Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי לאחרונה רדיאטור בבלנו 98 אוטומט שלי, בימים שאחרי הייתה לי נזילה מאיזור אחת הכניסות לקולר שמן, חזרתי לסדר את זה ואחר כך שמתי לב שיש נזילה גם מהכניסה השניה של קולר השמן.גם זה סודר.

מה שמעניין אותי זה איך יכולות להיות נזילות מהמקום הזה ? הרי לא אמור להיות קשר בין צנרת המים לצנרת השמן בתוך הרדיטור !

והאם יש סכנה של ערבוב מי קירור עם נוזל הידראולי ?

פורסם

למיטב ידיעתי אין צנרת שמן ברדיאטור,

יש 2 רדיאטורים - אחד משמש לקירור המים שזורמים במנוע, והשני שצמוד לו - הוא המעבה של המזגן.

השמן נמצא בחוג סגור במנוע ולא אמור להגיע לרדיאטור :roll:

si vis pacem, para bellum

פורסם
למיטב ידיעתי אין צנרת שמן ברדיאטור,

יש 2 רדיאטורים - אחד משמש לקירור המים שזורמים במנוע, והשני שצמוד לו - הוא המעבה של המזגן.

השמן נמצא בחוג סגור במנוע ולא אמור להגיע לרדיאטור :roll:

 

אני מתכוון לנוזל ההידראולי של תיבת ההילוכים האוטומטית, הנוזל הזה מקורר על ידי הרדיאטור.

פורסם

ישנם רדיאטורים שהקולר של שמן תיבת ההילוכים בנוי בתוכם. כאשר מישתמשים בנוזל קירור לא איכותי עם השנים זה אוכל את הרדיאטור גם מבפנים כך שכתוצאה מכך דפנות הקולר נאכלות וניסדקות וניגרם עירבוב בין נוזל הקירור לשמן תיבת ההילוכים.

פורסם
ישנם רדיאטורים שהקולר של שמן תיבת ההילוכים בנוי בתוכם. כאשר מישתמשים בנוזל קירור לא איכותי עם השנים זה אוכל את הרדיאטור גם מבפנים כך שכתוצאה מכך דפנות הקולר נאכלות וניסדקות וניגרם עירבוב בין נוזל הקירור לשמן תיבת ההילוכים.

 

זה לא המצב אצלי, משתמש רק במים ירוקים איכותיים והרדיאטור חדש בן מספר חודשים. הקולר של הנוזל ההידראולי אכן בנוי בתוך הרדיאטור.

פורסם

אין שום סיכוי שבעולם שברדיאטור חדש מהניילון תהיה בעייה בקולר כי הוא מגיע כבר מובנה ברדיאטור. יכול להיות שלא חיברו את הצינורות אליו כמו שצריך ואז התחילה הנזילה?

פורסם
צינורות המים הקרים והחמים היו יבשים לגמרי. רטיבות (מים ירוקים) הייתה רק מסביב לחיבורי הצינורות לקולר שמן.

לזה היתכוונתי, לצינורות שמיתחברים מתיבת ההילוכים לקולר עצמו. יש מצב שחיברו אותם לא כמו שצריך.

פורסם
לזה היתכוונתי, לצינורות שמיתחברים מתיבת ההילוכים לקולר עצמו. יש מצב שחיברו אותם לא כמו שצריך.

 

אבל בצינורות האלה זורם נוזל הידראולי ורדרד, ואני ראיתי מים ירוקים נוזלים בחיבורים שם. איך הגיעו מים ירוקים לחיבורי הצינורות האלה ?

פורסם
אבל בצינורות האלה זורם נוזל הידראולי ורדרד, ואני ראיתי מים ירוקים נוזלים בחיבורים שם. איך הגיעו מים ירוקים לחיבורי הצינורות האלה ?

איזה חיבור יש לצינורות המתכתיים (של הנוזל ההידראולי) שנכנסים בחלק התחתון של הרדיאטור ? (עם ניפל בהברגה או ריתוך מסביב)

 

רענן

פורסם
איזה חיבור יש לצינורות המתכתיים (של הנוזל ההידראולי) שנכנסים בחלק התחתון של הרדיאטור ? (עם ניפל בהברגה או ריתוך מסביב)

 

רענן

שאלה טובה, אני לא יודע. האמת שלא ראיתי מקרוב. אני אציץ מחר עם מראה . תודה

×
×
  • תוכן חדש...