Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

בימים אלו אני מחפש רכב חדש לאשתי (יד ראשונה), אני מתלבט בין פולקסווגן פולו לאופל קורסה החדשה.

רציתי לשמוע את חוות דעתכם על השתיים, הרכב אמור לשמש בעיקר לנסיעות עירוניות.

בנוסף אני שוקל התקנה של מערכת התרעה (כזו שמתריעה מפני התנגשות וכו') כי יש לנו תינוקת וילד קטן שלעיתים מסיחים את הדעת בזמן הנהיגה.

אשמח לשמוע עד כמה המערכות האלה יעילות ואיזה סוגים קיימים?

פורסם

לא הייתי ממליץ על הפולו,חיפוש קצר לגבי אמינות המכלולים, ויחס היבואן יסביר לך מדוע..

הקורסה מיושנת לטעמי ולא מציעה פינוקים..

מה לגבי פיאט 500, פונטו איבו??

יש דרישה לאוטומט או שאפשרי גם ידני?

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
לא הייתי ממליץ על הפולו,חיפוש קצר לגבי אמינות המכלולים, ויחס היבואן יסביר לך מדוע..

הקורסה מיושנת לטעמי ולא מציעה פינוקים..

מה לגבי פיאט 500, פונטו איבו??

יש דרישה לאוטומט או שאפשרי גם ידני?

 

פיאט 500 קטנה מידי, גם לרכב שני, במשפחה עם ילדים.

 

ל-alonka, אנא ציין תקציב מיועד, והאם ידני בא בחשבון (אני מניח שלא).

במידה ואתה מעוניין באוטומט או רובוטי, יש מספר רכבים אחרים שיכולים לעניין אותך:

קיה ריו - מאוד מרווחת ומגיעה עם 7 שנות אחריות.

פורד פיאסטה החדשה - למרות שאני ממליץ להמתין לחוו"ד על אמינות הגיר הרובוטי החדש.

סוזוקי SX4 - אמינה, מרווחת וזולה ביחס למחיר, אבל גם מיושנת ואמורה להיות מוחלפת בקרוב.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

הדגמים האלה לדעתי פחות יתאימו ואולי כדאי לבדוק את קיה ריו לכיוון הזה. לגבי המערכות הללו, אם אשתך מוסחת מהילדים אז כן, זה רעיון טוב. אתה צריך לבדוק את ההבדלים ומה הם מציעים אבל בגדול היתרון הולך לאיווקס כיוון שהיא בעלת רדאר בנוסף שיעיל כשיש מזג אוויר פחות בהיר וזה יעיל יותר במקרה הזה.

פורסם

בתקציב הזה הייתי בודק אחת משתי אופציות : קיה ריו מפוארת 5 דלתות או SX4 HB שנמכרת במחירי מבצע.

שניהם מוצלחים ומתאימים כרכב שני למשפחה עם ילדים.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

×
×
  • תוכן חדש...