Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דעה על מגבר JENSEN


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו רוצה למכור לי את המגבר הזה:

http://www.energenix.com/jensen-xa92.html

 

תגיבו עליו בבקשה

מה הוא יכול להחזיק אם הוא יכול בכלל?

סאב יחזיק? יש לי את הפיוניר 450W מהסידרה הישנה והטובה 150W RMS

או שהוא יוכל להחזיק רמקולים 6X9 ?

 

תודה על התגובות שלכם זה חשוב לי.

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

נראה מאפן

 

לא ברור מהלינק שלך אם זה RMS או PEAK ובכמה אום.

לא ברור אם בכלל אפשר לחבר אותו BRIDGED וגם אם כן אז זה צריך להיות סאב מאד חלש.

בשביל מה בכלל צריך מגבר 22W כבר עדיף להגביר מהמגבר הפנימי של ה HU

פורסם
נראה מאפן

 

לא ברור מהלינק שלך אם זה RMS או PEAK ובכמה אום.

לא ברור אם בכלל אפשר לחבר אותו BRIDGED וגם אם כן אז זה צריך להיות סאב מאד חלש.

בשביל מה בכלל צריך מגבר 22W כבר עדיף להגביר מהמגבר הפנימי של ה HU

צודק, אני לא הייתי קונה.

 

לפי דעתי אל תתקרב.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אני משער שזה 22RMS X4 , שזה די עלוב ולא ינצל לא את הרמקולים ולא את הסאב, מה גם שלא כתוב כמה הוא נותן בגישור! כמו קודמיי, לא היתי קונה מגבר כזה מפוקפק.

פורסם
מישהו רוצה למכור לי את המגבר הזה:

http://www.energenix.com/jensen-xa92.html

 

תגיבו עליו בבקשה

מה הוא יכול להחזיק אם הוא יכול בכלל?

סאב יחזיק? יש לי את הפיוניר 450W מהסידרה הישנה והטובה 150W RMS

או שהוא יוכל להחזיק רמקולים 6X9 ?

 

תודה על התגובות שלכם זה חשוב לי.

 

הוא לא יחזיק לך שום דבר מהרכיבים האלה.

זה יותר מגבר "מנמיך" מאשר מגבר מגביר.

במחשבה שניה לא היו צריכים לקרוא לזה מגבר!!! :-D

כמה רוצים למכור לך אותו אם מותר לשאול?

×
×
  • תוכן חדש...