Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , אחרי חיפושים ארוכים ואין ספור שינויים בדרישות ובהחלטות היום עשיתי צעד רציני ראשון בקשר לקניית אוטו והגעתי לפי גלילות מה שנראה כבערך "מקדש הליסינג" , החלטתי ללכת על רכב מאחד המגרשים הנ"ל משום שאומנם הרכב לא בדיוק שמור יותר מדי אבל אפשר לקבל יותר בקצת פחות ולדעת מה עבר בדיוק על הרכב.

 

בלי להתעכב בפרטים שוליים שמתי מקדמה של 1000 ש"ח על מנת לשריין קיה פורטה 2010 , יד ראשונה עם 85 KKM מהשכרה (אמור להפחיד אותי ?) הרכב עם טסט לשנה ובדיקה מוכנה שאצרף בהמשך, ומחר (בעצם כבר היום) הרכב בדיוק 3 שנים על הכביש.

בנוסף לשנת אחריות על 10 מכלולים הציע לי הסוכן את הדבר הבא : קח את הרכב לבדיקה בכל מכון שתרצה , ללא נציג של אלדן ולאחר מכן תביא את טופס הבדיקה, כל דבר שיזדקק לתיקון (בטיחות \ תפקוד ) יטופל ע"י החברה עוד לפני העברת הבעלות.

בהתחלה חשבתי שאלו סתם עוד מילים יפות שנועדו למשוך את הלקוח, אבל לאחר מכן כשלקחתי נסיעה קצרה שמתי לב שחלק גדול מהמפשיר אדים של השמשה האחורית לא עובד, בדיוק באמצע השמשה ולהפתעתי הבחור שישב לידי (קצין טכנאים משהו כזה?) אמר שזה אכן ליקוי בטיחותי והדבר יטופל, משמע בדיקה במכון רציני ונוקשה תביא ליישור קו מספק .. וזה מוביל אותי לשאלה של האם הדבר הוא תרגיל של חברות ההשכרה או שמא באמת שירות איכותי ?

 

ובנוסף , האם עלי להיזהר ממשהו בעת הרכישה ? דברים שעלי לדעת על הרכב ? דברים שכדאי לדעת על אלדן?הדבר דחוף משום שהמקדמה תקפה עד יום שישי בבוקר.

תודה רבה לעוזרים :)

522731_4938164125190_1404012772_n.jpg

פורסם

קניתי מ"אלדן" (וגם מחברות השכרה אחרות) מספר כלי רכב בעבר.

 

הם בהחלט עומדים מאחורי המילה שלהם בנושא התיקונים.

 

דווקא בקטע של מפשיר האדים אינני בטוח אם אפשר לתקן את בלי להזדקק להחלפה של השמשה.

 

ולגבי גיל הרכב - הייתי מנסה לחפש במלאי שלהם רכב שיש לו עוד כמה חודשי אחריות יצרן - זה יוסיף לשקט הנפשי שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קניתי מ"אלדן" (וגם מחברות השכרה אחרות) מספר כלי רכב בעבר.

 

הם בהחלט עומדים מאחורי המילה שלהם בנושא התיקונים.

 

דווקא בקטע של מפשיר האדים אינני בטוח אם אפשר לתקן את בלי להזדקק להחלפה של השמשה.

 

ולגבי גיל הרכב - הייתי מנסה לחפש במלאי שלהם רכב שיש לו עוד כמה חודשי אחריות יצרן - זה יוסיף לשקט הנפשי שלך.

 

ראשית תודה על התגובה המהירה! שנית אין באפשרותי לעלות בשנתון מבלי לרדת מרמת האוטו לחלוטין (תקציב לא גבוה במיוחד וזו הסיבה העיקרית שאני קונה מאלדן ולא מהשוק הפרטי)

 

שיש ספק אין ספק.

 

תעבור לבא

 

אתה יכול להסביר את עצמך ? הרי אם הם לא היו מציעים כאן את כל השירותים הנ"ל ברור שלא הייתי מתקרב למשהו שכבר עכשיו מלא ב"פאקים " קטנים.

היו שם עוד 2 פורטה והבדיקה המוכנה של זאת וגם המראה היו הטובות ביותר (הכי מעט שריטות ופיצוצים בצבע, שבספציפית שבחרתי בקושי היו .. מצב ממש מדהים)

פורסם

אני יכול להראות לך את זה מנקודת מבטי:

הרכבים בהשכרה מתוחזקים באופן נורא ואני לא הייתי נוגע בהם. אם תרצה אני יפרט פה רשימת ליקויים ארוכה של דברים במאזדה 3 שהשכרנו

how it's like to drive :twisted:

פורסם

תראה, די ברור מהתיאור שלך שהפורטה שבחרת עברה תאונה מאחור - פנסים שבורים, מפשיר אדים אחורי לא עובד ותיקוני פחחות בטופס הבדיקה שציינת.

מכל הסיפור הנוגע ללב שכתבת קשה לדעת אם מדובר בתאונה רצינית או בתאונה לא רצינית כי טופס בדיקה שאתה עשית במכון בדיקה שאתה בחרת עוד לא ראינו. את מפשיר האדים בשמשה האחורית אלדן תתקן לך, זה לא תרגיל. סביר להניח שאם הפנסים האחוריים שבורים או עוד דברים בסגנון - גם אותם יתקנו. אבל אם התאונה מאחור גרמה לפגיעה בשלדת הרכב - את זה גם המפעל של קיה בקוריאה לא יכול לתקן.

 

גם אני חושב שאתה יכול למצוא במלאי של אלדן פורטה אחרת, טובה יותר ובלי ספק לתאונה מאחור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גם השכרה, גם קמ' גבוה, גם תיקוני פחחות וצבע.. לא הייתי מתפשר. ניתן למצוא אקזמפלרים טובים הרבה יותר. הלאה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

א- הם צריכים לתת לך מחיר ממש אטרקטיבי עבור רכב מהשכרה שעבר תאונה מאחור.

ב- אם אכן נתנו לך מחיר מפתה, בדוק את הרכב במכון בדיקה שלך ותשאל לגבי חומרת התאונה. מה גם ששאר הפרמטרים בבדיקה יצאו טוב מדיי לטעמי, ביחס להיסטוריה של הרכב.

פורסם

המחיר הוא 57 אלף ש"ח, כמה מאות שקלים פחות מהמחירון של יד 2.

 

ולפי מה שהבנתי מהנציג הפנסים לא היו שבורים אלא בעיה חשמלית שגרמה להחלפתם.

 

היו שם שתי פורטה נוספות, אחת עברה החלפת מכסה תא מטען (דבר המעיד על תאונה קשה יותר )

והשניה עם מעיכות ופגיעות בגג, שאין לי מושג באמת איך דבר כזה קורה.

 

 

האוטו לא אמור לשרת אותי במשך שנים ארוכות, למשך שנתיים עד הגיוס למספר לא מבוטל של ק"מ אך בכל זאת לא גדול מדי.

 

תכננתי לקחת את הרכב למבדק בהרצליה, שמעתי שהם מאוד מחמירים וניתן לסמוך על הבדיקות שלהם, ובנוסף לקחת את הרכב לבדיקה דרך מחשב הרכב במוסך מורשה

 

 

תודה לכולם על התגובות המהירות :)

פורסם

רכישה לשנתיים של רכב כזה תבטיח לך מקסימום הפסד במינימום זמן...

 

אני מבין שאתה בחור צעיר.

 

יש סיבה שאתה רוכש רכב משפחתי?

 

במקומך הייתי רוכש יונדאי גטס מ-2007 שתעלה לך חצי...(וגם ההפסד עליה יהיה חצי מההפסד על הקיה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
רכישה לשנתיים של רכב כזה תבטיח לך מקסימום הפסד במינימום זמן...

 

אני מבין שאתה בחור צעיר.

 

יש סיבה שאתה רוכש רכב משפחתי?

 

במקומך הייתי רוכש יונדאי גטס מ-2007 שתעלה לך חצי...(וגם ההפסד עליה יהיה חצי מההפסד על הקיה)

 

הסיבה היא שאימי ואני חולקים ברכב למשך תקופה לא קצרה ולכן היא מעדיפה רכב גדול יותר , יש לה משהו נגד כל הקטנות..

אני מודע להפסד , בטח ובטח שיד שניה כשהראשונה זה השכרה.

ובכל זאת , אני מאמין שכל גרמניה וצרפתיה היו סופגות את הירידה הזאת לא פחות מהקיה, הרי את הצניחה של השלוש שנים ראשונות היא כבר עשתה .

 

אם זה היה תלוי בי , קיה פיקנטו ידנית הייתה עושה את העבודה P=

פורסם
קניתי מ"אלדן" (וגם מחברות השכרה אחרות) מספר כלי רכב בעבר.

 

הם בהחלט עומדים מאחורי המילה שלהם בנושא התיקונים.

 

דווקא בקטע של מפשיר האדים אינני בטוח אם אפשר לתקן את בלי להזדקק להחלפה של השמשה.

 

ולגבי גיל הרכב - הייתי מנסה לחפש במלאי שלהם רכב שיש לו עוד כמה חודשי אחריות יצרן - זה יוסיף לשקט הנפשי שלך.

 

מפשירי אדים, אפשר לתקן אך הרוב מעדיפים להחליף שמשה. אצלי יש 2 פסים שלא עובדים, משום שהודבקה בעבר מדבקה או שלט כלשהו על השמשה האחורית וזה גרם לנתק בעקבות הדבק החזק שהיה שם.

 

התיקון , לא מי יודע מה קשה ואפשרי לביצוע גם בידיים לא הכי מיומנות. אך הפתרון הקל ע"י רבים (הרבה בעלי מקצוע ממליצים על זה אגב) לסדוק את השמשה ולקבל חדשה במסגרת "ביטוח שמשות".

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
גם השכרה, גם קמ' גבוה, גם תיקוני פחחות וצבע.. לא הייתי מתפשר. ניתן למצוא אקזמפלרים טובים הרבה יותר. הלאה.

 

+1

לא חסרות קיה פורטה.

תחפש אחת שמורה.

ואם אתה יכול לרדת בשנתון ולקחת פרטית מדגם EX, עדיף.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

היי אור,

 

ראשית, כמובן שלא מדובר כאן בתרגיל, כחברה שחרטה על דגלה את נושא השירות והאמינות, כל תקלה שתזהה בבדיקת הרכב תתוקן על הצד הטוב ביותר. לצורך העניין, לכן גם הוצג בפניך טופס הבדיקה (עם פירוט מלא של ההיסטוריה של הרכב) וניתנה לך האפשרות לבצע בדיקה בכל מכון בדיקה שתרצה. חשוב לנו לעדכן אותך, כי במידה ולאחר בדיקה של הרכב תחליט שלא לקנות אותו, המקדמה ששילמת תוכל לשמש לרכישת רכב אחר מהמלאי הקיים אצלנו.

אתה מוזמן להמשיך ולהתעניין, אשמח לעזור!

יום נהדר בינתיים,

מיטל מאלדן.

 

 

 

שלום לכולם , אחרי חיפושים ארוכים ואין ספור שינויים בדרישות ובהחלטות היום עשיתי צעד רציני ראשון בקשר לקניית אוטו והגעתי לפי גלילות מה שנראה כבערך "מקדש הליסינג" , החלטתי ללכת על רכב מאחד המגרשים הנ"ל משום שאומנם הרכב לא בדיוק שמור יותר מדי אבל אפשר לקבל יותר בקצת פחות ולדעת מה עבר בדיוק על הרכב.

 

בלי להתעכב בפרטים שוליים שמתי מקדמה של 1000 ש"ח על מנת לשריין קיה פורטה 2010 , יד ראשונה עם 85 KKM מהשכרה (אמור להפחיד אותי ?) הרכב עם טסט לשנה ובדיקה מוכנה שאצרף בהמשך, ומחר (בעצם כבר היום) הרכב בדיוק 3 שנים על הכביש.

בנוסף לשנת אחריות על 10 מכלולים הציע לי הסוכן את הדבר הבא : קח את הרכב לבדיקה בכל מכון שתרצה , ללא נציג של אלדן ולאחר מכן תביא את טופס הבדיקה, כל דבר שיזדקק לתיקון (בטיחות \ תפקוד ) יטופל ע"י החברה עוד לפני העברת הבעלות.

בהתחלה חשבתי שאלו סתם עוד מילים יפות שנועדו למשוך את הלקוח, אבל לאחר מכן כשלקחתי נסיעה קצרה שמתי לב שחלק גדול מהמפשיר אדים של השמשה האחורית לא עובד, בדיוק באמצע השמשה ולהפתעתי הבחור שישב לידי (קצין טכנאים משהו כזה?) אמר שזה אכן ליקוי בטיחותי והדבר יטופל, משמע בדיקה במכון רציני ונוקשה תביא ליישור קו מספק .. וזה מוביל אותי לשאלה של האם הדבר הוא תרגיל של חברות ההשכרה או שמא באמת שירות איכותי ?

 

ובנוסף , האם עלי להיזהר ממשהו בעת הרכישה ? דברים שעלי לדעת על הרכב ? דברים שכדאי לדעת על אלדן?הדבר דחוף משום שהמקדמה תקפה עד יום שישי בבוקר.

תודה רבה לעוזרים :)

×
×
  • תוכן חדש...