Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה מיקום פילטר דלק בפיאט פונטו S70 שנת 96?

מתחת לרכב בצד ימין לפני הגלגל האחורי.

 

מנסיון יש להיזהר בפירוק המסנן, יתכן שתשבור את יציאת צינור הפלסטיק במשאבת הדלק .

פורסם

וואלה ?? אז נראה לי אני חייב להחליףף

אולי יש לך או למי שרואה את ההודעה הזאת תמונה של הפילטר בדיוק שאני יראה איך זה נראה

פורסם
וואלה ?? אז נראה לי אני חייב להחליףף

אולי יש לך או למי שרואה את ההודעה הזאת תמונה של הפילטר בדיוק שאני יראה איך זה נראה

זה מחובר לצינור הדלק הוא בצבע שחור , מפח ועבה יותר משאר הצינור,

כדאי ליראות אותו יש להרים את הרכב..

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם
זה מחובר לצינור הדלק הוא בצבע שחור , מפח ועבה יותר משאר הצינור,

כדאי ליראות אותו יש להרים את הרכב..

למה להרים? אם אפשר להתכופף.....

פורסם

שלום

 

כפי שאמר דניאל:

"מנסיון יש להיזהר בפירוק המסנן, יתכן שתשבור את יציאת צינור הפלסטיק במשאבת הדלק "

 

אני יכול לספר לך מנסיון שבזמנו זה מה שקרה אצלנו בפונטו. למרות שבמוסך מאוד נזהרו (ראיתי בעצמי) נשבר צינור הדלק כך שהיה צורך להחליף משאבת הדלק.

 

אולי שווה לדחות את החלפת המסנן לעוד כמה עשרות אלפי ק"מ, בידיעה שכמעט בטוח שתחליף בו זמנית את המסנן ואת משאבת הדלק.

 

 

בהצלחה

יהודה

פורסם
שלום

 

כפי שאמר דניאל:

"מנסיון יש להיזהר בפירוק המסנן, יתכן שתשבור את יציאת צינור הפלסטיק במשאבת הדלק "

 

אני יכול לספר לך מנסיון שבזמנו זה מה שקרה אצלנו בפונטו. למרות שבמוסך מאוד נזהרו (ראיתי בעצמי) נשבר צינור הדלק כך שהיה צורך להחליף משאבת הדלק.

 

אולי שווה לדחות את החלפת המסנן לעוד כמה עשרות אלפי ק"מ, בידיעה שכמעט בטוח שתחליף בו זמנית את המסנן ואת משאבת הדלק.

 

 

בהצלחה

יהודה

גם אם נשברת משאבת הדלק אין צורך להיבהל, ואין צורך בהחלפת כל המשאבה.

 

קיים קיט תיקון יעודי להחלפת צינורית הפלסטיק של המשאבה.

×
×
  • תוכן חדש...