Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התייעצתי אם מעט חברים והיה לי מישהו שהמליץ לכחת ברלינגו או פרטנר דיזל. )ןלפי מה שזוכר מימי הנהג השכרת רכב אלו היו רכבים בעלי עוצמות לא מהעולם הזה בימיוחד הג'מפי( השאלה כזאת מה עדיף מבחינת כוח צריכת דלק סבירה 1:12/1:15 נזין או דיזל?

מה הדיף ידני או אוטומט ? ובכלל איזה רכב בעל כוח בעל נוחות מראה יפה ולא יקר מידי לאחזקה וטוב לנסיעות ארוכות וקצרות

אגב אין מצב שיהיה קרוז קונטרול בידנית נכון???!

אגב סכום כסף עד 40,000

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם
אגב אין מצב שיהיה דרוז קונטרול בידנית נכון???!

אני לא מכיר רכב שיש בו אופציה לשליטה בדרוזים...

 

לעניין, לדעתי אין על דיזל. המון כוח ואפילו חסכוני (יחסית).

 

דיזל ידני זה אפילו עוד יותר חסכוני, וזה גם רכיב אחד פחות שיכול להתקלקל, לדוגמה בVAGיות שזה בעיה ידועה שלהם.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

קרוז קונטרול הכוונה.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

מה הסיבה שאתה צריך ברלינגו או ג'אמפי?

מה אתה מחפש לעשות עם הרכב? מה השימוש שלו?

 

בכללי, דיזל לרוב יותר חסכוני מבנזין. אני באופן אישי הייתי לוקח גיר ידני, פחות סיכונים בקניית רכב משומש בתקציב הזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מה הסיבה שאתה צריך ברלינגו או ג'אמפי?

מה אתה מחפש לעשות עם הרכב? מה השימוש שלו?

 

בכללי, דיזל לרוב יותר חסכוני מבנזין. אני באופן אישי הייתי לוקח גיר ידני, פחות סיכונים בקניית רכב משומש בתקציב הזה.

 

ןצרכים פרטיים נסיעה להורים בסופשים יציאה לטיולים . אין כוונה מסחרית לרכב אלא שימוש פרטי בעיקר. !

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

ג'מפי זה רכב נחמד למדי. בתקציב שלך יש רק עם גיר ידני. מנוע חזק למדי, רכב חסכוני ואמין.

יש כאלה שעובדים גם בהסעות - אז שים לב מה אתה קונה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

משיכה אישית שלי זה לכיוון הפלקסוואגן בורה. אבל אמרו לי שלאא אתקרב לרכב הזה לא זוכר למה.

או הפסאט . או סקודה אוקטביה.

אבל כולן מוניות.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

אוטומט בשנתונים האלו לא מומלץ בדיזל VAG. אם אתה רוצה אוטומט דיזל - רק מרצדס, על אחת כמה וכמה אם מדובר על מונית עם ק"מ גבוה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא איני מעוניין במונית הבלאי שלהן גבוהה כל פעם אצטרך לקנות או להחליף לה משהו אני מעוניין חסכוני ואמין שאהנה ממנו שלוש ארבע שנים . וכמובן שאלך על ידני נסעתי בסופש על סוזוקי אלטו נזכרתי בנפלאות תיבת ההילוכים.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

מניסיון אישי:

גולף 99 עם 600000 קמ היתה מונית ועברה אלי, 5 שנים חוץ מתיקון מזגן ו משאבת ABS שזו מחלה בדור 4 ובפולו לא היו שום תקלות

כיום אני עם גולף פלוס גם מונית עם 360000 קמ Dsg האוטו עושה 16 לליטר ומושך כמו קטר רכבת, תבין אני על 100 קמש בפחות מ 2000 סלד, האוטו עבר כל הטיפולים רק בצמפיון רכב הנגב הכל מתועד.

 

אם המונית מצב טוב ואתה קונה אותה, ב 35-40 אחוז פחות ממחירון פרטי ואל תשכח שגם דיזל פרטי לא יושב כל היום בחניה , דיזל קונים כדי לנסוע והרבה.

פורסם

מפחד לכחת מונית מפחד שזה יהיה כמו חתול בשק.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

לפעמים אני לא מבין כאן אנשים...

 

רוצים חסכון, כוח ואחזקה זולה ומדברים על קניית ואן 9 מקומות משומש. שבתקציב כזה יהיה מאוד משומש. אם כבר,אז למה לא GMC סוואנה... כוח בשפע, 6.5 ליטר טורבו דיזל עם 250 כ"ס :banghead:

 

 

ברלינגו היא אופציה סבירה יותר.

 

ב 40.000 ש"ח קונים מודל 2009 עם 200 אלף קילומטר. 1 ל 15 היא עושה בלי בעיה, וגם יותר טוב מזה.

 

נוחות יש, אבל זו נוחות מתלים בלבד, ולא נוחות מבחינת תא הנהג, שהוא ספרטני ובסיסי ביותר.

 

כוח גם יש, אבל זה כוח של טורבו דיזל (מומנט בסל"ד נמוך), זה לא רכב להאצות מהירות או שיוט ב 140 קמ"ש. לנסיעות ארוכות הוא מתאים, כל עוד אתה לא מעוניין לעבור את ה 110-120 קמ"ש. צריכת דלק בשיוט קבוע על 100 מתקרבת ל 1 ל 20.

 

 

בקרת שיוט קיימת גם בדגמים ידניים, אבל לא באלו שהוזכרו בשירשור.

 

 

נ.ב. יש כאן בלוח מכירה קיה ריו טורבו דיזל 2009 בפחות מ 40.000 ש"ח. רכב מאוד זריז וחזק, לא שיא הנוחות, אבל אולי כדאי לך לבדוק.

 

 

פורסם

אלוהים נהנה לפעמים מההודעות האלה שלך בוקי.

אני מחפש דברים ברמה הסבירה . אם היתי רוצה תמורה גדולה תמורת מכיר זעום היתי קונה אוטו בימבה.

אגב הברלינגו אםנ200 אלף הבלאי שלה יהיה גבוהה לא ?

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

יש בלאי, אבל תלוי איך הרכב טופל ואיך ננהג.

 

שלי אחרי 200 אלף בגדול כמו חדשה.

 

אם זה היה רכב השכרה/משלוחים ונהגו עליו נהגים שלא איכפת להם מכלום, בשילוב טיפול קמצני - הרכב יכול להיות די עייף אחרי קילומטרז' כזה.

 

אם אתה חושב על רכב כזה ברצינות - ממליץ לקרוא את הסיכום המפורט שלי במדריך רכב משומש כאן באתר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...