Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו שהטמפ' נמוכה ויש הרבה גשם, החלונות ברכב כל הזמן מלאים במים מבפנים. גם בתחילת הנסיעה וגם במשך הנסיעה עם מזגן פועל. אפילו כשמחממים את הרכב עם מזגן ונהיה חם בפנים, החלנות עדיין מלאים במים. הרכב חדש - בן כמה חודשים.

האם זה אצל כולם ככה או שיש בעיית אטימות ברכב?

פורסם

האם המזגן במצב סירקולציה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כמו שאתה רואה, בשרשור שהבאת, לא קיבלתי תשובה וגם במוסך לאחר כמה ימי בדיקות לא מצאו שום דבר. מבחינתם הכל בסדר עם הרכב. דווקא הנזילה שהייתה לא מופיעה בינתיים, אבל לגבי החלונות - כמו שתיארתי.

פורסם

השטיחים שלך רטובים כנראה.

 

צריך לייבש את הרכב. רכב סגור לא מתייבש.

עלולים להיות נזקים בגלל הרטיבות.

יש לקוות שחיווט וקונקטורים ברצפת הרכב לא תפסו רטיבות.

ריחות...כתמים...

לחות גבוהה לזמן ממושך לא טובה גם לאביזרים חשמליים.

 

בשביל לשמור אופציית הרחבת אחריות, ולו של רצון טוב, לא יזיק אם תדאג לתעוד התלונה אצל המוסך.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כאשר הרכב היה בבדיקת נזילות, הם ייבשו אותו בסוף בתנור, כך שהכל אמור להיות יבש. גם לא הרגשתי רטיבות לאחר הבדיקות במוסך.

פורסם

האם יש לך במזגן לחצן לייבוש חלון קדמי?

 

לגבי הרטיבות בשטיחים - עשה בדיקה עצמאית רצינית. אל תסמוך על מה שאמרו לך.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
האם יש לך במזגן לחצן לייבוש חלון קדמי?

 

לגבי הרטיבות בשטיחים - עשה בדיקה עצמאית רצינית. אל תסמוך על מה שאמרו לך.

כמובן שיש את הלחצן ואני נאלץ להשתמש בו ממש הרבה בגלל שהחלון כל הזמן רטוב.

את השטיחים בדקתי בעצמי - הכל מרגיש יבש לאחר המוסך. הבעיה עכשיו עם הרטיבות בחלונות.

פורסם

חייב להיות מקור לרטיבות בתוך הרכב.

אם ייבוש לא עזר כנראה שמדובר במשהו כרוני.

בדוק גם את רצפת הרכב שמתחת לשטיחונים, אחרי המבול האחרון לקח לי יומיים לייבש הכל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

גם מתחת לשטיחים הכל יבש.

או שזה פגם בהרכבת הרכב, או שהבעיה הופיעה אחרי הבדיקות במוסך. הרי שם פירקו חצי מהרכב בשביל למצוא את מקום הנזילה. יכול להיות שפגעו באטימות.

פורסם
יכול להיות שפגעו באטימות.

 

לא מבין מה אתה אומר.

האם שעדיין יש נזילה לתוך הרכב? אבל אתה טוען שהכל יבש....

 

אתה בטוח שאתה מפעיל את מדחס המזגן ולא רק עובד על מאווררים?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לא מבין מה אתה אומר.

האם שעדיין יש נזילה לתוך הרכב? אבל אתה טוען שהכל יבש....

 

אתה בטוח שאתה מפעיל את מדחס המזגן ולא רק עובד על מאווררים?

עובדה שאחרי המוסך הופיעה הרטיבות הזאת על החלונות ולפני זה לא היתה.

המזגן עובד תמיד עם כפתור A\C פועל.

×
×
  • תוכן חדש...