Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה הולך לקנות רכב משפחתי שיש מאות ממנו, היסטוריה של השכרה ועוד לקחת אחד עם תאונה. אני מקווה עבורך שזה בכפוף להנחה של 30% מהמחירון הרשמי.

פורסם
אתה הולך לקנות רכב משפחתי שיש מאות ממנו, היסטוריה של השכרה ועוד לקחת אחד עם תאונה. אני מקווה עבורך שזה בכפוף להנחה של 30% מהמחירון הרשמי.

 

ההנחה שקיבלתי אכן קרובה מאוד ל30% מהמחירון הרשמי

 

החלטתי כרגע להתקדם בתהליך, ולפחות לקחת את האוטו לבדיקה , אעדכן בהמשך ובינתיים תודה רבה לכל העוזרים על הקדשת הזמן והתשובות המהירות :)

פורסם
המחיר הוא 57 אלף ש"ח, כמה מאות שקלים פחות מהמחירון של יד 2.

 

 

כאן רשמת שההנחה שקיבלת היא כמה מאות שקלים.

ובהמשך בדף השני כתבת שההנחה שקיבלת היא 30% .

אז איזו הנחה קיבלת ?

 

חשוב שתבין יד 2 זהו לא מחירון רשמי, במקרה של תאונה טוטאלוס אתה תקבל מחירון לפי מחירון יצחק לוי ולא לפי מחירון יד 2.

לרוב יש הבדלים של כמה אלפים בין 2 המחירונים,אז תתאים את עצמך למחירון יצחק לוי.

דבר שני לאחר שבדקת את המחירון לפי יצחק לוי ושיקללת את הנתונים (השכרה,יד,קילומטראז'.תאונות) והגעת למחירון X , לדוגמא ל-57 אלף שח ,זה לא אומר שאתה צריך לשלם 57 אלף שח...שוק הרכבים נתון למשא ומתן ובד"כ המחיר ניסגר לפי הצעתו של הקונה ולא לפי הצעתו של המוכר...במיוחד שהרכב הוא מהשכרה אפשר בקלות להוריד כמה אלפים במחירון ואולי אף יותר.

אם אתה משלם במזומן יש לך כוח מיקוח חזק יותר ואתה יכול לקבל הנחה משמעותית יותר.

 

בלי שום קשר לכאורה נראה שהבדיקה תקינה יותר מידי במיוחד אם נתחשב במס' הקילומטרים והבעלות של הרכב.

 

הייתי מציע לך לקחת את הרכב למכון בדיקה מטעמך,יש סיכוי שהבדיקה תראה אחרת.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
כאן רשמת שההנחה שקיבלת היא כמה מאות שקלים.

ובהמשך בדף השני כתבת שההנחה שקיבלת היא 30% .

אז איזו הנחה קיבלת ?

 

חשוב שתבין יד 2 זהו לא מחירון רשמי, במקרה של תאונה טוטאלוס אתה תקבל מחירון לפי מחירון יצחק לוי ולא לפי מחירון יד 2.

לרוב יש הבדלים של כמה אלפים בין 2 המחירונים,אז תתאים את עצמך למחירון יצחק לוי.

דבר שני לאחר שבדקת את המחירון לפי יצחק לוי ושיקללת את הנתונים (השכרה,יד,קילומטראז'.תאונות) והגעת למחירון X , לדוגמא ל-57 אלף שח ,זה לא אומר שאתה צריך לשלם 57 אלף שח...שוק הרכבים נתון למשא ומתן ובד"כ המחיר ניסגר לפי הצעתו של הקונה ולא לפי הצעתו של המוכר...במיוחד שהרכב הוא מהשכרה אפשר בקלות להוריד כמה אלפים במחירון ואולי אף יותר.

אם אתה משלם במזומן יש לך כוח מיקוח חזק יותר ואתה יכול לקבל הנחה משמעותית יותר.

 

בלי שום קשר לכאורה נראה שהבדיקה תקינה יותר מידי במיוחד אם נתחשב במס' הקילומטרים והבעלות של הרכב.

 

הייתי מציע לך לקחת את הרכב למכון בדיקה מטעמך,יש סיכוי שהבדיקה תראה אחרת.

 

בוא נפצל בין הדברים , מחירון יד 2 משקף את השוק , התכוונתי שזה בערך המחיר שקיבלתי לאחר שיקלול.

מחירון לוי יצחק גבוה בהרבה והמחיר הסופי הוא בערך 30% מהמחירון.

 

ואשאל שוב, איך מכון מבדק בהרצליה ? שמעתי שמדובר במכון מחמיר יחסית לשאר הסביבה

×
×
  • תוכן חדש...