Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התחילו להופיע קרקושים וקליקים מאזור שמתחת לדש בוארד ששם ניתן לשים חפצים קטנים. יש שם מן נישה כזאת לחפצים קטנים. בכל אופן, הרעשים בולטים בעיקר ברגע שאני לוחץ על גז או לוחץ על ברקס. ז"א, כאשר אני לוחץ על גזו הרכב נע קדימה, אז כמו שאדם שיושב ברכב נדחף אחורה מכוח פיזיקלי, כך גם משהו שמשוחרר במקום שתיארתי, גם נדחף אחורה ואז ניתן לשמוע קרקוש מאותו המקום. אותו הדבר קורה בלחיצת ברקס, רק בכיוון השני.

גם כאשר הרכב עובר על סדקים או על משהו בולט בכביש, גם אז שומעים את הקרקושים, אבל קצת פחות.

הרכב יחסית חדש (בן חצי שנה) וכמובן עם אחריות. אבל רציתי לדעת אם ניתן לסדר את העניין בעצמי, לפני שאני ניגש למוסך.

הבעיה שעד עכשיו לא מצאתי את הנקודה שהיא מקור הרעש.

אז איך ניתן למצוא את הנקודה הבעייתית ולקבע את הפלסטיקה? זה יכול לעזור בעתיד, כאשר יופיעו דברים דומים במקומות אחרים.

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...