Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו קיבל כבר את מגבות של Uber מהקניה קבוצתית?


שימו לב! השרשור הזה בן 3998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים לא תאמינו (אולי בעצם כן), אתמול בערב יצרתי קשר עם החנות (כי לא ראיתי שחייבו את הכרטיס אשראי ולא הגיע כלום גם במייל) הם בתגובה ענו לי שהפריט נשלח ב3/5 (יום אחרי שהזמנתי) ושלחו מספר מעקב, בדקתי ומסתבר שהפריט הגיע לישראל ב5/5 שלושה ימים אחרי שהוזמן, אני כמובן לא קיבלתי שום הודעה, לי להתקשר בדואר כדי לבדוק מה קורה עם זה ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חברים לא תאמינו (אולי בעצם כן), אתמול בערב יצרתי קשר עם החנות (כי לא ראיתי שחייבו את הכרטיס אשראי ולא הגיע כלום גם במייל) הם בתגובה ענו לי שהפריט נשלח ב3/5 (יום אחרי שהזמנתי) ושלחו מספר מעקב, בדקתי ומסתבר שהפריט הגיע לישראל ב5/5 שלושה ימים אחרי שהוזמן, אני כמובן לא קיבלתי שום הודעה, לי להתקשר בדואר כדי לבדוק מה קורה עם זה ?

 

 

דואר ישראל הוא גוף בירוקרטי אטום ולא יעיל.. ספק אם תקבל מענה אבל כמובן ששווה לנסות.

מה שכן המענה בפייסבוק שלהם יעיל הרבה יותר מלהרים טלפון לדעתי, כבר יצא שקבלתי מענה דרך דף הפייסבוק שלהם.

https://www.facebook.com/PostIsrael?fref=ts

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי לפני כן סביר להניח שכל עיכוב בהזמנה נגרם על ידי הדואר הפרימיטיבי שלנו.

החברה בUK שולחים את ההזמנה לאחר יום/יומיים בדר"כ.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון בקשר לחבילה, משיחה עם דואר ישראל נאמר לי שהחבילה לא הגיע לארץ (נו באמת גם אני יכול לבדוק את זה באינטרנט אני לא צריך לדבר עם מישהו כדי שעשה לי את זה :screwy:) וליצור קשר עם השולח כדי שיפתח בטופס בירור, אני מאמין שהדואר המלכותי יגיד שהחבילה הגיע לארץ ואין להם שום אחריות יותר (בטח גם הם פשוט יבדקו באינטרנט מה קורה עם החבילה כמו שאני עשיתי וכמו שהשולח עשה).

מה אני יכול לעשות ?

לפנות לi4detailing בבקשה שישלחו מחדש ללא חיוב (אני בספק אם הם יעשו את זה בכלל), לפנות אליהם ולהגיד להם שהדואר המבולגן פה לא יודע מה קורה עם הפריט (הם יגידו לי שזו בעיה שלי לא ?).

 

בקיצור, מה לעשות, האוטו שלי רטוב ומחכה להתייבש :-(

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון בקשר לחבילה, משיחה עם דואר ישראל נאמר לי שהחבילה לא הגיע לארץ (נו באמת גם אני יכול לבדוק את זה באינטרנט אני לא צריך לדבר עם מישהו כדי שעשה לי את זה :screwy:) וליצור קשר עם השולח כדי שיפתח בטופס בירור, אני מאמין שהדואר המלכותי יגיד שהחבילה הגיע לארץ ואין להם שום אחריות יותר (בטח גם הם פשוט יבדקו באינטרנט מה קורה עם החבילה כמו שאני עשיתי וכמו שהשולח עשה).

מה אני יכול לעשות ?

לפנות לi4detailing בבקשה שישלחו מחדש ללא חיוב (אני בספק אם הם יעשו את זה בכלל), לפנות אליהם ולהגיד להם שהדואר המבולגן פה לא יודע מה קורה עם הפריט (הם יגידו לי שזו בעיה שלי לא ?).

 

בקיצור, מה לעשות, האוטו שלי רטוב ומחכה להתייבש :-(

 

מבאס לשמוע

אתה צריך לפנות אליהם ולהגיד שהחבילה לא הגיעה אליך נקודה. לא צריך להסביר להם שהדואר שלנו לקוי או לא לקוי, זאת לא הבעיה שלך והאמת שזאת לא הבעיה שלהם כל מה שקשור לדואר ישראל. הזמנת מוצר ואתה מצפה לקבלו ואת זה תגיד. תסביר שעבר זמן רב וכל האחרים קבלו את המוצר.

תמתין לתגובה שלהם ואז תדע כיצד להמשיך להתנהל.

לא צריך גם להגיד שישלחו על חשבונם, פשוט תציין עובדות ותראה מה הם משיבים.

 

זה המיל שלהם

[email protected]

 

תעדכן אותנו בתשובה שקבלת.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את המגבת הגדולה של UBER, עברה כבר פעמיים כביסה במכונה בנוזל NON BIO ועדיין כשאני מנגב יש סיבים קטנים צהובים שנשארים על הרכב.

 

וברכב שחור ישר רואים את זה, ברכב השני שהוא אפור הרבה יותר קשה להבחין אבל גם שם נשארים סיבים קטנים.

 

איך זה אצלכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את המגבת הגדולה של UBER, עברה כבר פעמיים כביסה במכונה בנוזל NON BIO ועדיין כשאני מנגב יש סיבים קטנים צהובים שנשארים על הרכב.

 

וברכב שחור ישר רואים את זה, ברכב השני שהוא אפור הרבה יותר קשה להבחין אבל גם שם נשארים סיבים קטנים.

 

איך זה אצלכם?

 

אופייני להרבה מגבות נפוחות, אצלי זה לא קרה, יבשתי את הרכב רק פעם אחת אבל לפני דאגתי לעשות פעמיים כביסה למגבת החדשה.

 

כיצד כבסת את המגבת?

כמה מעלות

מהירות סיבובים לדקה של המכונה

כמה חומר שמת והאם הוספת עוד חומרי ניקוי?

האם יבשת במכונה?

 

אני שואל לא כי אני יודע לענות לך על השאלה אלא על מנת לנסות לבודד את הבעיה וללמוד ממנה.

 

עריכה: לי יש את המגבת הקטנה יותר ולא הגדולה,זו שהזמנו ברכישה המשותפת.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kenworth כבר פניתי אליהם בדיוק כמו שאמרת, בלי ציון של כלום, הם בתגובה אמרו שהם שלחו לי את החבילה ונתנו לי מספר מעקב (ואילו קישור לעמוד של הבדיקה באתר של הדואר המלכותי).

 

זאת התשובה שקיבלתי (אם זה מעניין מישהו), לאיפה אני מתקדם מפה ?

 

Dear Ori,

 

We received your order and it was shipped 3/5/2013, below are your tracking

details:

 

http://www.royalmail.com/trackdetails

 

Ref: RQ309191481GB

 

I can see it was despatched to Israel on the 5/5/2013

 

Best Regards

 

Paul

I4detailing

Unit 18 Lambs Business Park

Terracotta Road

South Godstone

Surrey

RH9 8LJ

 

Tel: 01342 893006

Fax: 01342 893308

 

Follow us on Facebook

Follow us on Twitter

 

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי שווה שוב לדבר עם דואר ישראל?

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקדמתי אותך, האמת זה נראה לי די אבוד, להזמין מחדש פשוט ? (עוד לי חייבו לי את הכרטיס אשראי לפי מה שאני רואה).

 

מר אורי קידר

 

בדיקתנו לא העלתה ממצאים במערכת הממוחשבת לניטור דברי דואר,אודות הרשום שפרטיו מסרת.

 

לפיכך מוצע כי השולח יפנה אל ארגון הדואר במדינת המוצא בבקשת בירור.

 

בברכה

 

אירית מגדי

פניות ציב7ור אזור חיפה

 

(ה-7 במקור)

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי שווה שוב לדבר עם דואר ישראל?

 

לדבר עם דואר ישראל שווה ערך לדבר עם קיר בטון!, ויש סיכוי סביר במיוחד שהקיר יענה לך מהר יותר.

 

אני מחכה למשלוח שיצא בארץ! בדואר שליחים! כבר יותר משבוע!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

m.l למה ככה, דואר ישראל עונים ועונים מהר, פשוט זה אותה תשובה כל פעם (אני מתערב שזה סתם רובוט).

והם בודקים לעומק, הם בודקים ב"מערכת הניטור הממוחשבת" שלהם.

 

אירית מגדי (נציגת דואר ישאל) אם את קוראת את זה, תדעי שגם לי יש אינטרנט וגם אני בדקתי וגיליתי שאתם מפגרים ואין לכם מידע על הפריט.

 

אפשר לבקש מהם פיצוי על החבילה במידה ואני מזמין עוד פעם ? (יותר נכון האם אני אקבל, כי לבקש אני יכול תמיד)

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

m.l למה ככה, דואר ישראל עונים ועונים מהר, פשוט זה אותה תשובה כל פעם (אני מתערב שזה סתם רובוט).

והם בודקים לעומק, הם בודקים ב"מערכת הניטור הממוחשבת" שלהם.

 

אירית מגדי (נציגת דואר ישאל) אם את קוראת את זה, תדעי שגם לי יש אינטרנט וגם אני בדקתי וגיליתי שאתם מפגרים ואין לכם מידע על הפריט.

 

אפשר לבקש מהם פיצוי על החבילה במידה ואני מזמין עוד פעם ? (יותר נכון האם אני אקבל, כי לבקש אני יכול תמיד)

 

אני בטוח שזה אפילו לא מענה אוטומטי, אלא סתם איזו פקידה שעושה "העתק" "הדבק", תאמין לי שלא נתקלתי בשירות כזה זוועתי בשום מקום, אפילו בתחנת דלק מקבלים שירות טוב יותר.

 

ואתה מנסה ומשתדל להיות נחמד ולא להתעצבן אחרי שאתה 42 דקות ממתין ושומע את הפאנטון המתנה שלהם (נשבע שזה היה 42 דקות!)

ואחרי זה עוד עונה לך איזו סתומה שלא מבינה כלום ולא מבינה למה אתה מתעצבן שאין לה מושג על מה אתה מדבר ולמה אתה עצבני שחיכית 42 דקות, כאילו אין לנו שום דבר יותר טוב לעשות בזמן הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...