Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית עד 40K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום חברים.

אני מחפש עבור חבר מכונית חדשה, עם עדיפות רבה על משפחתית כדוגמת המאזדה 3.

בעיקרון התקציב הוא עד 40K עם התגמשות קלה לעוד כמה אלפים בודדים.

 

הדרישות הן:

 

*אמינות- מובן מאליו.

* בטיחות- שתהיה בטיחות טובה, מינימום 4 כוכבים.

* תצרוכת דלק- מודע לכך שרובן לא תגענה ל- 1-16 אך אני לא מעוניין להגיע לתצרוכת גבוהה מדי.

כמה שפחות צורכת בגדול.

* עלויות אחזקה בגדר הסבירות- משהו שצעיר יוכל להתמודד איתו (כל עוד כמעט שליש ממשכורתו מופנית

לאחזקת רכב+ כסף נזיל לטיפולים יקרים במיוחד או תאונה, חלילה).

 

חשבתי בעיקרון להציע את ה- I30 או את הקיה סיד, זה בעיקרון הכיוון (מודע לעובדה ש90% לא יכנסו לי בתקציב אך עם קצת מאמץ אני אוכל למצוא אחת במחיר של אלפים בודדים מהתקציב), סה''כ מכונית מצוינות שלא שמעתי עליהן כמעט רעות,

אשמח לפרטים על המכוניות הללו, מה המחלות ומה צריך לבדוק ספציפית באותן מכוניות.

בנוסף, האם הכיוון לגבי הסיד/I30 הוא נכון או שישנן אופציות טובות יותר?

אני דיי מפחד ללכת על אופציות מליסינג/ השכרה, יש לי ממה?

בנוסף אשמח לדעת מאיזה קילומטראז' לא לחרוג, כלומר, מה המקסימום שמומלץ? אני דיי חושש

לרכוש רכב על קילומטראז' גבוה.

 

תודה מראש לעוזרים.

שבת שלום:wink:

שלומי.

פורסם

רוב הרכבים האלה יוצאי ליסינג כך שלא תהיה ממש ברירה, I30 חורגת מהתקציב בכמה אלפים טובים, סיד בפחות.

לפי הפרסום של שלמה סיקסט יש מלאי דיי גדול של פוקוס ומאזדה 3 2009 בהחל מ-46 אלף שקלים לפוקוס ו-48 למאזדה 3 עם הטבת מימון, אני אישית הולך לבדוק את זה השבוע ומקווה שלא מדובר בעוד פרסום עקר.

פורסם

מה לגבי רנו מגאן?

נכנסת לתקציב, בטיחותית, אמינה, חסכונית בדלק ובכללי יותר אוטו מהשניים שציינת.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

הצעתי את הרנו מגאן אך מסיבה שעדיין לא ברורה לי אין עניין ברכב הזה.

אשמח לקבל יותר חוות דעת על ה- I30 והסיד, למרות שמדובר ברכבים זהים בלא מעט מכלולים,

מי בכל זאת יותר מומלצת?

אופציות אחרות מומלצות?

שלומי.

פורסם

תבדוק אם ה C4 של לובינסקי מהמבצע עם ה 3 שנות אחריות נכנס לתקציב (כולל אפילו חריגה קטנה כי אין לך שם עלויות אחזקה לא צפויות בזכות האחריות).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אקח את האופציות בחשבון.

 

אשמח ליותר הרחבה בעניין הסיד/ I30. מי עדיפה מבינהן?

האם שווה לשלם את הפער הקיים במחירים שבין הסיד ל- I30 על מנת לרכוש את ה- I30?

שלומי.

פורסם

צריכת הדלק בעיר ובמחוצה לה,

עלויות אחזקה וטיפולים (יש עניין לטפל רק במורשה),

אמינות של הרכב וכדומה. (גם ה- I30 וגם הסיד).

 

בנוסף, האם מבין האחריות הזהות, הסיד וה- I30, יש אופציה עדיפה יותר,

במידה וזו ה- I30, האם היא שווה את פער המחירים בינה לסיד?

שלומי.

פורסם
צריכת הדלק בעיר ובמחוצה לה,

עלויות אחזקה וטיפולים (יש עניין לטפל רק במורשה),

אמינות של הרכב וכדומה. (גם ה- I30 וגם הסיד).

 

בנוסף, האם מבין האחריות הזהות, הסיד וה- I30, יש אופציה עדיפה יותר,

במידה וזו ה- I30, האם היא שווה את פער המחירים בינה לסיד?

 

צריכת דלק משולבת ברכב שלי 12 ק"מ לליטר עכשיו בקיץ עם מזגן קבוע, בחורף זה בין 12.5 ל-13 ק"מ לליטר.

טיפולים ביונדאי מאוד תלויים במוסך שבו מטפלים, הרכבים האלה יהיו כבר מחוץ לאחריות אז זה לא ממש קריטי.

מבחינת אמינות יש תקלה ידועה ביוניט ברקס - 90 ש"ח במוסך מורשה, מנעול דלת נהג שמפסיק לתפקד ומוחלף באחד מחוזק - אצלי קרה באחריות. בנוסף החליפו אצלי מפוח מזגן שזייף תקופה ולבסוף שבק - גם כן באחריות.

 

אני לא חושב שיש עדיפות, היונדאי מאובזרת יותר (ב-2008 הסיד הגיעה ללא מראות חשמליות למשל, חיבורים לנגנים, בדגמים המאוחרים יותר זה נוסף אך ביונדאי הוסיפו סאנרוף). היונדאי מעט רכה יותר אבל שתיהן לא נוחות במיוחד. הגה מנותק בשתיהן.

לחיוב הן מאוד מרווחות מלפנים ומאחור, תא מטען שימושי, ביצועים לא רעים ולפחות ביונדאי הסחירות לא רעה. דווקא בגלל זה הייתי מעדיף את הקיה שנסחרת במחיר אטרקטיבי יותר.

×
×
  • תוכן חדש...