Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני רוצה להוסיף תאורה פנימית ברכב. ברצוני להתחבר למנגנון התאורה הקיים כך שהאורות שאני מוסיף ידלקו ויכבו יחד התאורה המקורית של הרכב.

 

התחברתי בעזרת TAP לפיוז של התאורה כדי לקבל 12V.

 

מישהו יודע מאיפה הכי נוח להוציא 0 שנשלט ע"י מנגנון התאורה הפנימית הראשי. (יש לי מספר טרמינל מתוך ספר הרכב, אם מישהו מכיר איפה נמצא הטרמינל הזה בפועל אני אשמח לדעת)

 

תודה

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

זה נשמע שאתה עובד הפוך, בדר"כ האפס קבוע ומנגנון התאורה הפנימית הראשית שולט על המתח החיובי, אליו אתה צריך להתחבר ע"מ להשיג פלוס 12.

 

אתה בטוח שאצלך ברכב זה עובד הפוך?

 

 

כמו כן ובלי קשר, בהתחברות ישירה לפיוז זה קריטי להתחבר לרגל הנכונה של הפיוז.

פורסם

נכון לאלמרה 2002:

הפלוס הוא קבוע והמינוס נשלט ע"י סגירת מעגל בפתיחת הדלתות.

 

אני מאמין שדבר לא השתנה.

אאל"ט צרפתי כאן תמונות של התהליך

פורסם

saay222, לא טעיתי... 12V מסופק קבוע, השליטה נעשית באמצעות ה 0. יש 0 שמגיע מהדלתות ויש 0 שמגיע מהמפסק.

יותר קל להריץ חוטים של 0 לכל מיני מקומות ברכב (טרמינלים) במקום להריץ 12V (שחייב לעבור דרך פיוז) לכן הבקרה נעשית בעזרת ה 0ים.

 

stillness6, כפי שכתבתי, יש 0 שמגיע מהמפסק הראשי. אותו אני מחפש כיוון שלהתחבר ל 0 של הדלתות משמעו שהאור יידלק רק כאשר הדלת פתוחה ולא זו כוונתי.

תוכל לצרף את הקבצים?

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

חיפשתי בזמנו בידיוק מה שאתה מחפש.

התייאשתי ופניתי לפתרון פשוט יותר אבל מצריך יותר עבודה לדעתי.

התחברתי ישירות לבית המנורה (יש לה תפקיד משמעותי כי המינוס משחק תפקיד- העברה בין מצב כבוי/דלוק קבוע/דלוק בפתיחת דלתות) ע"י פירוק ריפוד הגג.

מצ"ב תמונה.

IMG_0158.jpg

פורסם
חיפשתי בזמנו בידיוק מה שאתה מחפש.

התייאשתי ופניתי לפתרון פשוט יותר אבל מצריך יותר עבודה לדעתי.

התחברתי ישירות לבית המנורה (יש לה תפקיד משמעותי כי המינוס משחק תפקיד- העברה בין מצב כבוי/דלוק קבוע/דלוק בפתיחת דלתות) ע"י פירוק ריפוד הגג.

מצ"ב תמונה.

 

זה ה Plan B שלי.

ניסיתי להימנע מזה אבל כנראה שאין מנוס..

 

לא נורא, פרויקט של יום שישי :-D

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

בשביל האינטרס, מה אתה רוצה לחבר בדיוק, ואיפה אתה ממקם את זה.

יש מצב שאתה עושה בדיוק מה שאני עשיתי, אוכל לתת לך טיפים.

 

ד"א, הריפוד של הגג יוצא דרך אחת מהדלתות האחוריות אחרי שאתה משכיב את המושבים הקדמיים.

פורסם

תכננתי כמה דברים:

 

הכי חשוב:

- כמה לדים עדינים מאחורה (כיוון שברכב הזה אין טיפת אור לנוסעים מאחור)

 

פחות חשוב:

- פס לדים מעל הרגליים של הנהג והנוסע

 

רעיון פרוע (אבל הכי קל ליישום):

-פס לדים בתחתית הדלת שמחובר למפסק של הדלתות, כך שיאיר את הרצפה כשפותחים את הדלת

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

ככה חשבתי.

אני עשיתי את הרעיון הפרוע, והוא ממש לא קל. סה"כ עבודה באזור ה8 שעות.

ואי אפשר להתחבר למפסקים של הדלתות, אם מתחברים אליהם הראשית מפסיקה להגיב. לא יודע למה אין לי הסבר או ניחוש.

ז"א מכל דלת הרצתי כבלים לקורה B ומשם עליתי לגג.

כאשר הכבלים עוברים דרך הגומי יחד עם כבלים נוספים בין המרכב לדלתות- רק זה 3 שעות!

לא צריך לקדוח דבר, בתחתית הדיפונים יש "חור" שדרכו ניתן להעביר את הלד וגם להדביק עליו (הדלת נסגרת חופשי).

בהצלחה!

IMG_0556.jpg

IMG_0563.jpg

פורסם

ברשותכם אני אתעלק טיפה על השרשור,

 

אכן כן, האלמרה היא חשוכה להחריד

חשבתי על שדרוג פחות גרנדיוזי משל פותח השרשור

 

רק לשדרג את תאורת הקריאה

במקום המנורה המסכנה שיש שם אני רוצה להכניס כמה לדים בסגנון הזה:

http://dx.com/p/mw13113288-3w-200lm-6500k-18-led-car-white-light-bulb-silver-yellow-dc-12-24v-189947

 

בתוך הדבר הזה:

2013-02-27 20.07.33.jpg

 

ממה שכתוב בספר הרכב יש מגבלה של 5W על התאורה בסלון,

אם אני אשים לד של 10W, ישרף פיוז או שזאת סתם מגבלה?

×
×
  • תוכן חדש...