Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משטרת ישראל: מצא מין את מינו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נחמד לכם אולי להגיד נטפלים לקטנות, מציקים סתם. הקטע היפה הוא שאתם לא גרים באיזור, אתם לא רואים את הרכבים האלה כל יום נוסעים בבריונות, עקיפות על קו רציף, נדבקים לכם לתחת כאילו שאתם כוסית בת 18 שיכורה.

אני שמח שהם ירדו מהכביש, אני שמח שזימברו אותם על "קטנות", אם זאת הדרך להוריד אותם מהכביש, ככה צריך.

 

במקרה הזה, צריך לקרוא מעבר למה שכתוב. הרעיון היה פה להוריד מהכביש בריונים, וזה הצליח.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני גר באיזור. היום הם בריונים, מחר אני ואתה...

 

אין בעיה, בריונים? חוליגנים? עברייני תנועה? תעצרו אותם על נהיגה מסוכנת ועברות מהירות.

 

בבקשה לא לחנטרש שמשחירים פנסים כדי להימלט מכוחות הבטחון והמשטרה בלילות ומשחירים חלונות כדי שלא יזהו את פני הנהג (השם ישמור זה ממש לא בגלל שבקיץ 40 מעלות בשמש הקופחת).

פורסם
נחמד לכם אולי להגיד נטפלים לקטנות, מציקים סתם. הקטע היפה הוא שאתם לא גרים באיזור, אתם לא רואים את הרכבים האלה כל יום נוסעים בבריונות, עקיפות על קו רציף, נדבקים לכם לתחת כאילו שאתם כוסית בת 18 שיכורה.

אני שמח שהם ירדו מהכביש, אני שמח שזימברו אותם על "קטנות", אם זאת הדרך להוריד אותם מהכביש, ככה צריך.

 

במקרה הזה, צריך לקרוא מעבר למה שכתוב. הרעיון היה פה להוריד מהכביש בריונים, וזה הצליח.

 

אני גם גר באזורים כאלה שנוהגים כמו חוליגנים אבל לי אישית זה לא מפריע. כל עוד זה לא הרכב שלי שנפגע מהם אז שיכנסו בעמודים, יעופו לתעלות בעיה שלהם.

פורסם

מאת הבמאי "ערוסי לפנים", מגיע הסרט המצופה של השנה: "מאיר ועצבני 2!"

בכיכובם של ידוענים כגון:

-מאיר פיצ'חדזה

-אחמד אבו נביל

-עומר אבוהב

הופעות אורח:

בתפקיד השוטרת: דרדסית

בתפקיד הקצין: יאיר לפיד

בתפקיד הבוחן: יצחק לוי

 

בליווי פס קול מקורי של ההרכב המוצלח "איןזכויותיוצריםעלזה" והפילהרמונית של אשקלון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...