתוחה ללא מענה.

 

 

ושוב, בפעם המי יודע כמה,

תעלה תמונה של הבלוק מנוע בבקשה שנדע על מה אתה כ"כ עצבני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש - תמצא ליפט (לא מסובך), תצלם, תעלה תמונה. הערה כמו "רקבון כללי" יכולה לסמל אחד משני דברים - חוסר מקצועיות כללי של המכון או פיזדץ כללי למנוע. משום מה אני נוטה לראשון, אבל עדיף שתעלה תמונה.

 

בזמנו, ברכב ביחיד שבמלוא טיפשותי בדקתי במכון בדיקה (ורכשתי לבסוף) הייתה הערה על קורוזיה בבלוק. לאחר 5 (!) שנים ויותר מ-100K ק"מ נתפס המנוע, ויצא לי לראות את הבלוק לאחר שפורק. טיפת קורוזיה לא הייתה שם ואף מכון בדיקה לא יראה ממני כסף להבא.

 

בלי קשר - אם אכן מוסך מורשה של פיאט לא שם פאראפלו אלא מים רגילים - צור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עם שתי פונטו במשפחה שעברו במספר מוסכים מורשים. מי שלא מבקש או לא שם לב יכול להיות מצב ששנים לא יוחלף נוזל קירור או בלמים. גם משום מה נתקלתי במקרים ששמים רק בקבוק פארפלו אחד מרוכז ולא שניים.

 

היבואן יודע בדיוק! בכמה רכבים קרה עניין הדש. לא סתם הם משלמים על החלק. לא סביר בכמעט שום מצב שדש יתפוצץ לאחר 3 שנים. בקיצור, אני הייתי מתעקש גם על תשלום העבודה. כי אם התביעה לא הייתה מוצדקת מלכתחילה אז לא היו ממנים את עלות החלק או נותנים רק מימון חלקי. רצון טוב זה לא להשתתף ב-100% העלות לחלק שבטח עולה לא מעט, לכאורה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אתה לא תקבל עצה אובייקטיבית בקארספורום. יש כאן סגידה עיוורת לפיאט כי מדובר באנדרדוג של הפורום.



 

לדעתי דשבורד סדוק אחרי שלוש שנים וכרית אוויר פתוחה זה פגם רציני מאוד בייצור. בנוגע ליחס במוסך אין לי מילים. פשוט בושה וחרפה. הקפדת לעשות טיפולים רק בחברה ושילמת פרמיה לא קטנה. החברה צריכה לעמוד מאחורי הרכב גם בסיום תקופת האחריות במיוחד כאשר מדובר בחלק מרכזי בתא הנוסעים שהתחיל להתפרק בלי שום סיבה נראת לעין רק אחרי שלוש שנים על הכביש. אתה קיבלת מהם יחס כאילו עשית טיפול במוסך מדרכה במזרח ירושלים.

 

אני לא יודע איך הייתי מתנהג במצבך, אבל דבר אחד בטוח שאם בקיה הייתי מקבל יחס כזה רגל שלי יותר לא תדרך בסוכנות של המותג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי, איני רואה שום בעיה בטיפול של סמלת בך, ובמיוחד של מוסך פטין.

הוא לא חייב לתת לך שום אישור, לא צריך וגם לא יכול לתת לך שום אישור ש"הרכב תקין".

 

לדעתי אתה יורה באוויר, אז יש לך קרע בדש בורד, נכון זה לא צריך להיות, מי אמר שלא שמו רגליים על הדש בורד ? מי אמר שלא השתמשת בתכשירים קולטי שמש למיניהם שגרמו לאיכות החומר של הדש בורד להקרע?

אף אחד לא אמר גם לא אני וגם לא אתה וגם לא פיאט, אני בטוח.

 

לרכב יש תקופת אחריות מסויימת, שלך נגמרה, היות ולא מדובר בתקלה סדרתית(כי משום מה לי היה פיאט 500 תקופה די ארוכה, והדש בורד כמו חדש-עד היום גם אצל הקונה).

 

בקשר לנזילות, קורוזיה, סה"כ נזילות, אז תטפל בזה.

גש למוסך תבקש "סדרו לי את הנזילות" תשלם, ותצא ללא נזילות וללא קורוזיה.

 

אולי הרכב שלך התחמם בזמן מסוים ואתה לא דואג להגיד את זה למוסך שמטפל בך? אולי משהו התעוות שם מרוב הרתיחה שהייתה כאשר היה לך נזילת מים מהתרמוסטט?

 

 

אתה יודע רק לתת יריות לכיוון היבואן ולכיוון המוסך, כי אתה בדעה של "אני הלקוח ואני תמיד צודק לא משנה מה אגיד".

 

זה שפיאט מוכנים שתשלם רק על עבודה הם באים לקראתך ולא כי הם נושאים באשמה, אלא כי הם רוצים שתרד מהגב והכל בכדי לרצות אותך.

 

 

עם כל הכבוד, היבואן לא צריך לבוא לקראתך, אף על פי שמהיכרות שלי עם היבואן ועם השירות של סמלת, הידוע בשירות המעולה שלהם !. אני בטוח שהם יבואו לקראתך(אף על פי שאתה לא ראוי לה), וידאגו לך עד כמה שאפשר.

אני בטוח בזה במאת האחוזים. ואל תדאג לא ישאירו קריאה פתוחה ללא מענה.

 

 

ושוב, בפעם המי יודע כמה,

תעלה תמונה של הבלוק מנוע בבקשה שנדע על מה אתה כ"כ עצבני.

 

מז"א לא חייב לי כלום?

סליחה אתה שם 100 אלף שקל על אוטו , מטפל במוסך מורשה של פיאט (במחירים כפולים ומשולשים ) .

והוא יתנער מאחריות !?

ולגבי הדש בורד , פה אני לא חושב כמוך , עצם זה שזה קרה ביותר מרכב אחד, והחתך נמצא בדיוק באותו מקום זהה ב 3 רכבים שונים שאני ראיתי !!!

והנפיחות היא אותו נפיחות בכל הרכבים . פה חבר זה פאק ייצור / תכנון לקוי .

באו לקראתי !? אם זה היה קורה במרצדס s500 אחרי 3 שנים , אתה יודע מה היה קורה? הדבר הכי פשוט , לוקחים את הרכב מטפלים בו ואח"כ בוחרים אם לערב אותך , זה שחברת פיאט מתנערת מאחריות ביותר מרכב אחד. זה כבר עניין , אולי זאת סדרה של רכבים שיצאו עד שנתון מסויים.

אבל להפיל את האחריות על הלקוח !?

תשווה בין התמונות , תגיד לי אתה אם זה לא פגם חוזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אם היה מדובר ב-VW לא הייתי מקבל את עניין הדש.

לכן אני חושב שהשתתפות סמל"ת בחלק בלבד, אינה בחשבון גם כאן.

 

מהיכרותי עם מוסך פאטין, מה שאתה מספר, שבגללם המנוע נראה ככה - נשמע לא סביר. מדובר על מוסך טוב++.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי, איני רואה שום בעיה בטיפול של סמלת בך, ובמיוחד של מוסך פטין.

////

לרכב יש תקופת אחריות מסויימת, שלך נגמרה, היות ולא מדובר בתקלה סדרתית(כי משום מה לי היה פיאט 500 תקופה די ארוכה,

והדש בורד כמו חדש-עד היום גם אצל הקונה).

 

///////

אתה יודע רק לתת יריות לכיוון היבואן ולכיוון המוסך, כי אתה בדעה של "אני הלקוח ואני תמיד צודק לא משנה מה אגיד".

 

זה שפיאט מוכנים שתשלם רק על עבודה הם באים לקראתך ולא כי הם נושאים באשמה, אלא כי הם רוצים שתרד מהגב והכל בכדי לרצות אותך.

 

 

עם כל הכבוד, היבואן לא צריך לבוא לקראתך, אף על פי שמהיכרות שלי עם היבואן ועם השירות של סמלת, הידוע בשירות המעולה שלהם !. אני בטוח שהם יבואו לקראתך(אף על פי שאתה לא ראוי לה), וידאגו לך עד כמה שאפשר.

אני בטוח בזה במאת האחוזים. ואל תדאג לא ישאירו קריאה פתוחה ללא מענה.

 

 

ושוב, בפעם המי יודע כמה,

תעלה תמונה של הבלוק מנוע בבקשה שנדע על מה אתה כ"כ עצבני.

Driver כתב:

אני בטוח שהם יבואו לקראתך(אף על פי שאתה לא ראוי לה)

התשובה שלך מגעילה , ורצוי בתשובה גם לפרסם גילוי נאות , מי אתה והיכן אתה עובד ..

 

כל עוד פיאט ( היבואן ) לא הוכיחה כי הנזק נגרם באשמת הלקוח , חומרים רגליים ונעליים , חובת ההוכחה עלייהם .

הכל אפשרי נכון - אבל כאשר ידוע כי יש עוד רכבים עם פיצוצי דש-בורד , הם צריכים לקחת אחריות לבדוק ולטפל .

אשמת הלקוח , אפשר עזרה ברצון טוב .

אשמת היצרן - לקיחת אחריות מלאה .

 

אבל גישה של הם לא נושאים באשמה - הם רוצים שתרד מהגב והכל בכדי לרצות אותך

אני מבין כי בדקתה את הרכב , ואתה מהנדס חומרים ומכיר את הרכב הפלסטיקה והחומרים בדש-בורד הנ"ל .,

 

אל תשפוט אחרים אם אין לך את כל המידע ,,

והשרות של סמל"ת טוב - אבל לפעמים צריך גם אותם קצת לנער קלות , במידה וצודקים ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אתה לא תקבל עצה אובייקטיבית בקארספורום. יש כאן סגידה עיוורת לפיאט כי מדובר באנדרדוג של הפורום.

"סגידה עיוורת"? מאיפה הבאת את הקשקוש הזה? :?

יותר מאדם אחד כבר כתב שמן הראוי היה שסמל"ת תישא בעלות הכוללת של החלפת הדשבורד, אז על איזו "סגידה עיוורת" בדיוק אתה מדבר?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי, איני רואה שום בעיה בטיפול של סמלת בך, ובמיוחד של מוסך פטין.

הוא לא חייב לתת לך שום אישור, לא צריך וגם לא יכול לתת לך שום אישור ש"הרכב תקין".

 

לדעתי אתה יורה באוויר, אז יש לך קרע בדש בורד, נכון זה לא צריך להיות, מי אמר שלא שמו רגליים על הדש בורד ? מי אמר שלא השתמשת בתכשירים קולטי שמש למיניהם שגרמו לאיכות החומר של הדש בורד להקרע?

אף אחד לא אמר גם לא אני וגם לא אתה וגם לא פיאט, אני בטוח.

 

לרכב יש תקופת אחריות מסויימת, שלך נגמרה, היות ולא מדובר בתקלה סדרתית(כי משום מה לי היה פיאט 500 תקופה די ארוכה, והדש בורד כמו חדש-עד היום גם אצל הקונה).

 

בקשר לנזילות, קורוזיה, סה"כ נזילות, אז תטפל בזה.

גש למוסך תבקש "סדרו לי את הנזילות" תשלם, ותצא ללא נזילות וללא קורוזיה.

 

אולי הרכב שלך התחמם בזמן מסוים ואתה לא דואג להגיד את זה למוסך שמטפל בך? אולי משהו התעוות שם מרוב הרתיחה שהייתה כאשר היה לך נזילת מים מהתרמוסטט?

 

 

אתה יודע רק לתת יריות לכיוון היבואן ולכיוון המוסך, כי אתה בדעה של "אני הלקוח ואני תמיד צודק לא משנה מה אגיד".

 

זה שפיאט מוכנים שתשלם רק על עבודה הם באים לקראתך ולא כי הם נושאים באשמה, אלא כי הם רוצים שתרד מהגב והכל בכדי לרצות אותך.

 

 

עם כל הכבוד, היבואן לא צריך לבוא לקראתך, אף על פי שמהיכרות שלי עם היבואן ועם השירות של סמלת, הידוע בשירות המעולה שלהם !. אני בטוח שהם יבואו לקראתך(אף על פי שאתה לא ראוי לה), וידאגו לך עד כמה שאפשר.

אני בטוח בזה במאת האחוזים. ואל תדאג לא ישאירו קריאה פתוחה ללא מענה.

 

 

ושוב, בפעם המי יודע כמה,

תעלה תמונה של הבלוק מנוע בבקשה שנדע על מה אתה כ"כ עצבני.

 

ככה,

 

אני מכיר את הרכב המדובר, כמו כן אייל הוא חבר טוב שלי.

הרכב טופל תמיד בזמן, במוסך מורשה ועם חלפים מקוריים.

 

בנוסף לחבר משותף של שנינו היה רכב זהה שטופל במוסך פטין.

במהלך טיפול שיגרתי להחלפת רפידות וצלחות שכחו במוסך ג'בקה תפוסה מאחורי הגלגל, תגובת מנהל המוסך היתה "אין לנו ג'בקה כזו גדולה במוסך" אך למרות שהג'בקה "אינה שייכת למוסך" היא נלקחה והוכנסה לארגז הכלים.

הסוגיה הסתכמה במסמך חתום ע"י בעל המוסך שכל נזק עתידי שיגרם למערכת הבלמים יהיה באחריות המוסך.

 

למוסך זה לא היתי קורא מוסך אמין, מקצועי או בעל ידע במתן שירות ללקוח.

 

למקרה הספציציפי של כרית האויר, הבעיה ידועה בתור משהו שקורה להרבה רכבי פיאט 500, משלושה מכרים שיש להם את הרכב הנ"ל (בשנתונים שונים, אחת מהן 500 אבארט) כרית האויר התנפחה וההמשך לכך ידוע ומוצג בתמונה שאיל העלה בתחילת השרשור.

 

לחבר שציטטתי, ברכב בן 3 שנים עם 60 אלף ק"מ לא אמור להופיע ריקבון בבלוק מנוע גם אם המנוע התחמם, כמו כן נזילות מראש המנוע זה לא דבר שכיח ברכב משנתון כזה עם ק"מ כזה נמוך.

 

היבואן לא צריך לבוא לקראתו בכך שהוא נותן לו דשבורד חדש אך מחייב אותו על שעות עבודה, מסיבה פשוטה שהיבואן תובע את הייצרן על שעות העבודה ועל החלק התקול.

איל צריך לקבל דשבורד חדש עם התקנה ללא עלות כלל.

 

לבעיית המנוע, הומלץ לו ע"י לקבל חוות דעת ממוסך מורשה על מנת לדעת האם מכון הבדיקה הטעה אותו ואת הקונה הפוטנציאלי אך מנהל המוסך אינו מוכן לתת חוות דעת כתובה שעדיין איני מבין מדוע, הרי הוא אמור להיות בעל הידע הנרחב ביותר עבור הרכב הנ"ל, ממה הוא מתנער?

 

במילים פשוטות אתה מדבר שטויות.

היבואן מנסה להתנער ממקרה ידוע (התנפחות הדשבורד) וממקרה חריג יותר (קורוזיה, נזילות והתפוררות בלוק המנוע) ומנסה לעשות כסף נוסף על גב הלקוחות.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר הראשון שקנה את הפיאט החליפו את את הדשבורד אך חויב בסך 800 ש"ח על העבודה.

במקרה של אייל הסיפור ידוע.

והחבר השלישי רכש 500 אבארט לפני שבועיים, שנת 2011 (שנתיים וחצי בדיוק על הכביש, 30 וקצת אק"מ) והדש החל להתנפח (עדיין לא הגיע למצב של אייל).

 

במקרה של בעיה ידועה היבואן תובע את היצרן על החלק ועל שעות העבודה, איני רואה סיבה למה יש צורך בתשלום על שעות העבודה אם היבואן מקבל את הכסף מהיצרן, ראה מקרים כאשר הרכב באחריות ואין צורך בתשלום לא על החלק המוחלף ולא על שעות העבודה.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אתה לא תקבל עצה אובייקטיבית בקארספורום. יש כאן סגידה עיוורת לפיאט כי מדובר באנדרדוג של הפורום.



 

לדעתי דשבורד סדוק אחרי שלוש שנים וכרית אוויר פתוחה זה פגם רציני מאוד בייצור. בנוגע ליחס במוסך אין לי מילים. פשוט בושה וחרפה. הקפדת לעשות טיפולים רק בחברה ושילמת פרמיה לא קטנה. החברה צריכה לעמוד מאחורי הרכב גם בסיום תקופת האחריות במיוחד כאשר מדובר בחלק מרכזי בתא הנוסעים שהתחיל להתפרק בלי שום סיבה נראת לעין רק אחרי שלוש שנים על הכביש. אתה קיבלת מהם יחס כאילו עשית טיפול במוסך מדרכה במזרח ירושלים.

 

אני לא יודע איך הייתי מתנהג במצבך, אבל דבר אחד בטוח שאם בקיה הייתי מקבל יחס כזה רגל שלי יותר לא תדרך בסוכנות של המותג.

אכן לגמרי "אנדר דוג" וגם "סגידה עיוורת" בהחלט במקום. ועדיין, אני "מת" על המכוניות האלו, אבל, בלי ואולי עם קשר, הענין הזה של הדשבורד מעצבן למדי. ועושה רושם שמדובר בכשל של תכנון/ייצור/בחירת חומרים, משהו מאלה. בענין כזה האחריות הפורמלית כבודה במקומה, אבל כך גם הסבירות וההגיון ובמקרה שבו ברור שאין מדובר בבלאי נורמלי, על היצרן חלה חובה לשאת בתוצאת התרשלותו, לא סיפור חדש.

הענין של הבלוק קצת משונה, מדובר ביציקת ברזל ודבר כזה לא מתפורר אחרי מספר שנים מועט. יכול להיות שמדובר בזיהוי רקבונות או בלאי במעברי מים כרקבון בבלוק עצמו, אבל בלי עין מקצועית קשה להתייחס לענין הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שנפלת על רכב "לימון".

 

עצוב אבל, עם היסטורית הבעיות הללו אין ברירה אלא להיפטר מהאקזמפלר הספציפי שלך, ורצוי מאד למכור למישהו שלא ידרוש בדיקה מעמיקה. השיטה ברורה: מחיר מאד אטרקטיבי ( עד 20% מתחת למחירון), לציין את המחיר במודעה ביד2. הקונה כבר יעשה שיקול אם שווה לו להמר על קלקולים אפשריים, אך מצד שני לשלם מלכתחילה הרבה פחות. גם סוחר רכב ייקח את הרכב בלי שאלות (מניסיון!) ולפעמים אף בלי לפתוח מכסה מנוע, במיוחד אם הוא נראה טוב חיצונית.

 

יפי הנפש יאמרו (אולי בצדק מסוים) שיש כאן העלמת מידע מהקונה, אבל אתה מודע לכך שצמד המילים "פיאט" ו"בעיות" עדיין שגור אצל לא מעט אנשים בתת-מודע, כך שאסור לך לחזק אצלם את המחשבה הזאת ומטרתך להיפטר מהמכונית כמה שיותר מהר ובקלות...

 

מזמן לא נתנו כאלה עצות אחיטופל כאן בפורום כמו אלה שאתה נתת. מדובר בעבירה! על פי חוק, יש חובת גילוי לקונה על כל פרט שידוע לבעל הרכב. בית משפט יכול לבטל עיסקאה גם שנים אחרי שנעשתה במידה ומתברר שהמוכר העלים מידע מהקונה. חוץ מזה שאתה מעודד אותו לשקר ולהפיל בפח קונה תמים, אולי חבר פורום לצורך העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2916 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...