Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני עומד להתחיל לימודים, ורכב צמוד יעזור לי מאוד.

התקציב כרגע הוא 20-30K ומטה, אם יש הצעות נמוכות יותר זה יעזור.

אני רוצה בסכום הזה רכב כמה שיותר מפנק(מבחינת איך שנראה מבפנים ומזגן שיעבוד בלי יותר מדי בעיות) כמה שיותר מאיץ יפה, אוטומטי(או גיר רובוטי אם קיים כזה דבר בשנתונים קודמים) ,שלא יקרטע לי בעליות אם אני נוסע לטיולים, יש לי ניסיון לא משהו עם מיצובישי לנסר חדשה יחסית(מנוע 1500) לכן אני מעדיף מנוע גדול יותר ...

איזה שנה אתם חושבים שאפשר להוציא בסכומים האלה?

מה הכי משתלם מבחינת חיסכון בדלק?? אפשר להגיע לרמת רכב שיעשה 1:12? או שזה כבר רכב יקר יותר?

שוב אני חוזר, לא רוצה רכב ידני, למרות שאני יודע שהרבה כאן אוהבים, רק אוטומט.

 

משהו ששכחתי לציין- אני בן אדם גבוה, לכן הרכב צריך להיות מרווח יחסית.

 

תודה מראש!

פורסם

חברים, איפה אתם??

לא ציפיתי לכזה חוסר הענות..

יש כאן אנשים עם כל כך הרבה ניסיון, ושימו לב-שוב, כאן אני מדבר על רכב אוטומט, לא ידני.

לא הגיוני שאנשים לא מכירים רכבים שעונים על הדרישות הנ"ל, לפחות תגידו לי על איזה חברות ללכת, איזה כיוון...

תודה..

פורסם

בטח חוסר היענות, אתה רוצה לאכול את כל העוגה, וביס לכלב לא מגיע?

 

תרענן את הכלל: "גודל ופיזי ומנוע חזק=מטחנת דלק"

 

אתה רוצה:

גודל+מרווח.

אוטומט.

מנוע חזק.

מפנק.

מכאן אני רואה שהכי מתאים לך רכב אמריקאי, אבל מצד שני, אין אמריקאית שעושה יותר טוב מ1\8 בתקציב שהבאת פה. (ואם אתה קונה אחת שמורה, היא גם תתן לך את האמינות הכי גבוהה ביחס לאחרים).

 

אירופאיות עם גיר אוטומט, אני ממליץ לא להתקרב.

רובוטי? השם ישמור.

 

כל אופן, 1\12 לא תקבל מרכב גדול ומרווח.

תצטרך להתפשר פה.

 

רכב משפחתי נורמאלי, שהוא לא הכי מרווח, מנוע 1.6 יתן לך 1\10.

בקטגוריה הזאת יש לך לא מעט אלטרנטיבות יפניות וקוריאניות (יונדאי\קיה).

הייתי ממליץ לך על קורולה או סיויק כלשהי, אלטנרה גם באה בחשבון, אולי לאנטיס.

רק קח בחשבון שהם טיפה צפופות (אני 1.95 מטר).

 

 

חבל שאתה לא רוצה ידניות.

יש לא מעט צרפתיות וגרמניות ידניות שיכולות להתאים לך. (אמינות וחיסכון, די מפנקות ודי מרווחות).

פורסם

ראשית כל סבלנות , פרסמת ב 10 בלילה גם אם היו עובדים כאן סביר שלא היית מקבל תשובה בשעות אלו

 

נראה שניתן לאחד עם השרשור שלי [גם לי החליפו כותרת , שלך דוקא יותר מתאימה לשרשור שלי]

 

הוצאתי רשימת רכבים ממחירון יד2 , למיטב ידיעתי המחירים הם הרבה מתחת למחירון

 

לא יכול לצרף קישור אז מעתיק לכאן

 

עברתי על מחירון יד2 ודליתי פרטים

 

הסינון הוא רק מ 40אלף כך שעל הדרך רשמתי מחיר של מספר שנים שונות - מאפשר לראות ירידת ערך , אני גם מניח שיש ירידה של 20% כך שניתן להסתכל על מחירים גבוהים מ 25. ואפשר לרדת בשנתון

שניתן לרדת בשנתון , אם צריך ניתן גם לעלות , התקציב גמיש וכפי שנאמר לי מחירון הוא אפילו לא המלצה

 

בסוף רשמתי כמה מחשבות שלי ושאלות , אשמח לשמוע את דעותכים כמיבינים ו מכירים את הרכבים

 

המטרה לצמצמ את הרשימה הארוכה למספר דגמים בלבד

 

הכוונה למצוא כמה שיותר מכונית אשר אחרי ישור קו תבקר כמה שפחות במוסך, הנסיעות הצפויות 5-10אלף לשנה בלבד

 

1. שברולט אבאו LT 1.4 200 מחיראון 2008 32,000 - לפי הפרטים ביד2 יש לו מנוע חזק 95 כ"ס . כל התגובות שם מצינים שאמין, וחסכוני - על פניו נראה מושלם לדרישות - ראיתי שבדיוק קישרתם למקום אחר שם הדעות שונות

2007 המחיר ירד רק ל 29 אלף 2004 19 אלף [אם 4 דלתות רק 15אלף]

 

יונדאי גטס מאותה שנה המחירון יקר יותר אך שנה מעל זול יותר

יונאי אקסנט 1.4 2008 34 אלפ 1.6 39-40אלף 2006 25-28 אלף 2005 20אלף

 

 

2. פאביה 2008 40 אלף 2007 33-35אלף 2006 30אלף 2005 25אלף 2004 20אלף

 

3. פונטו גרנדה 1.4 2008 39 אלף - אני חושש שהפונטו עגלה

 

2007 המחיר 31-35אלף לא ברור לי ההבדל

פנדה 2005 20 אלף

 

4. קיה ריו 1.4 95 כ"ס 2008 40 אלף

 

5. אסטרה 1.8 2007 39 אלף - התגובות חלוקות , חלק רכב אמין וחסכוני חלק ההפך המוחלט . כהדיוט אני מניח שטיפולים יקרים , אמינות אין מושג וצריכת דלק ממוצעת מינוס

 

2006 30-32 אלף 2005 1.6 26 אלף 1.8 29 אלף 2004 22אלף

 

אופל קורסה 2006- 32אלף ש"ח - על פניו לא מובן , לכאורה כמובן עדיף אסטרה - היכן הינני טועה?

קורסה 2005 25 אלף 2004 21אלף

 

6. סקודה רומסטאר מחיר דומה לאסטרה - אך הרכב הזה נראה יותר כמסחרי - האם כך?

 

7. רנו מגאן 2007 34אלף , קליאו 36.5 - שוב הרכב הקטן יקר מהגדול

מגאן 2005 25אלף קליאו B2 2005 20 אלף

 

8. דיהטסו מטריה 2007 36אלף - לכאורה דיהטסו עם כח?

 

דיהטסו YRV 2006 32 אלף 2005 29אלף 2004 25אלף

 

9. סיאט קורדובה 2007 35 אלף 2005 22אלף בלבד 2004 18אלף

 

סיאט לאון 2004 27-28 אלף

 

10. סקודה אוקטביה 1.6 2006 30 אלף בלבד

---

11. סיטרואן סי 4 2006 39 אלף - מופתע שיקר כלכך

 

סטרואן סי 3 2006 27-29 אלף 2005 25אלף 2004 19 אלף

 

סי 5 2005 1.8 22אלף בלבד אך 2.0 33-35 אלף - אשמח לדעת מדוע המחיר ה 1.8 כה נמוך יחסית ל 2.0 או להפוך מדוע ה2.0 כה יקר יחסית ל 1.8

 

12 ניסן נוט 2006 35אלף

ניסן אלמרה 2006 33-34אלף 2005 29 אלף

 

13. קיה ריו 2006 25אלף

 

14. פורד םיאסטה 2004 22אלף

 

 

--------------------------

מספר הרהורים

 

1. לכאורה אואו עסקא הטובה גם קטן גם חזק גם זול , יש הטוענים שגם לא זולל דלק ואמין - השאלה עד כמה נכון?

 

2.מביני ענין טוענים שבסיאט יש גם הנאה מהנהיגה [נסיעה שלי על אביזיה בת שנה/תיים היא משעממת לחלוטין] מה דעתכם על סיאט שווה לשקול?

 

3. דיהטסו - עגלה או לא? קראתי סקירות טובות עליהן , אך כשנסעתי על דיהטסו 2008 היא היתה די עגלה[והיא היתה חדשה יחסית]

כנ"ל לגפי פונטו - האם עגלה או יש מה לשקול?

 

4. רנו - השמועות אומרות רואה הרבה מוסך ויקר - אם נכון יורדת מהפרק

 

5. על יונדאי שמעתי : רק לא יונדאי על אקסנט לא יצא לי לסוע אך על גטס כן ובהחלט נפסלת לטעמH

 

6. בקטנות : פיאסטה ,קורסה ופאביה נראות באות בחשבון - מה דעתכם

 

7. על פניו האסטרה נותנת הכי הרבה תמורה לכסף - עדה כמה הרכב אמין ויקר לתחזוקה [עד כמה הוא לא אוהב מוסך]

 

8. ניסן אלמרה מין הסתם רכב אמין וטוב , המפתיע ששמעתי טובות על ריו[ מבעלי ריו - טוענים שהחלקים "מיציבוסי"]

 

זהו לבינתיים , אשמח לשמוע דעתכם

פורסם

אוואו יחסית זולל דלק, מנוע 1.4L נראלי, ואני יודע שהוא אוכל 1\10 במקרה הטוב, שזה המון לרכב כזה.

הוא גם לא חזק.

עד 100 קמש כל הרכבים כמעט סוחבים סבבה, השאלה מה אחרי.

אם יקח לדוגמא בינעירוני, אני מעכשיו אומר לך, אחרי 90 כבר אין כוח.

מה שכן לפי מה שאני רואה הוא יחסית זול.

לגבי אמינות, דייהו, לא היה להם שם טוב.

 

אקסנט נהגתי עליה, זה רכב נטו להגיע מA לB, לא נוח לא מרווח, גם לא חסכוני ביחס לאירופאיות אבל אמין.

(קיבלתי אותה חלופית מהמוסך לכמה ימים, היה על השעון 250KKM והרכב על פניו במצב טוב).

 

קורדובה\ריו ודומיהם, הוא ביקש מרווח, ובהם לא חושב שיש הרבה מרווח.

 

 

רוב הרכבים שהצעת, במודלים האלה כבר יתחילו לעשות בעיות גיר במוקדם או במאוחר.

זה לא קריטי אבל תלוי איזה רכב! (יש כאלה שהשיפוץ מחזיק ויש כאלה שלא, מידע כללי ומה שאני רואה בפורום, שיפוץ אוטומט פלאנטרי (לא רובוטי!) מחזיק טוב בגרמניות וקוריאניות ויפניות, צרפתיות למשל, לא.)

פורסם

טוב, קודם כל תודה לשניכם על התשובות..

יהודה, המידע הזה מאוד עזר, יכול להיות שבסוף אני אתפשר על משהו ידני, אם זה באמת יהיה רכב מפנק למרות שאין לי חוץ מלימודי הנהיגה יותר מדי ניסיון על ידני...

שמעתי דברים טובים על הקורולות, פורד פיאסטה(תלוי איזה שנים) יונדאי גם באות בחשבון, מבחינת רמה, נסעתי קצת גם על יונדאי אקסנט 2007, האלנטרה נחשבת עולם אחר?

גם על המזדות אמרו לי אבל לא יודע, פחות מתחבר לרכב הזה.

מה חסכוני? -שאלת השאלות.

פורסם

אפשר לבדוק גם אופציה אחרת של ליסינג פרטי עבור רכב שנתון 2013 מהניילונים עם 0 ק"מ ,מדובר במודל ליסינג פרטי חדשני שמוצע בחברות הליסינג השונות במסגרתו אתה מקבל רכב חדש למשך שנתיים וחצי ,ומשלם במשך 30-36 חודשים לבחירתך את שווה הערך של ירידת הערך של הרכב ובתום התקופה מחזיר את הרכב לחברת הליסינג ללא התחייבות לעסקת המשך מצדך או התעסקות עם מכירת הרכב.

לדוגמה – מאזדה 2 מודל 2013: מקדמה של 15,000 ש"ח ו- 30 תשלומים של 664 ש"ח. סך התשלום שווה להוצאה שלך אם תקנה רכב ותמכור אותו אחרי שנתיים וחצי – שלוש שנים (רק שבמקום לשלם את מלוא השווי, למכור ולהישאר עם היתרה – אתה משלם רק את ההפרש).

 

בהצלחה

 

גיל

פורסם

ראיתי את ההודעה ששלחת לי אבל אני עדיין לא יכול להחזיר.

אשמח אם תסביר לי על זה יותר כאן, כי עוד לא כל כך הבנתי איך העניין הזה של הליסינג עובד.

כרגע התקציב שלי הוא 30,000 שח.

לא רוצה לעלות על הסכום הזה, גם במשך 3 שנים.

איזה הצעות בדרך כלל מקבלים מכם בסכומים האלה?

עריכה- לא רוצה להראות כאן חזיר אבל אשאל בכל זאת, האם בחלק מהעסקאות אפשרי גם לקבל דלקן בתמורה לסכום סמלי?

מה עם טיפולים? בקיצור, זה נראה ורוד אבל אשמח אם תוכל לפרט יותר.

תודה!

עריכה שניה - תקן אותי אם אני טועה, אבל הבנתי שאם קונים רכב מחברות הליסינג הרכב יהפוך להיות יד שניה אם בסופו של דבר החלטתי לרכוש אותו והוא בבעלותי המלאה.

זה אומר שאם אני ארצה למכור אותו בעוד כמה שנים, בהנחה ואצטרך, הערך שלו מאוד ירד... לא טעיתי?

פורסם
ראיתי את ההודעה ששלחת לי אבל אני עדיין לא יכול להחזיר.

אשמח אם תסביר לי על זה יותר כאן, כי עוד לא כל כך הבנתי איך העניין הזה של הליסינג עובד.

כרגע התקציב שלי הוא 30,000 שח.

לא רוצה לעלות על הסכום הזה, גם במשך 3 שנים.

איזה הצעות בדרך כלל מקבלים מכם בסכומים האלה?

עריכה- לא רוצה להראות כאן חזיר אבל אשאל בכל זאת, האם בחלק מהעסקאות אפשרי גם לקבל דלקן בתמורה לסכום סמלי?

מה עם טיפולים? בקיצור, זה נראה ורוד אבל אשמח אם תוכל לפרט יותר.

תודה!

עריכה שניה - תקן אותי אם אני טועה, אבל הבנתי שאם קונים רכב מחברות הליסינג הרכב יהפוך להיות יד שניה אם בסופו של דבר החלטתי לרכוש אותו והוא בבעלותי המלאה.

זה אומר שאם אני ארצה למכור אותו בעוד כמה שנים, בהנחה ואצטרך, הערך שלו מאוד ירד... לא טעיתי?

 

לא מדובר בקניית רכב אלא במודל ליסינג פרטי שבסוף העסקה אתה מחזיר את הרכב לחברת הליסינג והעסקה מסתיימת

משלב זה חברת הליסינג אחראית למכור את הרכב ואין שום התחייבות מצדך לעסקת המשך.

אני מצרף כאן שרשור מהפורום שיכול לתת מידע נוסף עבור עסקה מסוג זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=476313

בסוף התקופה של עסקה מסוג זה הסכום עולה קצת על התקציב שציינת.

פורסם
לא מדובר בקניית רכב אלא במודל ליסינג פרטי שבסוף העסקה אתה מחזיר את הרכב לחברת הליסינג והעסקה מסתיימת

משלב זה חברת הליסינג אחראית למכור את הרכב ואין שום התחייבות מצדך לעסקת המשך.

אני מצרף כאן שרשור מהפורום שיכול לתת מידע נוסף עבור עסקה מסוג זה:

 

בסוף התקופה של עסקה מסוג זה הסכום עולה קצת על התקציב שציינת.

 

-------------

ניר , האם המחירים כוללים ביטוח וכל הנדרש ? אז, אולי, שווה להתחיל לחשוב על זה

פורסם

גיל מאוויס, בעצם מחפשים פראייר, במילים אחרות.

אתה משלם את המכה הכי קשה, שזה השנים הראשונות, ואחרי התקופה אין כלום על שימך.

מה שכן טוב פה, שאתה מקבל רכב חדש. (שלדעתי לא אומר הרבה, במיוחד אם זה סטודנט או צעיר שבסך הכל צריך להגיע מA לB במינימום כסף).

פורסם
גיל מאוויס, בעצם מחפשים פראייר, במילים אחרות.

אתה משלם את המכה הכי קשה, שזה השנים הראשונות, ואחרי התקופה אין כלום על שימך.

מה שכן טוב פה, שאתה מקבל רכב חדש. (שלדעתי לא אומר הרבה, במיוחד אם זה סטודנט או צעיר שבסך הכל צריך להגיע מA לB במינימום כסף).

 

כמו שניתן להתרשם בשרשור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=476313

לכל אחד שיקולים כלכליים אחרים, ויש לא מעט שדרך רכישה זו מתאימה להם מאד. אין שום עניין של פראייר.

×
×
  • תוכן חדש...