Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי סוויפט 2010, 3 שנים בול על הכביש. עד השבוע שעבר, המצבר היה תקין והיה סימון ירוק על התא (לא זוכר של איזו חברה המצבר - אבל זהו המצבר המקורי)

שבוע שעבר התקנתי דיבורית CK100 והמתקין השאיר את הרכב דולק (אך לא מותנע) במהלך ההתקנה, ובסיום - המצבר התרוקן. כמו כן, הוא התקין גם מרים שמשות וחיישני רברס.

 

התנעתי עם כבלים, עשיתי כמה סיבובים עם הרכב להתנעתו - אך היום הוא שבק חיים.

 

1. איפה מומלץ לרכוש מצבר (אזור פ"ת / רעננה / הוד השרון / כ"ס)? איזו חברה? אני מעדיף אחריות לתקופה ארוכה ביותר.

2. האם יתכן שהוא התקין את הדיבורית / מרים שמשות וכו' בצורה לא תקינה, כך שהם מרוקנים את המצבר באופן רצוף?

עקרונית - בעת כיבוי הרכב - הדיבורית אומרת Disconnected) אז אני מניח שהדיבורית לא מחוברת יותר. לגבי מרים השמשות - אין לי דרך לבדוק זאת.

3. האם יתכן שגם אם אחליף את המצבר - האביזרים שהתקנתי ירוקנו אותו שוב?

4. האם לא ניתן יותר להטעין את המצבר כך שעדין יהיה חזק כמו מקודם (התא היה בסימון ירוק...)

 

תודה.

פורסם

רצוי לבצע את הבדיקה לפני החלפת המצבר!

התקנות שכאלה הם קלאסיות ליצירת צרכן פרזיטי של זרם כשהאוטו כבוי.

 

בעקרון, אחרי שאתה מתניע עם כבלים, נוסע חצי שעה ומדומם מנוע, הרכב מתניע מייד לאחר מכן?

אם כן, נסה לנסוע חצי שעה ולנתק את המצבר. אם אחרי יומיים הרכב מתניע - יש לך זליגת זרם!

 

אם אתה בכל זאת סומך על מי שהתקין לך את האביזרים - גש אליו לבדיקת זרם פרזיטי.

פורסם

תודה: עכשיו אני לאחר נסיעה של חצי שעה, וניתקתי את המצבר: נראה אם הוא יניע אחה"צ...

 

בינתיים, במקביל לבדיקת הזליגה שאני מבצע, ביררתי מחירי מצברים:

שנפ, 12 חודשי אחריות: 500 ש"ח

שנפ, 20 חודשי אחריות: 570 ש"ח

סטארטאפ, 12 חודשי אחריות: 450 ש"ח

 

מה מומלץ? שנפ או סטארטאפ?

פורסם

אני הייתי הולך על הסטארט-אפ, אלה מצברים זהים לווארטה רק מופחתי אחריות. אני קצת מאוכזב משנפ האחרון שלי.

אני חושב שאפשר להשיג את המצבר הפצפון של הסוויפט גם בקצת פחות, אבל קודם כל וודא שאין זליגת מתח.

פורסם
שלום,

 

יש לי סוויפט 2010, 3 שנים בול על הכביש. עד השבוע שעבר, המצבר היה תקין והיה סימון ירוק על התא (לא זוכר של איזו חברה המצבר - אבל זהו המצבר המקורי)

שבוע שעבר התקנתי דיבורית CK100 והמתקין השאיר את הרכב דולק (אך לא מותנע) במהלך ההתקנה, ובסיום - המצבר התרוקן. כמו כן, הוא התקין גם מרים שמשות וחיישני רברס.

 

התנעתי עם כבלים, עשיתי כמה סיבובים עם הרכב להתנעתו - אך היום הוא שבק חיים.

 

1. איפה מומלץ לרכוש מצבר (אזור פ"ת / רעננה / הוד השרון / כ"ס)? איזו חברה? אני מעדיף אחריות לתקופה ארוכה ביותר.

2. האם יתכן שהוא התקין את הדיבורית / מרים שמשות וכו' בצורה לא תקינה, כך שהם מרוקנים את המצבר באופן רצוף?

עקרונית - בעת כיבוי הרכב - הדיבורית אומרת Disconnected) אז אני מניח שהדיבורית לא מחוברת יותר. לגבי מרים השמשות - אין לי דרך לבדוק זאת.

3. האם יתכן שגם אם אחליף את המצבר - האביזרים שהתקנתי ירוקנו אותו שוב?

4. האם לא ניתן יותר להטעין את המצבר כך שעדין יהיה חזק כמו מקודם (התא היה בסימון ירוק...)

 

תודה.

יורי שלום רב !

קבל התייחסותי, לשורות שהדגשתי באדום כחול ובשחור .

תחילה לא מקובל עלי עבודתו של המתקין , שהשאיר מתג הצתה פתוח לדברייך, ללא מנוע מונע, לשם הקלה על עצמו כדי שיוכל לבדוק כל הזמן און ליין מהיכן למשוך חשמל מזרם חי לאחר מתג ההצתה.

הוא היה צריך לוודא זאת בפתיחה וסגירה רגעית של מתג ההצתה, ולא לכל זמן העבודה.

שנית לא ברור לי מדוע מצבר צריך להתרוקן, בשל הרכבת דיבורית מרים שמשות, וחיישני רברס?!

האם ההרכבה היתה לקוייה, ובשל כך המצבר התרוקן, לדעתי הלא מחייבת כן, איננני מאמין בצרוף מקרים.

המתן ךחוות דעת מקצועית בנושא, והמתן תחילה לפני שתקנה מצבר.

ממליץ על מצבר עם אחריות של 20 חודש, ומומלץ במקרה שלך עם אמפר מעט גבוה מהקיים, לדוגמא עם היה מורכב 55 עדיף שתקנה 60, עם כי כל התוספות שהרכבת לא אמורים להעמיס, ולא אמורים לגרום לזליגת זרם, אלא אם הם הורכבו לא בצורה מקצועית.

כל התוספות מחייבות מתג הצתה פתוח, כלומר השימוש בהם במתג הצתה פתוח, קרי, במנוע מונע בדרך כלל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

עדכון: לאחר שהרכב עמד יום וחצי (כ 30 שעות) עם מצבר מחובר - הבוקר בקושי הוא הניע. הלכתי לחשמלאי שבדק וראה שהמצבר פסול.

 

האם יתכן שהתוספות שהתקנתי רוקנו את המצבר וגרמו לפסילתו? במידה והייתי מבצע את בדיקת הטעינה ע"י חשמלאי לפני התקנת התוספות: האם המחוון היה מראה שהמצבר תקין? במילים אחרות: האם תוספות המותקנות עם זליגת חשמל, מביאות את המצבר לפסילותו?

 

הבדיקה הבאה שאני מתכוון לעשות זה לנתק את נתיך אספקת הזרם לאותם רכיבים, ולבודד רכיב בודד מתוך השלושה שהתקנתי, לזליגת מתח.

פורסם

לחשמלאי יש אפשרות למדוד את הזרם הנצרך במצב מנוחה.

לך יש אפשרות לבודד תקלת זליגת זרם ע"י ניתוק המצבר ליומיים לאחר נסיעה של חצי שעה לפחות.

 

בהחלט יתכן שהתוספות שהתקנת הן מקור הצרות.

 

מצבר שמתרוקן מתחת לערך קריטי ונטען שוב ושוב מגיע לסוף ימיו מהר מאוד. המהדרין יגידו שהאלטרנטור גם כן לא נהנה יותר מדי בתהליך.

פורסם

עדכון: לאחר אחת מהנסיעות, ניתקתי את הנתיך של נעילת הדלתות, ממנו הבנתי מהמתקין, נלקח החשמל בעבור מרים השמשות (בו חשדתי). לצערי - לאחר ניתוק נתיך זה, והשארת הרכב בלילה עם מצבר מחובר (מצב רגיל) - הרכב לא הצליח להתניע.

 

בשלב זה התייאשתי, החלפתי את המצבר (450 ש"ח למצבר סטארט-אפ). בעל המוסך (שירותי רכב סגולה) בדק זליגה ע"י חיבור נורה בטור למצבר: הנורה כבויה, משמע - אין זליגה.

 

לא בטוח שזו בדיקה מדעית, אבל בעל המוסך הסביר שגם אם הנורה דולקת בקושי דולקת - זה מעיד על מצב תקין.

 

החלפתי, ושכחתי מכל הצרות...

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...