Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם(-:

 

התקציב הסופי הפך מ"ללא מוגבל " ל 6500-7000 שקל גג . הצעות יתקבלו בברכה. לא מוגבל לרכישה בארץ למרות שיש עדיפות כלשהי .

 

על הHU אני יוותר עקב הסיבוך וזה אומר שדרוש כאן מגבר שיתחבר ישירות לHU האינטגרלי .

 

אשמח לקבל המלצות גם על מתקינים .

 

תודה רבה לכולם (ולשלומי על המסר שראיתי אותו רק עכשיו :shock: לא יאמן איזה שיכור אני)

Life's too short not to go big. Gotta go Big

פורסם

טוב יש לך תקציב ממש יפה לשלושה פריטים אלו...

קומפוננט הייתי הולך על האליט של מורל

מגבר הייתי לוקח את http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=30121

ויש את הסאב http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=7005&Cat2Cat1ID=5&Cat2ID=0&aff=zap

 

סאב -1600

מגבר-2500

קומפוננט-3k +-

 

אחלה מערכת יש לך

פורסם

קומפוננט רוקפורד FNQ

 

מגבר 4 ערוצים רוקפורד 8004 החדש

 

סאב רוקפורד "12" HX2 או HE2

 

יצא בסביבות ה7 אלף אולי טיפה פחות

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

אני לא מבין למה לא לחסוך בקומפוננט ובסאב ולקנות HU משהו טוב ואחרי זה לאט לאט לשדרג את הרכיבים.

 

הרי HEAD UNIT היא בכל זאת הHEAD של המערכת!.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

את הרמוט אפשר לחבר לסוויץ' או למתג עם מתח קבוע זו לא הבעיה.

בקשר לקנייה שלך אנשים לא המליצו פה על אטימה שתהיה מאוד חשובה בהתקנה כזו עם רכיבים כאלו.

בקשר למגבר בקישור יש טעות כי לפי הנתונים המגבר הוא 801X אז תבדוק אם הכוונה היא ל801 או ל601...כי ה601 זה 75X4 שווה בדיקה.

ההצעה הראשונה הייתה נשמעת לי הכי הגיונית אבל במקום להשקיע 3K על סט שלא ינוצל כמו שצריך וימנע ממך אטימה הייתי הולך דווקא על ההייבריד\FNQ ומשאיר לי בצד עוד 1000+- בשביל אטימה בסיסית לדלתות.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
אני לא מבין למה לא לחסוך בקומפוננט ובסאב ולקנות HU משהו טוב ואחרי זה לאט לאט לשדרג את הרכיבים.

 

הרי HEAD UNIT היא בכל זאת הHEAD של המערכת!.

להחליף את הHU במאזדה זה סיפור שאני מעדיף לא להכנס אליו בכלל. לא בראש שלי להתחיל לחתוך את הקונסולה ולעשות קומבינות שלא יעזור בית דין לא יהיו כמו במקור לא בהתאמה ולא באיך שהם יושבים במקום .זה המצב אני חייב להסתפק בHU המקורי.זאת לא פונקציה של תקציב .

 

מערכת חלומות היא לא תיהיה עם זה השלמתי אבל משהו שבהחלט נעים לאוזן אני מאמין שאפשר להוציא מזה. בקשר להתקנה איכותית (בין השאר בהחלט אטימה) אני לא מתכוון להתפשר, הכסף בשביל זה יושב בצד התקציב שציינתי הוא לציוד בלבד.

Life's too short not to go big. Gotta go Big

×
×
  • תוכן חדש...