Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

כפי שידוע יש את האביזר da power system שמתחבר למקדחה ויש מכונת פוליש da ייעודית .

עשיתי 1+1 ויוצא שלא משנה מה אני אבחר , זה יוצא אותו מחיר (סביבות 1200 ש"ח ) .

הבעיה היא , שאין לי שקע חשמלי לחבר כי אני גר בבניין קומות וזה סיפור להתחיל להשחיל חוט חשמל

ואין לי אפשרות אחרת להתחבר לחשמל .

 

חשבתי שאם אני קונה power system , אז אני אקנה את המברגה הזאת :

http://www.dewalt.com/tools/cordless-drills-drilldrivers-dcd710s2.aspx

 

מצד שני , אני לא יודע אם זה משתלם וכבר מישהו אחר היה הולך וקונה מכונת פוליש da .

 

אין ספק שמכונה ייעודית זה הדבר אבל צריך חיבור חשמל זמין ,

מצד שני power system הוא גם מצויין אבל אני לא יודע עם המברגה הנ"ל תספק את התוצאה .

 

וזאת הדילמה , מה עושים ?

פורסם

אני דווקא בדילמה אחרת ,אין לי בעיה של נקודת חשמל .

הדילמה שלי אם אני קונה מכונת פוליש אזי יש לי מכונת פוליש נטו ,אם אני קונה את האביזר +מקדחה/מברגה איכותי ,הרווחתי שני מוצרים שישמשו אותי .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם

מה הבעיה לקחת מהארון חשמל של הביניין או לבקש מאחד השכנים או בכלל למשוך מחלון הבית ?

 

ראיתי את הpower tool וזה לא מתקרב בכלל למכונה יעודית.

לעשות רכב עם פדים קטנים כאלה יקח שעות על גבי שעות וגם לא יגיע לתוצאות כמו מכונה יעודית.

 

קח בחשבון שהpowertool מגיע כבר עם פדים.

מכונה יעודית תעלה כ1200 וכל פד כ70 שקל ותצטרך 2 מכל דבר.

 

ככה או ככה זה עדיין עדיף בעשרות מונים על עבודה ידנית מתישה.

 
 

 

 
 
פורסם

מישהו פה טען שאמרו לו בחנות שמוכרים מוצרים של CG שהולכים להביא מכונה שתעלה סביבות ה700 ש"ח אולי VIX יוכלו לשפוך אור על העניין.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...