Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שבנסיעה בכביש מהיא חום המנוע הוא כ 90

אך שהרכב עומד בפקק הוא מגיע לעיתים ל 110 ואולי טיפה יותר

האם זה תקין ?

אודה לעזרתכם

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי זה תקין, כל עוד לא מגיע לקווים האדומים.

 

תבדוק מתי נפתחת וונטה ברכב הזה (חיפוש באינטרנט\ספר רכב).

 

יש מספיק מי קירור?

 

אם לא עשית הרבה זמן ניקוז אוויר, תעשה, חפש מדריך או משהו חבל ללכת למוסך על זה, זה לוקח 5 דקות למי שמנוסה.

פורסם

שלום רב, וברוך בואך לפורום !

רוב רכבי פורד אינם זקוקים לניקוז אוויר.

כיצד קבעת שהמחוג הגיע ל110, האם שעון החום שלך הוא במספרים או זאת השערתך בלבד?

האם המחוג הראה על הוט0חם).

האם המאורר מתפקד ופועל בטמפרטורה הזאת?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

רק בעל הרכב יכול לדעת אם המצב תקין או לא כי הוא זה שמכיר את הרכב ולמעשה השאלה שנישאלת אל בעל הרכב כעת היא האם זה היה המצב תמיד בפקק? במידה והתשובה לא פשוט קיימת בעייה ואז להתחיל מהוונטה לראות שמתפקדת כמו שצריך, שהטרמוסטט ניפתח כמו שצריך. שהרדיאטור לא סתום בחלקו, שמשאבת המיים עובדת כמו שצריך.

פורסם

אם בעל הרכב היה מכיר את הרכב הוא לא היה שואל.

 

יש כאן בעיה של התחממות ולפני שיגרם נזק למנוע פנה בהקדם למוסך לבדיקה, יכול להיות כמה סיבות, כמו מאוורר שלא פועל כתוצאה מטרמוסייץ תקול, רדיאטור סתום, טרמוסטט תפוס, משאבת מים אכולה ועוד.

פורסם

בעברי היו 2 אסקורט 95, נורמלי לחלוטין שבפקקים/ תנועה כבדה ואיטית מחוג חם המנוע עולה ממש עד שהוא כמעט נכנס לתחום האדום.

 

כל זה כמובן במערכת תקינה, אם אצלך הוא מתחמם יותר מזה או שגם בשעת נסיעה, בדוק תקינות המערכת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שלום רב, וברוך בואך לפורום !

רוב רכבי פורד אינם זקוקים לניקוז אוויר.

כיצד קבעת שהמחוג הגיע ל110, האם שעון החום שלך הוא במספרים או זאת השערתך בלבד?

האם המחוג הראה על הוט0חם).

האם המאורר מתפקד ופועל בטמפרטורה הזאת?

בברכה

צביקה

 

היי

יש מחוגים דיגיטליים לרכב שבעל הרכב לפניי שם

פורסם
בעברי היו 2 אסקורט 95, נורמלי לחלוטין שבפקקים/ תנועה כבדה ואיטית מחוג חם המנוע עולה ממש עד שהוא כמעט נכנס לתחום האדום.

 

לא נשמע הגיוני בכלל.

לי יש כבר יותר מ-20 שנה אסקורט 92, ובמצב תקין המחוג כמעט לא זז מהאמצע.

אין מצב שהוא מתקרב אפילו לקו האדום.

 

אם בעל הרכב היה מכיר את הרכב הוא לא היה שואל.

 

כמובן שהוא מכיר את הרכב - הוא אולי לא מכונאי (ולכן פנה לפורום) אך הוא בהחלט יודע שהרכב

לא התנהג כך לפני כן, כלומר משהו לא תקין ולכן פנה לפורום.

פורסם
לא נשמע הגיוני בכלל.

לי יש כבר יותר מ-20 שנה אסקורט 92, ובמצב תקין המחוג כמעט לא זז מהאמצע.

אין מצב שהוא מתקרב אפילו לקו האדום.

 

 

 

כמובן שהוא מכיר את הרכב - הוא אולי לא מכונאי (ולכן פנה לפורום) אך הוא בהחלט יודע שהרכב

לא התנהג כך לפני כן, כלומר משהו לא תקין ולכן פנה לפורום.

 

שלום לך

לאיזה בעל מקצוע עליי לפנות

לחשמלאי רכב ?

או למכונאי ?

פורסם
לא נשמע הגיוני בכלל.

לי יש כבר יותר מ-20 שנה אסקורט 92, ובמצב תקין המחוג כמעט לא זז מהאמצע.

אין מצב שהוא מתקרב אפילו לקו האדום.

 

92 ו 95 אלו שני רכבים שונים לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
92 ו 95 אלו שני רכבים שונים לחלוטין.

 

לא נשמע לי הגיוני שהחום מגיע לקו האדום במערכת תקינה - או אפילו קרוב לאדום.

 

שלום לך

לאיזה בעל מקצוע עליי לפנות

לחשמלאי רכב ?

או למכונאי ?

 

בצע בדיקה פשוטה - פתח מכסה מנוע, תניע ותן לרכב להתחמם.

ברגע שהמחט מגיע למרכז הסקאלה (או אולי עובר ממש במעט את האמצע), מאוורר המנוע אמור להתחיל לעבוד

האם זה המצב אצלך ?

אנא חזור לעדכן.

פורסם
לא נשמע לי הגיוני שהחום מגיע לקו האדום במערכת תקינה - או אפילו קרוב לאדום.

 

 

 

בצע בדיקה פשוטה - פתח מכסה מנוע, תניע ותן לרכב להתחמם.

ברגע שהמחט מגיע למרכז הסקאלה (או אולי עובר ממש במעט את האמצע), מאוורר המנוע אמור להתחיל לעבוד

האם זה המצב אצלך ?

אנא חזור לעדכן.

 

שלום לך ותודה

השארתי את הרכב מונע לאחר נסיעה המאוורר אכן פועל שהחום מגיע לכ105 ומוריד את הטמפרטורה בהדרגה ברגע שהקו מגיע לכיוון האדום ונמצע ברבע

פורסם

שלום רב !

יוניט המאוורר נכנס לעבודה מאוחר מדי, יתכן והיוניט הפעל מאוורר(תרמו סוויץ), הוא במקור בעל שני מהיריות, איטית ומהירה, האיטית אמורה להכנס בסביבות ה92 מעלות והמהירה מאוחר יותר, אצלך נכנס לפעולה המהירות הגבוהה, אך מאוחר מדי.

בדוק אפשרות של חיווט שניתק/ לא מחובר או מהודק מספיק, או יוניט מאוורר הזקוק להחלפה.

בכל מקרה אין שום סיבה,כפי שציין שרון שהחום יגיע לאדום ,בוודאי לא ברכבי פורד לדורותיהם שבגלל בלוק ברזל, לעולם לא מתחממים.

בדוק אפשרות של בוצה ברדיאטור או באזור הבלוק או הראש מנוע, שבו מחובר התרמו סוויץ, שיוצר שיכבה של בידוד בו היוניט לא מקבל את חום המים האמיתי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...