Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם שווה לי לשים פילטר פתוח לרכב שלי. ואיזה פילטר בבקשה .. ??

 

אני תמיד תוה למה אנשים רוצים לעשות הסבות כאלה מוזרות. מה זה יתן חוץ מהורדות מהכביש במידה ובודקים השוטרים או בעיות בטסטים...

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

כי כיף לקבל רעש חזק כשאתה לוחץ פול גז...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

אני יודע טוב מאוד מה זה אימפרזה עגלתית 1600 סמ"ק,

אבל אני גם יודע שיש לה מנוע בעירה שיונק אוויר כמו כל רכב על הכביש,

וברגע ש"פותחים" את צינור היניקה יהיה רעש יפה...

יש כאלה שזה הכוס תה שלהם ויש כאלה שלא.

 

לי אישית בסיוויק יש כוס תה שנקרא VTEC וברגע שיש לך פילטר פתוח והVTEC מופעל זו חוויה לאוזניים...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

לידיעת כולם פילטר אוייר פתוח מוסיף במנועים גדולים עד 35 כוח סוס וחוץ מזה פותח את קנה הנשימה של הרכב

בבעלותי pontiac firebrd formola, oldsmobile eighty-eight

פורסם
לידיעת כולם פילטר אוייר פתוח מוסיף במנועים גדולים עד 35 כוח סוס וחוץ מזה פותח את קנה הנשימה של הרכב

 

תראה ותִלמד, אח"כ תֵלמד.

PAIxeQUSg-Q דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

חלומות גדולים ברכב קטן :wink:

פורסם

ומדבקה של no fear על השמשה מורידה 150 ק"ג ממשקל הרכב, מעלה הספק ב85.3 כ"ס, מקטינה זוויות גלגול ומשפרת צריכת דלק.

 

והכי חשוב- הודעות כמו שלך מורידות 60 נקודות ממנת המשכל של הכותב

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
ומדבקה של no fear על השמשה מורידה 150 ק"ג ממשקל הרכב, מעלה הספק ב85.3 כ"ס, מקטינה זוויות גלגול ומשפרת צריכת דלק.

 

והכי חשוב- הודעות כמו שלך מורידות 60 נקודות ממנת המשכל של הכותב

 

חחח צודק בהחלט, שמעתי שמדבקה של אלפין כמו שהיו פעם מוסיפה 90 כוח ונותנת בק פיירים מטורפים

פורסם

פילטר פתוח כן יתן לאוטו סאונד מעניין, אבל זה לא ישפר לך כוח, במיוחד לא באוטו שלך כי הוא שוקל כמו טנק,

טסט אתה לא תעבור עם פילטר פתוח אז תצטרך לפני כל טסט להחזיר למקורי, וכל פעם שתלחץ פול גז ויהיה לידך שוטר הוא יעשה לך בעיות על זה כולל הורדה מהכביש אם השוטר ממש ירצה.

 

בקיצור סתם כאב ראש

×
×
  • תוכן חדש...