Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב-130K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הערה קטנה, אם לוקחים דגמי סופריור/פרימיום לא משנה השם ששונה בין יצרן ליצרן, לרוב אלו הדגמים שלא מגיעים בליסינג ואז ירידת הערך לא צפויה להיות משמעותית.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קח בחשבון שהסדאן נחותה מההאצ'בק בכל הקשור לאיכות החומרים ובידוד רעשים.זאת לא מניסיון אלא מהשוואות שנעשו באתרי רכב השונים.מיוצרת בטורקיה לעומת אנגליה בחמש דלתות.



מסכים עם מה שנאמר,אם הונדה אז אך ורק במבצע.



פורסם
OFFER24---עומר ב----

אני אבדוק את מה שאמרת ואולי לטווח הרחוק זה ישתלם לי להשקיע בדיזל

תהיה לי אפשרות פעמיים שלוש בשבוע לקצר את נסיעתי ל-42 קילומטר ביום במידה ואקום מוקדם:-

 

כן, בהחלט כדאי. לפני שנה פרסמנו כאן מבחן השוואתי שבדק את הנושא (ראה קישור: איזה רכב חסכוני ביותר?) שהתשובה החד משמעית שלו הייתה - בהחלט כן!

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היי עופר,האם ההאצבק מתאימה למשפחה עם 2 ילדים???

 

לפי מה שהבנתי אין כמעט מרווח לרגליים מאחורה ב-5 דלתות.

 

אתם אומרים שההאצבק עדיפה על הסדאן???

 

יש לי חבר אז אני מנסה לחשוב מה יהיה לי עדיף הסדאן או ההאצבק למרות שאת הסדאן אני מכיר אבל את גרסת ההאצבק מעולם לא ראיתי.

פורסם
היי עופר,האם ההאצבק מתאימה למשפחה עם 2 ילדים???

 

לפי מה שהבנתי אין כמעט מרווח לרגליים מאחורה ב-5 דלתות.

 

אתם אומרים שההאצבק עדיפה על הסדאן???

 

יש לי חבר אז אני מנסה לחשוב מה יהיה לי עדיף הסדאן או ההאצבק למרות שאת הסדאן אני מכיר אבל את גרסת ההאצבק מעולם לא ראיתי.

המרווח מאחור לא מהגדולים בקטגוריה,אבל שני כסאות ילדים יכנסו בלי שום בעיה.בשבילנו מרכב סדאן לא היה אופציה בכלל בשום רכב,רק האצ'בק או סטיישן,כנ"ל לגבי גיר רובוטי.רצינו אוטומט רגיל.

הדלתות בהאצ'בק נפתחות כמעט ל90 מעלות כך שמאוד קל להכניס ילד לסל קל.אם לא ראית את ההאצ'בק ,כדאי שתראה לפחות באינטרנט,יש המון סקירות ברשת,יש שאוהבים את הצורה ויש שלא.בכל אופן מדובר בשני רכבים מאד שונים למרות השם הזהה.

בקשר לאבזור,חוץ מבלוטות' שאין,יש בדגם קומפורט אבזור מספק בהחלט ואף יותר מכך.

 

בקשר ליונדאי,לטעמי הI30 טובה מהI35 ובתקציב שלך אתה יכול לקחת את הדגם המאובזר ביותר שלה כך שהליסינג לא יטריד אותך יותר מדי.מבאס שפספסת את המבצע אבל אולי תוכל לקבל שם הנחה כלשהי להמתיק את הגלולה או לחכות לימי מכירות.

 

כרגע הסיוויק בחבר יותר זולה מהיונדאי ככה שלדעתי אין מה להתלבט.

המבצע של חבר מסתיים בשבוע הבא ואחריו יתחיל אחד אחר אתה יכול לחכות ולראות עם איזה יבואן כי הנחות של 10K לא מקבלים כל יום(פרט לאופל:-D).בדרך כלל יודעים עם מי המבצע הבא לפני שהנוכחי מסתיים ככה שלא תפסיד את הונדה במידה והמבצע הבא לא לטעמך.

 

בכל אופן אין מנוס מלהתחיל לכתת רגליים ולעשות נסיעות מבחן.

 

בהצלחה.

פורסם

מה עם הקרוז טורבו?

תוכל גם להתאים.

סדאן, רמת אבזור גבוהה מאוד, ריפודי עור, כסא נהג חשמלי, חימום למושבים, התנעה מרחוק, חישוקי אלומיניום ועוד.

פורסם

שווה גם לבדוק את האסטרה ברלינה.

נהגתי על הרכב הזה השבוע (הם עשו נסיעות הדגמה באילת בפסח) ולפי התרשמות סטטית מדובר בחבילה לא רעה.

 

הרכב נמכר בליסינג, אבל לא נפוץ כמו פוקוס ו-I30.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

היי עופר עוד שאלה קטנה,

האם דגם האצבק סחיר כמו הסדאן או לפצות קרוב????

לגבי ה-i30 הוא מגיע רק ברמת גימור אחת אז זאת בעיה.

כרגע מוכרים אותו עם מחשב מולטימדיה במתנה.

 

יש לי נסיעת מבחן בסיוויק בשישי בבוקר

 

תודה רבה על העזרה וההשקעה בתשובות

פורסם
היי עופר עוד שאלה קטנה,

האם דגם האצבק סחיר כמו הסדאן או לפצות קרוב????

לגבי ה-i30 הוא מגיע רק ברמת גימור אחת אז זאת בעיה.

כרגע מוכרים אותו עם מחשב מולטימדיה במתנה.

 

יש לי נסיעת מבחן בסיוויק בשישי בבוקר

 

בכיף:-D

 

הונדה ככלל הוא מותג סחיר (בצדק או לא)ששומר על ערכו יפה בארץ כמו רוב היפניות,והוא בטח לא יהיה פחות סחיר מיונדאי או אופל שמציפים את הליסינג.

ההאצ'בק פונה יותר לצעירים ולמשפחות צעירות בשל העיצוב המאד מיוחד שלה.אני אישית ממש לא אוהב את הסיוויק סדאן ולא אוהב סדאן כלל.הרכב סדאן היחיד שאהבתי הוא האוקטביה וזה בגלל שהוא סדאן רק למראית עין(מרכב נוצ'בק)ובעל דלת חמישית שימושית,אבל 4 כוכבי בטיחות בלבד.

 

הI30 בגימור פרמיום,מאובזרת מאד מחירון 128K לפני אגרת רישוי,יש את האינספייר שקצת פחות מאובזר.

 

אתה צריך להגדיר לעצמך מה הכי חשוב לך ברכב,כמו שהמליצו לך כאן מלומדי הפורום.

תעשה נסיעת מבחן ותעדכן כאן איך התרשמת.

פורסם

אז ככה הצלחתי לעשות היום נסיעת מבחן על 2 רכבים היונדאי I30 ועל ההונדה סיוויק 5D החדשה.

הייתי אמור לנסוע על ה-I35 אבל היא לא הגיעה בסופו של דבר.

אני נוסע כיום על פולו 2001 ככה שהייתי בטוח שכל אוטו חדש יותר ירגיש לי וואו אבל משומה התבדתי.

נורא התאכזבתי מהנסיעה על ה-I30 ההגה קל מדי וחסר לי הכוח במנוע (הוא בונה אותו לאט)אולי יותר מדי לאט

אני לא מבין גדול ברכבים אבל נורא התבאסתי ממנו והסוכן אמר שמה-I35 אני אהנה יותר.

אבא שלי היה איתי ונתתי לו לנסוע והוא גם נורא התבאס מהנסיעה(יש לו קורולה 2004)ואמר שחסרה לו הזריזות של הקורולה

אין אפשרות לתת קיקדאון ולקבל תאוצה לעקיפה אבל עדיין האבזור שמקבלים די מפתה.

לאחר מכן הלכתי לראות את ההונדה בעצת עופר וככה בספונטניות ארגנתי לעצמי נסיעת מבחן באותו המסלול שנסעתי עם היונדאי.

נורא נהנתי מהנסיעה איזה כוח (קיקדאון כמו שצריך)מחליף הילוכים ונוסע ב-120 על סל"ד ממש נמוך.

 

האבזור לא כמו של היונדאי זה בטוח וגם של רכבים אחרים פחות מפנק אבל הנהיגה מבחינתי חוויה.

עכשיו ההתלבטות היא כזאת האם לקחת את הסדאן או את ה-האצבק?

האצבק פשוט מדליקה הקיפול של הכיסאות מעולה ופרקטי (מגיק סיט)אבל יחסית צפוף מאחור(בהשוואה לרכבים אחרים) והתא מטען קטן יותר מהסדאן

410 לעומת 440

לפי הסוכן ההבדלים ממש לא גדולים 2-3 ס"מ

בכל מקרה הכיוון הוא ההאצבק כי העסקה משתלמת יותר (הנחה של 10.000 ש"ח לעומת 7000 )מקבלים קרוז קונטרול (למרות שאני לא חושב שזה כזה אטרקטיבי ונחוץ בארצנו הקטנטונת)חיישני רוורס ושליטה על העברת הילוכים מההגה שנראה אחלה.

 

האם כדאי להתקין אצלהם מצלמה לנסיעת רוורס??? יש 20% הנחה על כל התוספת אבל הן לא זולות ואולי אפשרי לרכוש בזול יותר במקום אחר.

בכל מקרה קצת מאכזב שבסכום כזה אין חיישני גשם ,פנסי ערפל (יש בסדאן)וגם חיישן אורות אוטומטי ועוד כמה דברים קטנים שנראים לי מובן מאליו בכל מקרה הם לא המהות של הרכב ואפשרי להסתדר בלעדיהם.

אם לא היה את המבצע של חבר לא נראה לי שהייתי קונה את ההונדה(יקרה בלי פרופרציה ) בכל מקרה אשמח לשמוע תגובות ,עצות

יש לי אפשרות להוסיף(בכסף כמובן )תוספות שיש בדגמים מפוארים יותר ,מה אתם הייתם מוסיפים????

אההה.... והכי חשוב על איזה צבע רכב הייתם הולכים????

פורסם
הונדה ככלל הוא מותג סחיר (בצדק או לא)ששומר על ערכו יפה בארץ כמו רוב היפניות,והוא בטח לא יהיה פחות סחיר מיונדאי או אופל שמציפים את הליסינג.

ההאצ'בק פונה יותר לצעירים ולמשפחות צעירות בשל העיצוב המאד מיוחד שלה.

 

זה כמובן עניין של טעם אבל אני (ולא מעט אנשים שאני מכיר) חושב שהעיצוב של ההונדה האצ'בק הוא לא צעיר אלא מקושקש ומגוחך, אבל על טעם וריח...

פורסם
זה כמובן עניין של טעם אבל אני (ולא מעט אנשים שאני מכיר) חושב שהעיצוב של ההונדה האצ'בק הוא לא צעיר אלא מקושקש ומגוחך, אבל על טעם וריח...

 

מסכים איתך וגם ציינתי את זה באחת ההודעות.יש שאוהבים ויש שלא.בגלל זה המלצתי לו קודם כל לראות את הרכב.

אני אישית אהבתי ואני רואה שכך גם פותח השרשור.

 

 

בקשר לצבע,אני אהבתי את הלבן וככה גם רוב האנשים שהתייעצתי איתם,אבל האישה ראתה את הרכב בשחור בסוכנות ואהבה אז זה מה שהזמנו בסוף.

 

התמחור של הונדה הזוי לגמרי.

פורסם

היי,

רציתי לשאול מה קיבלת מתנות מהם???

לי אמרו שקודן ומרימי שמשות אבל ראיתי שרשמת שקיבלת מיכל דלק וחיישני רוורס.

אני מתלבט האם לקנות מהם מצלמת רוורס,הם רוצים אחרי הנחה 1400 שקלים.

הם די קשים בכל מקרה תודה על העזרה

פורסם
היי,

רציתי לשאול מה קיבלת מתנות מהם???

לי אמרו שקודן ומרימי שמשות אבל ראיתי שרשמת שקיבלת מיכל דלק וחיישני רוורס.

אני מתלבט האם לקנות מהם מצלמת רוורס,הם רוצים אחרי הנחה 1400 שקלים.

הם די קשים בכל מקרה תודה על העזרה

 

אין מתנות.רק מה שבמבצע.

קודן ומרימי שמשות.החיישני רוורס מתנת חבר.

 

מיכל דלק לא במתנה.שילמתי עליו.

לא לקחתי שום תוספות מעבר לזה.לא רואה צורך.

פורסם

מה זאת אומרת חיישני רוורס מתנה מחבר??

איפה זה כתוב ולמי לפנות כי הסוכן לא אמר לי כלום לגבי זה.

 

מה זה אומר מיכל דלק???

 

סלח לי על הבורות.


×
×
  • תוכן חדש...