Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקת עם מד מתח האם מגיע מתח לבית נורה?

רק תזהר שלא תדרס ע"י רכב שנוסע אחורה בזמן שאתה בודק.

לי בקורטינה דור 3 היו כל הזמן בעיות של מגעים של הנורה בבית הנורה, והייתי ממציא כל מיני פטנטים כי לבסס מגע טוב ולהפעלת הנורות מאחורה.

 

לפני שאתה חופר את היוניט החוצה, הייתה ממליץ לך לבדוק מתח בבית הנורה. אם יהיה צורך - החלף בית נורה.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
בדקת עם מד מתח האם מגיע מתח לבית נורה?

רק תזהר שלא תדרס ע"י רכב שנוסע אחורה בזמן שאתה בודק.

לי בקורטינה דור 3 היו כל הזמן בעיות של מגעים של הנורה בבית הנורה, והייתי ממציא כל מיני פטנטים כי לבסס מגע טוב ולהפעלת הנורות מאחורה.

 

לפני שאתה חופר את היוניט החוצה, הייתה ממליץ לך לבדוק מתח בבית הנורה. אם יהיה צורך - החלף בית נורה.

 

השאלה האם מגיע מתח לבית מנורה אם המפסק תקול. לדוגמא, אם המפסק של אורות הבלם תקול אז מגיע מתח קבוע לאורות ברקס. הנורות לא שרופות, במידה ומגיע מתח אז הבית מנורה דפוק וזה ברור. אבל אם לא מגיע, אז זה יכול להיות כל דבר בדרך.

בנוסף הפיוז של האורות רברס לא שרוף.

אז זה משאיר את הבית פיוזים עצמו, וגם את המפסק.

לסיכום, אני אלך לחשמלאי :)

W202 C240

פורסם
השאלה האם מגיע מתח לבית מנורה אם המפסק תקול. לדוגמא, אם המפסק של אורות הבלם תקול אז מגיע מתח קבוע לאורות ברקס. הנורות לא שרופות, במידה ומגיע מתח אז הבית מנורה דפוק וזה ברור. אבל אם לא מגיע, אז זה יכול להיות כל דבר בדרך.

בנוסף הפיוז של האורות רברס לא שרוף.

אז זה משאיר את הבית פיוזים עצמו, וגם את המפסק.

לסיכום, אני אלך לחשמלאי :)

מה שתעשה זה תוציא את הפיוז הישן (זה ששיך לאורות הרברס) ותחזיר אותו בחזרה אבל לפני שאתה מחזיר תלחץ מעט

את המגעים שעל הבית פיוזים יכול מאוד להיות שהם רופפים מעט גם. תבדוק שאין קורוזיה על המגעים אם יש תנקה אותם

בהצלחה חזור לעדכן.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
השאלה האם מגיע מתח לבית מנורה אם המפסק תקול. לדוגמא, אם המפסק של אורות הבלם תקול אז מגיע מתח קבוע לאורות ברקס. הנורות לא שרופות, במידה ומגיע מתח אז הבית מנורה דפוק וזה ברור. אבל אם לא מגיע, אז זה יכול להיות כל דבר בדרך.

בנוסף הפיוז של האורות רברס לא שרוף.

אז זה משאיר את הבית פיוזים עצמו, וגם את המפסק.

לסיכום, אני אלך לחשמלאי :)

 

לא הבנת. אם מגיע מתח לבית נורה זה סימן שהמפסק לא תקול וגם לא היוניט. ואז צריך להחליף/לתקן את הבית נורה.

 

אם לא בא לך להתעסק - לך לחשמלאי, בעד תשלום מסויים הוא יפתור לך, כנראה, את הבעיה.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
תבדוק את הבית פיוזים יש איתו תמיד בעיות.

 

 

זה ממש לא נכון.

 

החיסרון היחידי שלו אם נשווה אותו לבית פיוזים מודרני, הוא שהמגע שלו לפיוז הוא מנחושת שזה מצד אחד מצויין כי נחושת מוליכה מצויין חשמל אך לצערנו מתחמצנת לאיתה.

מי שרוצה לצמצם את התקלות חשמל שלו, יפרק את בית הפיוזים, יקח נייר שיוף 150 ומשייפת סיבי ברזל ידנית של הרשת של המנגל הביתי וינקה את הקורוזיה שהתפתחה על המגעים.

 

נדב.

פורסם

הבית פיוזים בקורטינה הוא ה_בעיה של כל החשמל ברכב,הוא משבש הכל אבל הכל במיוחד בחורף.

הוא ממוקם בתא המנוע עם הגנה מינימאלית,עם גשם ראשון מתחילות הבעיות, עם הזמן יש קורוזיה בכל המגעים וגם מתחת(לא רואים את זה), כל החוטים נאכלים בצדדים בקיצור, הפיתרון הוא פשוט:

קונים בית פיוזים(יש גם מטריצות חדשות), נניח של 10 פיוזים, תולשים את המקורי, חותכים את כל החוטים בני 20-30-40 שנה, ומלחימים לבית הפיוזים החדש ,עם פיוזים חדשים מרובעים, יש כאלה עם כיסוי לכל פיוז, בקיצור, פיתרון פשוט שמשדרג את כל המערכת חשמל ברכב.

תהנו. או שתמשיכו לסבול עם הפיוזים המזעזעים האלה בצורת בננה.

ביי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
הבית פיוזים בקורטינה הוא ה_בעיה של כל החשמל ברכב,הוא משבש הכל אבל הכל במיוחד בחורף.

הוא ממוקם בתא המנוע עם הגנה מינימאלית,עם גשם ראשון מתחילות הבעיות, עם הזמן יש קורוזיה בכל המגעים וגם מתחת(לא רואים את זה), כל החוטים נאכלים בצדדים בקיצור, הפיתרון הוא פשוט:

קונים בית פיוזים(יש גם מטריצות חדשות), נניח של 10 פיוזים, תולשים את המקורי, חותכים את כל החוטים בני 20-30-40 שנה, ומלחימים לבית הפיוזים החדש ,עם פיוזים חדשים מרובעים, יש כאלה עם כיסוי לכל פיוז, בקיצור, פיתרון פשוט שמשדרג את כל המערכת חשמל ברכב.

תהנו. או שתמשיכו לסבול עם הפיוזים המזעזעים האלה בצורת בננה.

ביי.

 

הבעיה נפתרה, החוט שיוצא מהמפסק היה אכול (נוגע לא נוגע).

W202 C240

×
×
  • תוכן חדש...