Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לנו רנו מגאן חדשה ממש (5000 ק"מ)

תידלקנו בפעם האחרונה בטן 10 והמתדלק תקע את האקדח עמוק ואחרי זה הם הוציאו את זה בעזרת כל מיני אביזרים. לשאלתכם למה תידלקנו בשירות מלא כי זה זול בחצי שקל ממה שרשום בשלט. היום פתחתי את תא התידלוק וממש צרם לי בעיניים. הקפיץ לא נסגר וניראה שניגרם נזק למנגנון

מה ניתן לעשות בעיניין?

תודה ושבת שלום ניצן

uploadfromtaptalk1370678106950.jpg

uploadfromtaptalk1370678118753.jpg

uploadfromtaptalk1370678129243.jpg

how it's like to drive :twisted:

פורסם
שלום,

יש לנו רנו מגאן חדשה ממש (5000 ק"מ)

תידלקנו בפעם האחרונה בטן 10 והמתדלק תקע את האקדח עמוק ואחרי זה הם הוציאו את זה בעזרת כל מיני אביזרים. לשאלתכם למה תידלקנו בשירות מלא כי זה זול בחצי שקל ממה שרשום בשלט. היום פתחתי את תא התידלוק וממש צרם לי בעיניים. הקפיץ לא נסגר וניראה שניגרם נזק למנגנון

מה ניתן לעשות בעיניין?

תודה ושבת שלום ניצן

 

תפנה למוסך היבואן, הוא יחליף לך מיד על חשבון האחריות (אתה לא חייב להגיד שזה קרה בתחנת הדלק/לשיקולך) . (קרה משהו דומה באיביזה (לא ידוע לי מי שבר את הקליפס, החבר'ה בטיפול או המתדלק, ברגע שגיליתי קפצתי מיד לצ'מפיון , וכך התנהגו בצ'מפיון מקווה שקרסו יתנהגו גם כך).

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

תבקש מהיבואן שיחליף במסגרת האחריות.

 

אני מביו שאתה להוט לתבוע את כל העולם ואשתו אם אתה לא מקבל את ההצעה של הבחור מעלי-רד מזה ונסה לפתור את זה בדרך הכי פשוטה שיש.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

בראש פינה יש תחנה של טן ולפי השילוט שם,המחיר אחיד בכל המשאבות בין אם המתדלק נותן לך שרות או שאתה מתדלק עצמאית.

 

חשבתי שזה פועל באופן שווה בכל התחנות שלהם..

 

גם לי מתדלק שבר את מכסה הדלק ברכב הקודם,והתחנה לקחה על עצמה את התיקון (1600ש"ח למכסה פלסטיק בגודל 7X7ס"מ :|)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לפנות למוסך במסגרת האחריות, לא צריך לציין את כל הסיפור, נוסעים על הכביש רכבים מעל 20 שנה ולא היה תקלה בדלתית הזאת.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...