Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
העניין הוא שזה לא הוט החברה הגדולה, זה אחד מהמשרדי מכירות שעובדים עם הוט.

אנחנו צוות חדש שקם באיזור מרכז לכן לא ניראה לי שיש לאחראי שלי השפעה גדולה על אותן חברות גדולות, בעיקרון אנחנו ניהיה צוות של 80 איש אבל עכשיו אנחנו סביב ה-10 אנשים וכולם מעל גיל 24 חוץ ממני שאני בן 20.

אני בטוח שאם הוא היה שוכר צי ענק של רכבים זה היה מקל על העניין.

בכל מקרה אשמח אם תעזרו ולא תגידו לי "שהמעסיק יחפש לבד" כי ת'אכלס למעסיק לא כזה משנה, באים אליו הרבה אנשים לריאיונות עבודה זה לא ביג דיל לוותר עליי

 

חברת תת? :roll:

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

שיהיה חברת תת..

בכל מקרה לפי מיטב הבנתי, אביב השכרות , אדיר השכרות ודומיהם מבקשים 10K לחודש!

אשמח אם תציעו אלטרנטיבות

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה‚ אתה לא זה שחותם על החוזה השכרה‚ שהמעסיק יחתום ועם ביטוח לנהג צעיר.לא מזמן אמא שלי שכרה רכב ואני(22) בוטחתי עליו בלי שום בעיה.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

יש חברות ביטוח ששוכרות לגיל 21+ ויש כאלה 24+ ..

השרשור הזה כבר לא רלוונטי, ביררתי במקומות ששוכרות והמחירים מטורפים ואין מצב שזה בא בחשבון.

תודה בכל מקרה לעוזרים

פורסם

חבר יקר,

 

עם כל הכבוד, אם זה היה כל חשוב ודחוף לך, היית נכנס לגוגל ומתקשר אחת אחרי השניה לכל החברות תחת "השכרת רכב", זה היה לוקח לך שעה והיית מוצא בוודאות חברת השכרה שמוכנה להשכיר.

×
×
  • תוכן חדש...