Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב-130K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זאת אומרת חיישני רוורס מתנה מחבר??

איפה זה כתוב ולמי לפנות כי הסוכן לא אמר לי כלום לגבי זה.

 

מה זה אומר מיכל דלק???

 

סלח לי על הבורות.

:-D

 

הם נותנים לך אופציה לקבל את הרכב עם מיכל דלק מלא שעליו אתה משלם כחלק מהזמנת הרכב.מחייבים בסביבות ה300 ש"ח.

כשתזמין את הרכב אתה תראה כבר בהזמנה.

 

החיישני רוורס עם צג דיגיטלי,לא מצלמה או משהו כזה אתה אמור לקבל במתנה וזה צריך להופיע גם בהזמנה.זה מופיע בחוברת של חבר.דבר עם הנציג בסוכנות כנראה הוא שכח להגיד לך.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים/העוזרים.

היום נרכשה הונדה סיוויק 5d בצבע טיטניום :-D

בנוסף רכשתי מהם(במחיר שערורייתי)מצלמת רוורס בשביל האישה .

אעדכן כשאקבל את הרכב והעלה תמונות.

 

עכשיו נשאר לחפש מערכת מולטימדיה :-D

 

מישהו יודע איך מערכת השמע בהונדה סיוויק ????

פורסם

תתחדש! הרכב נחמד מאד, העיצוב, הן הפנימי והן החיצוני ימה מאד בעיני ודגם ההאצ׳בק עדיף באופן ברור על דגם הסדאן.

 

הדבר היחיד שפוגע בחבילה, זאת העובדה שמדובר ברכב החדש היחיד בקטגוריה שמוצע עם גיר אוטומטי של 5 הילוכים בלבד לעומת 6 הילוכים במתחרות (או 7 בגיר ה- dsg או גיר רציף) ולמרות שהתמחור שלו הוא בין הגבוהים.

 

מנוע ה- 1.8 מפצה על כך אבל אני באופן אישי הייתי פוסל רכב זה רק בגלל סיבה זו. לא מתאים לי לרכוש רכב מפגר טכנולוגית ברכיב מכני כה מרכזי כמו תיבת הילוכים ושלא עומד לפחות בסטנדרט המינימלי המקובל אצל המתחרות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

Tzvike-pick--

 

בחו״ל זה מגיע כסטנדרט אבל בארץ כמו בארץ היבואן עוקץ את הלקוחות.

 

אמנון פורום----וכיח את

לאחר קריאה של אינספור ביקורות וחוות דעת ושיטוט בפורומים הגעתי למסקנה שהכי טובה זה הישן והטוב

קראתי על הגירים ״החדשים״ שאנשים מבלים בגללם במוסכים

נסעתי על רכבים עם גירים חדשים ולא נהנית כמו שנהניתי לנסוע בהונדה (גם בקורולה נהנית לנסוע ומסתבר שאצלה באוטומט יש רק 4 הילוכים). לא בהכרח הטכנולוגיה והקדימה עדיפים ,הגירים החדשים אולי חסכוניים אבל אם הסתבכת עם גיר בעייתי לא תצא מזה ולראיה בעלי פורד פוקוס.

לרכב זה יש מנוע סופר טוב שהוכיח את עצמו ולמרות שהוא לא חדש כמו רכבים אחרים הביצועים שלו לפי דעתי טובים בהרבה.

בכל מקרה לא תמיד קידמה עדיפה על משהו שהוכיח את עצמו ועובד טוב עם קידמה באות הבעיות ראה גיר dsg7 והגירים של טויוטה.

פורסם
Tzvike-pick--

 

בחו״ל זה מגיע כסטנדרט אבל בארץ כמו בארץ היבואן עוקץ את הלקוחות.

 

אמנון פורום----וכיח את

לאחר קריאה של אינספור ביקורות וחוות דעת ושיטוט בפורומים הגעתי למסקנה שהכי טובה זה הישן והטוב

קראתי על הגירים ״החדשים״ שאנשים מבלים בגללם במוסכים

נסעתי על רכבים עם גירים חדשים ולא נהנית כמו שנהניתי לנסוע בהונדה (גם בקורולה נהנית לנסוע ומסתבר שאצלה באוטומט יש רק 4 הילוכים). לא בהכרח הטכנולוגיה והקדימה עדיפים ,הגירים החדשים אולי חסכוניים אבל אם הסתבכת עם גיר בעייתי לא תצא מזה ולראיה בעלי פורד פוקוס.

לרכב זה יש מנוע סופר טוב שהוכיח את עצמו ולמרות שהוא לא חדש כמו רכבים אחרים הביצועים שלו לפי דעתי טובים בהרבה.

בכל מקרה לא תמיד קידמה עדיפה על משהו שהוכיח את עצמו ועובד טוב עם קידמה באות הבעיות ראה גיר dsg7 והגירים של טויוטה.

 

מסכים גם עם מה שכתבת, אבל הונדה יכלו להישאר עם טכנולוגיה קונבנציואנלית של גיר אוטומטי סטנדרטי אבל עם הילוך אחד נוסף לפחות ואם הם רצו להוביל טכנולוגית, שזה המוטיב שהנחה אותם כל השנים עד לקפאון שחל אצלם בשנים האחרונות בכל הדגמים, הרי שיכלו אפילו להוסיף יותר מהילוך אחד. לא ירחק היום שאפילו שגירים בעלי 8 הילוכים שנכנסו לשימוש בקטגוריות של רכבים יקרים יותר, יכנסו לשימוש סטנדרטי כבר ברכבים עממיים והונדה עדיין עם גיר בעל 5 הילוכים בלבד.

 

המנוע עצמו טוב ועושה את העבודה, אבל גם כאן אני מניח שניתן היה להישאר בגבול הקונבנציונאליות ולשפר גם אותו, המנוע בכל זאת וותיק.

 

בשורה התחתונה אני דווקא אוהב את הרכב הזה ובהחלט מדובר לדעתי עדיין ברכישה טובה, אבל באופן אישי מפריע לי עקרונית לרכוש רכב שלפחות לא מיישר קו עם הטכנולוגיה העכשווית, אפילו טכנולוגיה קונבנציואנלית.

 

אם מדברים על טכנולוגיה לא קונבנציואנלית אז הפער מורגש אפילו יותר, שים לב שהגולף החדשה כבר עם מנוע 1.2 tsi וגיר dsg מציגה הן ביצועים טובים יותר והן חסכון גדול יותר בדלק מההונדה סיביק. אני רוצה להניח שאת הבעיות עם גיר ה- dsg פתרו. הטויוטה אוריס בעלת מנוע 1.6 וגיר רציף מציעה ביצועים דומים להונדה וחסכון גדול יותר וואדי מעריך שהמאזדה 3 החדשה עם טכנולוגיית הסקיי אקטיב שתגיע לארץ עוד כמה חודשים תציב אף היא פער טכנולוגי ניכר מול בהונדה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

תתחדש גבר!עשית אחלה עסקה.ולדעתי בחרת נכון.אנחנו גם העדפנו את הישן האמין והטוב.ודרך אגב,אם היה רוצה גולף היה צריך להוסיף עשיריה כדי לקבל רכב בלי אבזור כך שההשוואה בנקודת זמן הזו לא רלוונטית.


×
×
  • תוכן חדש...