Jump to content

asdxsa1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של asdxsa1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כשאני בודק בבוקר אם חסר מים אני רואה שבמיכל עודפים אין בכלל מים וברדיאטור יש עד הסוף. אם אני בודק אחרי נסיעה אז אני רואה שבמיכל עודפים יש מים כמעט עד הקו של המקסימום. לפני כמה ימים בבוקר לפני הנסיעה הוספתי מים למיכל עודפים כי הוא היה ריק ולרדיאטור לא הוספתי כי הוא היה מלא. יום למחרת עוד פעם בבוקר היה מיכל העודפים ריק ואחרי נסיעה הוא מלא. איפה יכולה להיות הבעיה? (הרדיאטור הוחלף לפני כמה חודשים עקב נזילה)
×
×
  • תוכן חדש...