Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום

 

אני צריך להחליף את הרכב שלי מליסינג (יונדאי i30)

היות והעלויות הליסינג עלו המטרה היא להוזיל את התשלום החודשי ועדיין להשאר עם רכב נוח למשפחה.

 

להלן האופציות :

1. סקודה ראפיד 1.4

2.i25 זולה מהראפיד ב 200 ש"ח לחודש

3.i30 יקרה מהראפיד ב 100 ש"ח לחודש ( ויותר יקרה מהתשלום היום )

 

אנו משפחה 4 נפשות בניהם שני ילדים עם כסאות ילדים

חשוב שהרכב יהיה נוח למשפחה ,

בגאז גדול

בטיחותי

נוח לנהיגה בדגש על מושבי הרכב

 

אשמח לקבל גם המלצות על דגמים נוספים

 

תודה רבה

פורסם

גיא שלום

אן בכוונתי לרכוש רכב אלא לבצע עסקת ליסינג דרך העבודה ולכן הצעתך אינה רלוונטית

 

אשמח לקבל תגובות מחברי הפורום לשאלתי בליסינג

 

תודה

פורסם

נראה לי שהI25 תהיה צפופה מידי בשבילכם.

היתרון הגדול של הI30 על פני הראפיד (בגרסת הליסינג המצומצמת) הוא באבזור וברוחב המושב האחורי. לראפיד מצד שני יש תא מטען ע-נ-ק.

 

אשמח לקבל גם המלצות על דגמים נוספים

 

מה הרכבים האחרים האפשריים?

לאור הדרישות שלך, ממליץ לחשוב יותר בכיוון של פוקוס סטיישן / I30CW / קיה סיד סטיישן.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

תודה רבה על התשובה

אבל כמו שכתבתי בהתחלה מעונינים להוזיל מעט את העלות ולכן רכבי ה i30 פוקוס וכו' כרגע לא על הפרק

אחרת הינו הולכים על אוקטביה שהיא הכי פרקטים בגדולות .

 

ושוב תודה

אשמח להתיחסות עבור קטגורית משפחתיות קטנות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין הבדל מהותי במרווח הפנימי בין ה-i25 לראפיד.

 

תא המטען של שתי המכוניות גדול יחסית ל-i30 הרגילה.

 

לעניות דעתי כדאי שתבצע נסיעת מבחן בשתי המכוניות לפני שתחליט.

 

דינאמית הראפיד עדיפה בהרבה על ה-i25, אך יתכן שזה לא ממש בסדר העדיפויות שלך.

 

יתכן גם שאם יש אפשרות כדאי לשקול את השברולט סוניק הדומה מאד מבחינת הממדים והביצועים ל-i25, אך עשויה להיות זולה ממנה בכמה מאות שקלים. ואם החיסכון הוא חשוב - זה שווה בדיקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...