Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי לפני שבועיים לגור אצל ההורים (בשביל מה לשלם שכ"ד כשאפשר לחסוך ועוד לגור במושב? :-P )

 

לאמא שלי יש שכנה פסיכית בת 70 פלוס, שבאה מתרבות מאוד פרימיטיבית.

 

אמא שלי סיפרה לי שהיא כעסה עליה לפני כמה חודשים כי היה לה כלב והיא לא רצתה לטפל בו אז היא שילמה למישהו 100 ש"ח שייקח אותו רחוק ויזרוק אותו.

תפסו אותה אחרי כמה שבועות כי היה לכלב צ'יפ.

אז כבר מאוד כעסתי כי לא זורקים כלב. מקסימום הייתה נותנת אותו לאמא שלי.

 

היום זה כבר עבר את הגבול.

יש לנו בעיה חמורה של יונים בשכונה, ובמיוחד בגג (הבתים צמודים אחד לשני).

אני מתעלם או מחפש איזשהו פיתרון אבל הבת זונה הזאת (ואין מילה אחרת לתאר אותה) החליטה לשלם למישהו כדי שייקח רעל וישים על הגג של הבית. זה קרה לפני שבועיים בערך וממש כעסתי אבל אסרו עלי להגיד לה משהו.

 

היום היונים התחילו ליפול לגינה שלי כשהן גוססות, וכשאמרנו לה היא פשוט באה וזרקה אותן לפח.

היא לא מרגישה עם זה רע בכלל.

היא ביקשה ממני לקחת את היונים לפח ואמרתי לה "אני לא נוגע בזה". התשובה שלה הייתה "כשזה ייכנס אליך הביתה אתה תינגע" (הטעות במקור).

 

בנוסף התחילו להופיע תולעים לבנות שאופייניות לגופות ודברים מתים.

היא ניקתה את זה אבל זה מעיד על זה שהגג בטח מלא בגופות של יונים.

 

אז למי שלא מבין את הבעיה, הנה הבעיות שיש לי עם זה:

 

1) לא הורגים חיות. נקודה!

2) יש פתרונות יותר טובים שלא כוללים אפילו לפגוע ביונים.

3) להרוג אותן יכול להביע מחלות

4) אם הכלבה שלי הייתה כלבה נורמלית, היא הייתה אוכלת אותן ואולי מתה (רואים בתמונה שהיא אדישה לחלוטין).

 

התשובה של ההורים שלי היא "זה מזעזע אבל אין מה לעשות, אתה כבר לא תשנה אותה והיא יצור פרימיטיבי ומגעיל".

 

האם אין גבול לטמטום ולרוע?

האם אי אפשר לאכוף סטנדרטים של מוסריות במדינה מתוקנת?

 

יש עצות?

IMG-20130223-00720.jpg

IMG-20130223-00722.jpg

IMG-20130223-00719.jpg

IMG-20130223-00721.jpg

פורסם

צער בעלי חיים, תנו לחיות לחיות, PTROA, משטרה, רט"ג, עירייה/מועצה ועוד.

 

יש הרבה ארגונים שיהיה שמחים לעקוב אחרי הנבלה ולהפליל אותה. PTROA הוא המעשי ביותר מבין כולם. הם אקטיביים.

 

כל הכבוד על האכפתיות.

 

אלרואי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

מצטרף להמלצה על אחד מארגוני בעלי החיים.

אפשר לכתוב על הקיר שלהם (צב״ח, תנו לחיות לחיות, חפש בחור בשם ״אבי קוזי״- הוא מציל בעלי חיים), בפייסבוק ותוך שניות זה יופץ.

אל תעבור על זה בשתיקה!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אי אפשר לאכוף סטנדרטים של מוסריות...

 

אצלי השכן מלמטה כרת לפני שבוע עץ בן 40 שנה לפחות שעשה צל נעים בקיץ כי הוא עשה לו לכלוך בגינה, שספק אם שייכת לו בכלל (קומה ראשונה בבניין דירות). בתגובה המשטרה באה ועשתה נו נו נו. מכתב לאגף איכות הסביבה בעירייה זכה להתעלמות צורמת.

 

נסה ארגוני מתנדבים, הרשויות לא באמת יעשו משהו.

פורסם

סתם שתדע, יונים (ועופות בכלל) נושאות טפילים וכל מיני עליהן שמעבירים מחלות בקלות לבני אדם.

יש פתרונות לבעיות האלו (יותר הומניים ופחות)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
הסתכלתי פעמיים על הכלבה שלך והראש שלה מאוד מזכיר את הראש של דוב הקוטב הצפוני (הלבן, כמובן).

 

כן, היא דוב קוטב בגודל של חמור עם אישיות של כבשה.

הכלבה הכי רגועה שאני מכיר :)

 

סתם שתדע, יונים (ועופות בכלל) נושאות טפילים וכל מיני עליהן שמעבירים מחלות בקלות לבני אדם.

יש פתרונות לבעיות האלו (יותר הומניים ופחות)

 

זה בדיוק מה שמעצבן אותי, שיש פתרונות אחרים.

 

 

אם לא היה העניין של סכסוך ישיר איתה, הייתי צועק עליה וגם פונה למשטרה.

הבעיה היא שההורים שלי אסרו עלי לדבר איתה בכלל כי אפילו בחוזה של הדירה כתוב "חובה לשמור על יחסים טובים עם כל השכנים".

אם היא הייתה השכנה שלי היא כבר הייתה מבינה את ההשלכות של מה שהיא עושה.

פורסם

פיזור רעל זו עבירה.

פנה למחלקת התברואה של העירייה.

 

גם נטישת כלבים היא עבירה, אבל אף אחד לא עושה בגלל זה שומדבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חסרים קצת פרטים, אבל אני לא לגמרי מבין מה אתה רוצה מהשכנה שלך.

אתה בעצמך מודה שיש מטרד של יונים.

יונים אולי רומנטיות יותר מחולדות, אבל הן מזיקות לא פחות וכמותן מסוכנות לבריאותך.

השכנה שילמה למישהו שיפזר רעל על גג הבית, לא ברשות הרבים. בהנחה ומדובר במדביר מוסמך, אני לא מבין על מה אתה מתלונן. היא התמודדה עם מטרד, בניגוד אליך שמתעלם, שיש לו פוטנציאל לפגוע בבריאותה (ובבריאותך), בדרך שאולי לא לטעמך, אבל יעילה וחוקית.

 

סוגיית הכלב ללא ספק מכוערת.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם לא ידוע מי ריסס ואיזה חומר ריססו אז יש פה בעיה. אולי עכשיו זה הורג את היונים אבל בהמשך בגשם זה יכול לנזול להם לחצר ולהרעיל גם את הכלב ואולי אפילו את הדיירים.

יש פתרונות כמו משטחים עם קוצים שהיונים לא יכולים לשבת עליהם, זה הרבה יותר הומני מלהרעיל אותן למוות וגם פחות מסכן את הדיירים, אבל יקר יותר מריסוס רעל.

מה שגם הרעל לא ישאר שם לנצח ויצטרכו בשנה הבאה לרסס שוב בגלל הגשם כשהרעל ישטף ויגיעו יונים חדשות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
סתם שתדע, יונים (ועופות בכלל) נושאות טפילים וכל מיני עליהן שמעבירים מחלות בקלות לבני אדם.

 

איזה טפילים ביונים גורמים לאילו מחלות בבני אדם?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני יודע שיונים מעבירות בקקה שלהן חיידקים, ושיש להן קרציות או חיות קטנות ומעצבנות כאלה שנטפלות אליהן ועוברות במגע/נוצות.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
איזה טפילים ביונים גורמים לאילו מחלות בבני אדם?

 

מתןך ויקיפדיה:

היונים ידועות כנשאיות ומפיצות של מחלות בקרב בעלי חיים ובני אדם. מרבית המחלות המופצות על ידי יונים מועברות על ידי הלשלשת שלהן. מספר מחלות המועברות על ידי הלשלשת הן : אורניתוזיס, דלקת המוח, סלמונלה וטוקסופלזמוזיס. היונים נעקצות על ידי מספר סוגים של טפילים (וקטורים) כגון פרעושים, כינים, קרדיות, קרציות, יתושים, עכבישים, וחרקים עוקצים נוספים. מחלות נוספות המופצות על ידי יונים הינן מחלות תלויות וקטור כגון קדחת הנילוס המערבי.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
בשביל ההשכלה הפורמלית, מה זה אישיות של כבשה? :)

 

היא לא עושה כלום, לא מזיקה לאף אחד והיא לבנה ושמנה.

 

התקשרת למוקד העירוני?

 

העברתי את זה לטיפול של דוד שלי, שהוא קשור למשטרה הירוקה ולכל הארגונים שאחראים על אכיפה.

 

ולא אכפת לי שהן יכולות להזיק לבני אדם והן מטרד, יש צורות אחרות לטפל בזה בצורה יותר הומאנית.

×
×
  • תוכן חדש...