Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחרונה שמתי לב שבנהיגה מעל ל 95 קמ"ש בערך האוטו מתחיל לרעוד.

רעידות מהירות כאלה

מדוע זה קורה ומה עליי לבדוק?

פורסם
צריך לבצע איזון ל 4 גלגלים.

 

20-30 שקל לגלגל בכל פנצ'ריה.

 

עוד עצה ובדיקה קטנה להצעה טובה שנתן לך בוקי,

כאשר מתחילות הרעידות תוכל להסתכל אם יש שינוי בהשתקפות המראה המרכזית מעל לדשבורד:

אם בנסיעה טרם הגעה למהירות שציינת ההשתקפות תקינה ויציבה - ובמהירות 90+ ההשתקפות אינה יציבה אלא מראה רעד של המתרחש מאחוריך, וודאי שבכך מדובר.

פורסם
עוד עצה ובדיקה קטנה להצעה טובה שנתן לך בוקי,

כאשר מתחילות הרעידות תוכל להסתכל אם יש שינוי בהשתקפות המראה המרכזית מעל לדשבורד:

אם בנסיעה טרם הגעה למהירות שציינת ההשתקפות תקינה ויציבה - ובמהירות 90+ ההשתקפות אינה יציבה אלא מראה רעד של המתרחש מאחוריך, וודאי שבכך מדובר.

אצלי יש את אותה בעיה רק שהגה רועד,הרכב לא רועד וגם לא המראה האחרונית, מה הבעיה?

תודה

פורסם

כמו שבוקי ציין, הסבירות הגדולה בשיינוי במצב ההגה במהירות שונות מעידה לרוב על גלגלים לא מאוזנים.

כ"כ, וודא שלחץ האויר בצמיגים זהה בכל סרן.

ואגב, המראה אכן מתייחסת יותר למצב הצמיגים האחוריים. הקדמיים מושפעים בהיגוי.

Guest ישליישלי
פורסם

בדרך כלל רעידות במהירות גבוהה ניגרמים מצמיגים אחוריים.מנסיון שלי אם אותה בעיה,וביצוע איזון ב-4 צמיגים שלא עזר!

למרות שעמדתי ליד הבחור שביצע איזון,הוסיף משקולות,והמכשיר הראה תקין ( ירוק ) זה לא עזר.

אל תסמוך על איזון במבוצע בפנצריות, עלק יש להם מכונת איזון משוכללת.

זה מכשיר מיושן.

ממליץ לך לגשת לפנצריה עם מכשיר שמדמה מצב נסיעה יעני איזון דינמי. המכשיר בודק גם את הגנט',גם את הצמיגים, וגם

נותן הוראות למפעיל כיצד לתקן ולאזן את הצמיג.

לבסוף מראה למתקין היכן למקם כול צמיג ברכב.

הבדיקה עולה קצת יותר מאיזון רגיל,אבל שווה כול שקל. אצלי זה פתר כ-95% מהרעידות.

מעבר לזה היה צורך להחליף את הצמיג.

פורסם

לפני הכל מבצעים איזון רגיל במכונה רגילה.

 

אם לע עזר - עוברים לשלבים הבאים.

 

כאן עוד לא הגענו לשלב ראשון.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...