Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני חדש פה בפורום;

רציתי להתייעץ איתכם לגביי טיפולים לרכב

קניתי את הרכב ב5000 שקל לפני כשבועיים

כיום ידוע לי שאני צריך להחליף צמיגים קדמיים לעשות לה טיימינג

רפידות+צלחות אחוריים

האם משתלם להשקיע ברכב הוצאות בסך של כ2500 כרגע

ועוד דבר שמטריד אותי לגביי צריכת הדלק שלה למשל ביום חמישי האחרון

מילאתי 200 שקל והיום יום שני כבר גמרתי יותר מחצי מהקמות שמילאתי

האם זה הגיוני או שיכול להיות שיש עוד טיפולים שאני חייב לעשות על מנת להפחית את צריכת הדלק של האוטו

תודה מראש לעוזרים :)

פורסם

אז זהו שזה גם דיי בעיה כי לפי המחשב דרך וגם לפי הקילומטרז׳

זה מראה לי כאילו נסעתי רק 7 קילומטר משהו שממש לא הגיוני האמת לא נסעתי הרבה אבל אני מאמין שיותר מ7 זה בטוח

פורסם

שאלה לא כל כך ברורה. רכשת את הרכב, כמה זמן אתה מתכוון להחזיק בו?

אם הצמיגים במצב לא ראוי לנסיעה, כדאי שהנסיעה הבאה שלך תהיה זהירה ולכוון צמיגיה קרובה. את הצמיגים החדשים אגב, שמים מאחור!

כנ"ל ברקסים!

 

לגבי יתר הדברים, תוסיף מסנן דלק לרשימה.

×
×
  • תוכן חדש...