Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג עצמאות שמח!

תקלה חדשה :)

אורות הרברס לא עובדים. הפיוז והנורות תקינים. אני חושש שמשהו במפסק שיושב על הגיר נדפק. האם זה סיפור לתקן או להחליף אותו? מישהו כבר ״חווה״ את התקלה הזאת?

בברכה,

W202 C240

פורסם

אני לא רוצה להיות קטנוני אבל אתה כל יום פותח שרשור חדש על כל תקלה חדשה שצצה לך ברכב, תעשה לעצמך ולי טובה ותרכז הכל בשרשור אחד, למען הנוחות שלך. :)

 

כנראה שהלך לך היוניט רוורס, הוא יושב מצד ימין לידית ההילוכים אם תוציא את השק.

 

הכל באהבה, נדב.

פורסם

זה גיר אוטומט, לדעתי זה יושב על הגיר עצמו.

ולרכז הכל בשרשור אחד זה אולי נוח לך, אבל מבחינת נושא לחיפוש לדעתי עדיף שיהיה נושא חדש.

בברכה.

W202 C240

פורסם

זה יהיה נוח גם לך,

בשרשור אחד יהיה כל השיפוץ/תיקון של האוטו שלך.

 

ראה שיפוצים דומים כמו הסוסיתא של און, השרשור מאווד ארוך וכולל בתוכו החלפת כל בורג באוטו, ולא על כל פתיחת בורג און פתח שרשור.

 

בסוף בעוד כמה שנים שהשרשור יהיה ארוך תוכל ליהנות מהשרשור שהתחלת ולראות את כל הדברים שביצעת באוטו.

 

בהצלחה בהמשך.8)

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
זה יהיה נוח גם לך,

בשרשור אחד יהיה כל השיפוץ/תיקון של האוטו שלך.

 

ראה שיפוצים דומים כמו הסוסיתא של און, השרשור מאווד ארוך וכולל בתוכו החלפת כל בורג באוטו, ולא על כל פתיחת בורג און פתח שרשור.

 

בסוף בעוד כמה שנים שהשרשור יהיה ארוך תוכל ליהנות מהשרשור שהתחלת ולראות את כל הדברים שביצעת באוטו.

 

בהצלחה בהמשך.8)

 

אוקיי אני אאמץ את זה. מה לגבי המפסק הזה? איפה המיקום שלו בדיוק על הגיר?

W202 C240

פורסם
אתה רציני?

 

אני אף פעם לא רציני.

עשיתי חשבון שזה ממש לא כלכלי.

 

אבל הפעם אשתדל להשיב לך ברצינות,

לפני כשעתיים הציגו בערוץ 10 את המערכון של הגששים

על המוסכניקים, ועל כך שהרכב לא נכנס לגברי לרוורס,

ופולי שאל אותו אם הוא הכניס לרוורס וכו'.

 

מקווה שהבהרתי, ובכ"ז מקווה שלא נעלבת.

היום חג החגים שלנו וצריך רק לחייך :-)

 

 

ערב טוב

אבי

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

זה בסדר גמור :)

בכל מקרה הסתכלתי על הגיר מכל כיוון אפשרי ולא מצאתי היכן יושב המפסק הזה. מישהו יודע היכן הוא נמצא?

W202 C240

פורסם

חייב להיות מיקרוסויטץ עם 2 חוטים, אחד הוא מטח + אחרי סויטץ והשני הולך דרך פנים הרכב עד לפנסים האחוריים

חוץ משני החוטים הללו לא צריכים להיות עוד חוטים בכלל באיזור הגיר, הכל מכאני.

 

נדב.

פורסם
קנה ספר היינס. משתלם ביותר!

 

יש לי ספר היינס. המפסק הזה מוזכר בדרך אגב ללא איור או הוראות הרכבה. מוזר ביותר...

W202 C240

פורסם

בדקתי גם בהיינס של קורטינה דור חמישי שיש לי, ובאמת המפסק מוזכר - ואפילו יש איור שלו...:shock:

אם יש לנו את אותו היינס, תפתח בעמוד 96, איור 6.38 המפסק יושב מתחת לכבל של בורר ההילוכים

 

אם לא - ראה תמונה שצירפתי 8)

 

(המפסק מתואר באות B )

מקווה שעזרתי.

2013-04-18_12-40-23_119.jpg

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
בדקתי גם בהיינס של קורטינה דור חמישי שיש לי, ובאמת המפסק מוזכר - ואפילו יש איור שלו...:shock:

אם יש לנו את אותו היינס, תפתח בעמוד 96, איור 6.38 המפסק יושב מתחת לכבל של בורר ההילוכים

 

אם לא - ראה תמונה שצירפתי 8)

 

(המפסק מתואר באות B )

מקווה שעזרתי.

יש לי היינס לדור 4, זה לא אותו הספר.

תודה אני אעזר בזה.

W202 C240

×
×
  • תוכן חדש...