Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

הכנסתי את הרכב לטיפול בשרודר בבני ברק, ויצא לי עלות הטיפול כולל ברקסים 3000 ש"ח כולל מע"מ.

הגיוני?

מצורף החשבונית.

פורסם

אם תצרף חשבונית נוכל לעביר ביקורת.

ולמה מוסך ראשי? בפורום ישנם המלצות על מוסכים של חברים: גבע, אורן ואם הדרך שמתמחים בצרפתיות במחירים סבירים.

CITROEN C5 X7 2013

CITROEN C5 II 2006

OUTLANDER 2013

פורסם

כאשר נכנסים למוסך כזה, יש לכך מחיר. לא חסרים מוסכים טובים יותר, וזולים לעין שיעור. כמובן שכעת אין לך מה לעשות. לפני הטיפול הבא, תבדוק ותחפש מוסך טוב, אך לא מרכזי.

פורסם

לא הבנתי מה החליפו רק צלחת בלימה אחת?

ולמה חייבו פעמים שמן מנוע (אולי שניכנס יותר מגלון אחד)

אני מקווה בשבילך שלפחות לקחת את מה שנישאר מהשמן השני

שחייבו אותך. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

הם חייבו 200 ש"ח על 4 ליטר, ועוד 100 ש"ח על ליטר 1.

לא הביאו את מה שנשאר.

האם הגיוני להחלפת שמן ופילטר שמן, 1.9 שעתון יצרן?

פורסם

חברים אין מה לעשות, מוסך מורשה! במוסכים שציינתי קודם היה אפשיר לחסוך 1000 ש"ח בטיפול כזה.

CITROEN C5 X7 2013

CITROEN C5 II 2006

OUTLANDER 2013

פורסם

היי,

 

הרכב כבר לא באחריות, אז למה להכניס למרכזי?

 

כבעל 407, אני לא נכנס יותר למרכזי. המחירים שם פשוט הזויים.

 

אני לפני טיפול 120K, הייתי במרכזי בבני ברק ושאלתי אותם מה עלות הטיפול? בהתחלה ענו לי 2700 ש"ח.

 

אמרתי להם שהברקסים חדשים, שאין צורך במשהו נוסף מעבר לטיפול. בדקו שוב, ונתנו לי מחיר של 1600 ש"ח לפני מע"מ.

 

לצורך השוואה, במוסך אחר מורשה יבואן נתנו לי מחיר של 1200 ש"ח כולל העברת טסט.

 

במידה ותיכנס לאחד מהמוסכים המומלצים כאן כגון גבע או אם הדרך, המחיר יהיה הרבה יותר זול.

 

מסקנה שלי- בטיפול הבא אני יהיה באחד מהמוסכים שהמליצו פה. למרכזי נכנסים רק לתקלות מורכבות. ובפרט שהרכב לא באחריות!

פורסם
את כל מה שסידרו באחריות השחילו לי בטיפול.

 

בהמשך לטופס שצירפת, אני עכשיו רואה שמדובר על טיפול 90K. נכון?

 

אם כך, זו בכלל שערוריה. כי המחירים שרשמתי שקיבלתי, אלה מחירים לטיפול 120K שזה טיפול גדול.

 

אתה את הטיפול הגדול מן הסתם עשית ב 60K.

פורסם

אכן מדובר על טיפול 90,000.

ומכיוון שקניתי את הרכב מלובינסקי טרייד קיבלתי המשך אחריות יצרן למשך שנתיים.

לכן נכנסתי למורשה כדי לא לפגוע באחריות.

פורסם

חלק ניכר מהעלות זה על צלחות ורפידות. אם היית מצליח להוציא מהם החלפה על חשבונם בעת הקניה היית יכול להיות עכשיו מבסוט.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

המחירים הם של מורשה, מה שהרג אותך זה בלמים שעלותם מטורפת!!

 

אני מחזיק BMW ועלות צלחת אחת קדמית OEM היא 300 ש"ח כולל מע"מ כלומר 600 לשניים.

 

אותך שחטו במעל 600 ש"ח לצלחת!! לפני מע"מ פשוט גניבה!! תשתמש רק בחלקי OEM, כלומר יצרן החלק הוא אותו יצרן שמייצר למותג, רק בלי סמל המותג. ב BMW זה TEXTAR לבלמים, אני מאמין שהם יעשו עבודה טובה גם אצלך. קיים יבואן של TEXTAR בארץ, ניתן להשיג את הבלמים האלה כמעט בכל חנות חלקי חילוף, במיוחד ביצחק שדה.

 

שאר המחירים יחסית סבירים.

 

5 ליטר שמן ברמה שהם הכניסו אצלך, עולה כ120 ש"ח בערך.

פילטר מזגן, אני לא יודע אם קיים חלופי איכותי אבל המחיר של המקורי סביר.

רפידות בלמים 270 ש"ח אולי אפילו פחות.

צלחות 600 ש"ח אולי אפילו פחות.

מסנן שמן 40 ש"ח.

רצועה 60 ש"ח.

נוזל בלמים 15 ש"ח.

 

המחירים שרשמתי כוללים מע"מ והם המחירים שקיימים בחניות ביצחק שדה.

עבודה עוד 400 ש"ח בערך למוסך הגון.

 

סה"כ 1625 ש"ח- באמת מחיר קרוב למה שאורן נתן.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
חלק ניכר מהעלות זה על צלחות ורפידות. אם היית מצליח להוציא מהם החלפה על חשבונם בעת הקניה היית יכול להיות עכשיו מבסוט.

בעת הקניה החלפתי אחוריים על חשבונם.

ועכשיו החליפו לי קדמיים.

×
×
  • תוכן חדש...