Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים!

אני צריך את עזרתכם בבחירה בין אחד מהרכבים האלה:

1) פולקסווגן טראנספורטר 2.0 DSG.

2) יונדאי I800 2.5.

3) סיטרואן ג'אמפי 2.0.

(כולם אוטומטים)

אבקש ממכם להתייחס לעלויות טיפולים וצריכת דלק בעיקר.

 

תודה לעוזרים!

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

בעבר אני חיפשתי רכב ל 8 איש משיחות עם נהגי הסעות הבנתי שהפולקסווגן אוטומט בעייתי בגלל הגיר הלא זול לתיקון היו המלצות על דגם קארוול ידני הוא יותר אמין וגם הסלון מקורי מושבים נוחים יותר ולא הרכבה בארץ.

במידה ואתה לוקח רכב משומש הטיפולים יקרים ואם זה רכב לעבודה וזה מצדיק את ההוצאות אז כדאי.

לחברים טובים שלי יש ג׳מפי 2010 ידני לא שמעתי תלונות צריכה 1 ל 17

הפח שלו מאוד עדין רואים כל לחיצה קטנה.

יונדאי אני לא יודע נשמע לי פחות טוב.

אם אני הייתי צריך לבחור הייתי בוחר טויוטה הייס ידני. האוטומט הוא מעולה אבל פחות חסכוני משהו כמו 1 ל 12 בכביש +-

רכב אמין ביותר נכון שהוא פחות יפה מכל הדגמים אבל זה אחלה רכב מניסיון.

היום אני נוהג על מיצובישי ספייס גיר L-400 טורבו דיזל 1999 חבל אין יבוא של כאלה לארץ יש דגמים גם של 4*4 כמו באתר פה גם רכב מצויין

וזה הדגמים החדשים

בחול הרכב נקראה Mitsubishi delica אם הייתה לי אפשרות הייתי עושה יבוא של אחת כזאת.

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

ידני לא בא בחשבון לצערי, ממה שאתה אומר הרכב הכי כדאי מבין כל אלה הוא הג'מפי (למרות בעיות הפח).

פולקסווגן כנראה הכי לא משתלם בגלל האחזקה ממה שאני מבין.

 

אם תוכל תפרט לי עוד על הג'מפי אוטומט בבקשה.

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

אתה רוצה רכב משומש יד שניה או חדש כי לדעתי ג׳יפי עד 2012 כולן ידניות זה אם אני לא טועה עשיתי חיפוש עכשו ביג 2 וזה נתן רק שלוש רכבים באוטומט שלדעתי זו טעות של המפרסמים.

יש פה קישור http://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/538/חדשות/סיטרואן-DS4,-DS5-וג

לאיזה שימוש אתה צריך את הרכב ?

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

אני דווקא לא חושב שזו טעות כי ראיתי בכמה אתרים, מחר אני אתקשר לאלבר. יש להם שני רכבים אוטומטים כאלה.

לשאלתך הרכב ישמש להסעת תיירים. לא באופן סדיר ולכן הפולקסווגן לא משתלם.

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

לתיירים כדאי משהו נוח יש דגם ב i800 עם מושבים מקורים.

בזמנו כשבדקתי חדש הוא עלה 205000 התקנת מושבים בארץ ודגם מקורי 225000

גמפי יש גם מנוע 1600 דיזל לא יודעה כמה הוא אמין תעשה חיפוש.

בכשר לצריכת דלק זה תלוי איזה גיר זה 5, 6, 7 הילוכים ככל שיש יותר כך גם חסכוני יותר אתה יכול לנהוג ברכב להגיע למהירות 90 - 100 ולבדוק מה מראה מד סיבובי מנוע אם זה בסביבות 2000 זה די חסכוני אם זה 2500 ומעלה זה לא חסכוני בכלל.

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם
לדעתי הג'מפי הגיע רק באוטומט.

הג'מפי לא רע אבל אם אתה רוצה סוס עבודה לך על הטויוטה הייאס.

 

בדיוק להפך: הג'מפי היתה במשך שנים רבות רק ידני (עם מנוע 1,600/2000) ורק לפני כחצי שנה התחילו למכור גם אוטומטי 6 מהירויות

(תיבה יפנית של Aisin) בתוספת של מעל 30K ש"ח.

ג'מפי אוטומט יכול לתת ממוצע של 11.5 ק"מ לליטר (בנהיגה רגועה, 14+ לפי נתוני יצרן) לעומת היונדאי האוטומטי שייתן כ-10 ק"מ לליטר.

לא יודע לגבי עלויות הטיפולים, אבל נדמה לי שלג'מפי יש מרווח טיפולים גדול יותר.

פורסם
בדיוק להפך: הג'מפי היתה במשך שנים רבות רק ידני (עם מנוע 1,600/2000) ורק לפני כחצי שנה התחילו למכור גם אוטומטי 6 מהירויות

(תיבה יפנית של Aisin) בתוספת של מעל 30K ש"ח.

ג'מפי אוטומט יכול לתת ממוצע של 11.5 ק"מ לליטר (בנהיגה רגועה, 14+ לפי נתוני יצרן) לעומת היונדאי האוטומטי שייתן כ-10 ק"מ לליטר.

לא יודע לגבי עלויות הטיפולים, אבל נדמה לי שלג'מפי יש מרווח טיפולים גדול יותר.

 

צודק!התכוונתי לרשום רק בידני.מקבל את התיקון.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

יכול להיות ג'מפי 2011 אוטומט? אלבר העלו שתי מודעות לפוקוס שכתוב בהן תיבה אוטומטית אבל באתר שלהם יש רק ידני...:?

היונדאי הפך להיות יקר בטירוף-232000 לאוטומטי 7+1 (אני רוצה 8+1).

בנתיים הג'מפי אוטומט הוא הוא הרכב שנראה לי הכי כדאי, מחר אני אתקשר לאלבר לראות מה התיבה של הרכב.

 

עריכה: הרכבים באתר של אלבר ובפוקוס שונים (מס' רישוי שונה) יש סיכוי שהם אוטומטים !!!

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

אין סיכוי סיטרואן דיזל יש רק C-5

חוץ מזה אוטומט בדיזל זה לא אולך טוב ביחד.

ואם כבר אין לך ברירה תלך רק על טויוטה הייאס אוטומט לא תחסוך כול כך בדלק אבל תיהנה מרכב אמין מאוד.

פולקסווגן או טויוטה אפשר למצוא שמורות מאוד מאנשים נכים כי ברכבים האלו אפשרי להתקין מעלית לנכה.

חבר טוב לפני כמה שנים טובות מצא הייאס אוטומט מנכה עם 100000 ק"מ הוסיף לו ספסל נוסף לשלוש וכבר הרבה שנים מרוצה מעל ומעבר.

אופציה נוספת זה רנו טראפיק אני לא יודעה אם קיים אוטומת אבל זה רכב אמין מאוד.

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם
אין סיכוי סיטרואן דיזל יש רק C-5

חוץ מזה אוטומט בדיזל זה לא אולך טוב ביחד.

ואם כבר אין לך ברירה תלך רק על טויוטה הייאס אוטומט לא תחסוך כול כך בדלק אבל תיהנה מרכב אמין מאוד.

פולקסווגן או טויוטה אפשר למצוא שמורות מאוד מאנשים נכים כי ברכבים האלו אפשרי להתקין מעלית לנכה.

חבר טוב לפני כמה שנים טובות מצא הייאס אוטומט מנכה עם 100000 ק"מ הוסיף לו ספסל נוסף לשלוש וכבר הרבה שנים מרוצה מעל ומעבר.

אופציה נוספת זה רנו טראפיק אני לא יודעה אם קיים אוטומת אבל זה רכב אמין מאוד.

 

לצערי אין האייס אוטומטית משנתון גבוה אלא רק מנמוך,דבר שאני לא רוצה.

טראפיק לצערי לא קיים באוטומט, אני מודע לכך שזה רכב מעולה אבל הוא לא מתאים לי.

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

תיירים בדרך כלל מסעים על גירסא מאוד מפוארת של אקונוליין או סוונאנה. בארה"ב יש סדנאות שבונות בתור הרכבים האלו ארמונות קטנים. יש כמה כאלה בארץ, בדרך כלל אפשר לזהות אותם לפי חלונות.

יש גם ויאנו של מרצדס בגירסא מפוארת בהחלט ראויי להסיע בו תיירים.

יש גם קראוול - בדגם מפואר הוא נוח למדי.

יש בארץ סדנאות שבונות גירסא מפוארת של ספרינטר/קרפטר.

 

השאלה איזה רושם אתה רוצה לעשות על התיירים. אפשר גם להסיע על טנדר היילוקס עם ארגז פיברגלס מאחור וספסלים מקרשי עץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה כבר מדבר על הVIP הטופ של הטופ...בארץ לרוב משתמשים להסעת תיירים באיזה קיה קרניבל או יונדאי I800.

קיה הייתה לי ושירתה בכבוד אך הגיע הזמן להתקדם למשהו בעל תא מטען גדול יותר ושני מושבים נוספים על הדרך. היונדאי אוטומטית כמעט לא קיימת ביד שנייה וחדשה עולה יותר מדי.

אני עובד בשיטת השלילה וכרגע נעצרתי על ג'מפי אוטומטית 2011 2.0.

 

עריכה: העסק שלנו עובד בד''כ עם תיירים מהמגזר הרוסי ואנחנו דואגים לספק את הרכבים החדישים ביותר,אני מדבר על מרצדסים של שנת 2010 ומעלה (חברה שאנו עובדים איתה שנים רבות בתיירות).

כרגע אנחנו צריכים רכב אמין,חסכוני,זול לכמה שנים שלא יהיה חבל עליו. לרוב צריך להסיע כמה אנשים מנק' A לB, הרושם שלהם מהחברה שלנו יהיה כאשר הם ירדו מנסיעה של חצי שעה-שעה בג'מפי ויכנסו אל מרצדס דולפין שרק הגיע מספרד.

Kia Forte 1.6 126 HP

×
×
  • תוכן חדש...