Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני בודק בבוקר אם חסר מים אני רואה שבמיכל עודפים אין בכלל מים וברדיאטור יש עד הסוף.

אם אני בודק אחרי נסיעה אז אני רואה שבמיכל עודפים יש מים כמעט עד הקו של המקסימום.

לפני כמה ימים בבוקר לפני הנסיעה הוספתי מים למיכל עודפים כי הוא היה ריק ולרדיאטור לא הוספתי כי הוא היה מלא.

יום למחרת עוד פעם בבוקר היה מיכל העודפים ריק ואחרי נסיעה הוא מלא.

איפה יכולה להיות הבעיה? (הרדיאטור הוחלף לפני כמה חודשים עקב נזילה)

פורסם
כשאני בודק בבוקר אם חסר מים אני רואה שבמיכל עודפים אין בכלל מים וברדיאטור יש עד הסוף.

אם אני בודק אחרי נסיעה אז אני רואה שבמיכל עודפים יש מים כמעט עד הקו של המקסימום.

לפני כמה ימים בבוקר לפני הנסיעה הוספתי מים למיכל עודפים כי הוא היה ריק ולרדיאטור לא הוספתי כי הוא היה מלא.

יום למחרת עוד פעם בבוקר היה מיכל העודפים ריק ואחרי נסיעה הוא מלא.

איפה יכולה להיות הבעיה? (הרדיאטור הוחלף לפני כמה חודשים עקב נזילה)

שלום רב , וברוך בואך לפורום !

קיים חשד קל, לקומפרסייה שחודרת למים בכלל אטם ראש שרוף, או סדק בראש, שגטרם לחדירת קומפרסייה למי הקירור, שמגבירה את הלחץ ברדיאטור שגורם לשסתום והקפיץ במכסה הרדיאטור, להתכווץ, לשחרר את הלחץ על ידי העברת מי קירור למיכל העבוי,חלק ממי הקירור חודרים לתא השריפה, הופכים לקיטור ונפלטים בעזרת עשן לבן מצינור הפליטה, בעת קירור המנוע, מי הקירור שמילאו את מיכל העבוי, משלימים את החסר ברדיאטור, ולכן תמיד הרדיאטור מלא במנוע קר, אך מיכל העבןי/ העודפים מתרוקן.

מומלץ לעשות בדיקת CO למים, על מנת לשלול חדירת גזי פליטה למים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...