Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי אמור להתחיל לעבוד בHOT.

היום ניגש אליי האחראי שלי ואמר לי ששום חברה גדולה לא מוכנה לשכור לו רכב לנהג צעיר מתחת לגיל 21.

מישהו מכם מכיר חברה שתסכים לשכור לי רכב? הרישיון שלי נקי בלי תאונות/דוחות וניגמר לי הנהג חדש.

אשמח אם תעזרו לי, העבודה שלי תלויה בזה.

פורסם

זה לא בעיה שלך.

שהמעסיק יעשה שופינג בין חברות ההשכרה ואם אין חברה אז שיקנו רכב.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הם לא יקנו בשבילי רכב, אני כולה עובד חדש הם לא מחוייבים לי לכלום.

ואני הראשון שבא לעבוד שם בגיל כזה צעיר בגלל זה הוא לא מוצא פתרון.

פורסם

מעולה, אחת מהחברות הגדולות שוכרות רכבים?? לנהגים צעירים בני 20 בלי נהג חדש..

אני מדבר על HERTZ , AVIS, אלבר אלדן וכד'ו..?

פורסם

גם אני פספסתי ככה עבודה. (למרות שבמבט לאחור זה היה חתיכת מזל:lol: )

חברות הליסינג/השכרה לא מוכנות להשכיר מתחת ל 24.

 

אם תמצא, זה יעלה הרבה. אבל אני מאמין שיש פתרון כי בכל זאת, יש עובדים צעירים בחברות האלו.

פורסם

עבודה בתור טכנאי?

 

הם לא ידעו את גילך מראש, לפני שגייסו אותך לתפקיד?

 

חוץ מזה, הוט משכירים צי ענק של רכבים, הם לקוח אסטרטגי וחשוב, אם קצין הרכב ירים קצת את הקול, הליסינג יתקפל.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

גם אם זה תוספת של 1K שח בביטוח לדוגמא.

אולי שווה לומר למעסיק שתתקזז איתו בהפרש?

 

יכול ליהיות שזה יראה כאילו אתה יוצא פראייר, אבל אם העבודה שווה את זה, למה לא?

מה העדיף לעבוד במקום שמתאים לגילאים האלה, להתעסק ב"חרא" ולפעמים גם ליהיות מנוצל?

פורסם

למה אתה בכלל צריך להתעסק בזה?

זה בעיה של המעסיק שלך ושלו בלבד. הם לקחו אותך לעבודה וידעו בן כמה אתה, עכשו שהם ימצאו פתרון.

V5

פורסם
למה אתה בכלל צריך להתעסק בזה?

זה בעיה של המעסיק שלך ושלו בלבד. הם לקחו אותך לעבודה וידעו בן כמה אתה, עכשו שהם ימצאו פתרון.

 

כי יותר קל למעסיק לוותר ולעבור הלאה מאשר לשבור את הראש בלמצוא כזו חברה. עם כל הכבוד, יש לו טונה של אנשים שיוכלים לעבוד אצלו והוא לא יצטרך להתיקל באותה בעיה. לכן, פותח השירשור שרוצה את העבודה מנסה למצוא פיתרון על מנת שכן יקבל את העבודה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

העניין הוא שזה לא הוט החברה הגדולה, זה אחד מהמשרדי מכירות שעובדים עם הוט.

אנחנו צוות חדש שקם באיזור מרכז לכן לא ניראה לי שיש לאחראי שלי השפעה גדולה על אותן חברות גדולות, בעיקרון אנחנו ניהיה צוות של 80 איש אבל עכשיו אנחנו סביב ה-10 אנשים וכולם מעל גיל 24 חוץ ממני שאני בן 20.

אני בטוח שאם הוא היה שוכר צי ענק של רכבים זה היה מקל על העניין.

בכל מקרה אשמח אם תעזרו ולא תגידו לי "שהמעסיק יחפש לבד" כי ת'אכלס למעסיק לא כזה משנה, באים אליו הרבה אנשים לריאיונות עבודה זה לא ביג דיל לוותר עליי

×
×
  • תוכן חדש...