Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה

יש ברשותי פורד פוקוס שנת 2004 נפח 2.0 GHIA

יש לי בעיה חמורה הצינור דלק השמאלי המגיע אל תא המנוע מחובר אליו צינור גומי אשר נקרע ודולף שמתי כעזרה ראשונה חתכתי את הקטע הדולף והכנסתי בתוכו צינור כמו של גז וחיברתי עם בנדים את שתי קצוות הצינור.

הקומבינה עבדה.

ניגשתי למוסך מורשה פורד בבני ברק ואמרו שאין להם את הצינור כי הוא מוטבע כ עם סגירה מיוחדת ממתכת אשר מהדקים את הצינור נראה לי הידרואלי או משהוא כזה . ניגשתי לכמה מוסכים מורשים ואין לאף אחד פיתרון בשבילי

לבינתיים המצב מסוכן מאד ואין לי פיתרון אשמח לעצה או הכוונה

לבעל מקצוע המתעסק עם סוג כזה של צינורות. הצינור המדובר הוא השמאלי

תסתכלו בתמונה לגבי סוג הסגירה אשר בחלק העליון של הצינור

תודה רבה

images.jpg

פורסם

במידה ואין להם את צינור הדלק הנ"ל - עפ"י חוק, הם חייבים לספק לך אותו תוך 14 יום לכל היותר.

וכן, מאחר וזה עניין בטיחותי - בינתיים עליך להשבית את הרכב.

פורסם

תנסה אוליי כפתרון זמני לחפש את הצינור בפירוקיות, רכב בן 9 לא יחסר במגרשי פירוק.

תנסה לגשת ל"המאגר" שנמצא בראשון לציון, יש להם מבחר גדול מאוד של חלקים מפירוק.

בהצלחה.

פורסם
במידה ואין להם את צינור הדלק הנ"ל - עפ"י חוק, הם חייבים לספק לך אותו תוך 14 יום לכל היותר.

וכן, מאחר וזה עניין בטיחותי - בינתיים עליך להשבית את הרכב.

 

הרכב בן יותר משבע שנים.

 

על היבואן אין שום חובה חוקית במקרה זה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נסה לצרף תמונה מוגדלת באיכות טובה של הצינור ושל המיקום הבעייתי.

 

על פניו התיקון שלך יכול להיות סביר, יש בצינורות דלק חיבורים עם בנדים והלחץ שם לא היסטרי. אם שאר הצינור במצב טוב לא הייתי מאד מודאג. אם הצינור מתפורר אז באמת צריך להחליף את הכל.

 

לחיצת הקצוות אפשרית ללא בעיה, השאלה מה החיבור הבא ומה האביזר עליו לוחצים. אם אפשר לפרק את כולו כדוגמה אתה יכול לקחת אותו לטכנו צינור ביצחק שדה ולהתייעץ אם ניתן לייצר חדש וכמה זה יעלה. במידה ומדובר באביזרי חיבור סטנדרטיים לא צריכה להיות בעיה.

פורסם

הצינור באמת הגיע לסוף חייו .

הבנדים לוחצים עליו וקורעים אותו

לכן אני צריך פתרון לטווח הרחוק ובעיקר ראש שקט.

האם בטכנו צינור יוכלו ?

זהו צינור שבסופו יש מתכת להידוק

בטכנו צינור מתעסקים בזה?

ממש תודה. 

פורסם

הידוק זה בסדר אבל איך האביזר עליו מהדקים מתחבר לצד השני? אתה מבין את השאלה?

כדי שילחצו לך צינור חדש אתה צריך לקחת את הצינור עם החיבורים המתכתיים שלו אליהם. הם מייצרים את רוב סוגי הצינורות כולל לחיצות, הלחמות וריתוכים.

פורסם

שלום

מתחבר לצד השני עם בנד רק הצד העליון מתחבר עם הידוק.

 

היתי בטכנו צינור ראה ואמר שזה מסובך אך ביקש לפרק

 

השאלה איך אני מפרק את ההידוק ממתכת ?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...