Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התחלתי בשדרוג מערכת החשמל ברכב שלי.

המטרה היא לבנות מע' חשמל חזקה אשר תתמוך בהספק של 5000wRMS.

 

מה אמור להיכלל בעניין:

1. שתי הרצות של כבל מתח 0 גייג' מנחושת מלאה.

2. מצבר קדמי XS-Power D3400 (קיים כבר תקופה ארוכה ברכבי)

3. שני מצברים אחוריים XS-PowerD3100.

4. שדרוג שלושת הגדולים.

5. אלטרנטור בבנייה אישית- 200A.

 

תודות להרבה עזרה מישראל (junior 66), המצברים הותקנו מאחור בתושבות הראויות להחזיק כ 70 ק"ג :)

 

נתחיל מהקינוח:

5.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האלטרנטור זה החלק היחיד שעדיין לא נרכש, אך הנושא כבר נבדק ונסגר, ואני בעזרת השם ארכוש אחד מחו"ל.

ישנן בחו"ל מספר חברות אשר מייצרות אלטרנטורים חזקים מאוד, אחת מהן היא singer alternators, מהם אני מביא את שלי.

המחיר הוא גבוה לאין שעור לעומת כל אלטרנטור אחר שניתן לרכוש בארץ, אך בהתחשב בעובדה שאין בארץ שום היצע דומה לכך, והדבר הכי קרוב לכך הוא חיבור של 2-3 אלטרנטורים סטנדרטיים אשר יצריכו תושבות ואולי גם עדכון תוכנה כלשהו, אני מעדיף לחסוך את הזמן, כאבי הראש, ואולי גם כסף שיילך לפח על נסיונות כושלים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

פשוט אדיר....

 

אין מילים לתאר את העבודה היפה שהמתקין שלך עשה...

 

אפשר לדעת מי זה ומאיפה הוא?? כי אני לא מכיר אותו.

 

אבל 3 מצברים חיות?!?! WTF! 8)

 

תתחדש בן אדם יקר לנו.

 

פשוט תענוג לעיינים לראות דבר כזה אדיר.

 

אני יכול לחבר את הבית שלי למצברים שלך ועוד ישאר לך כוח למערכת שלך. :evil::shock:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

תעלה לפה תגובה אם יהיה לך בעיות מיוחדות במכס בנוגע לאלטרנטור. חשבתי בזמנו גם להזמין מחול. גוניור תותח בהתקנות! נקי, מסודר וחומרים סוף הדרך.

פורסם

אלטרנטור זה אחד הרכיבים שמופיעים ברשימת השחרור המהיר של המכס.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אם לוקחים בחשבון הכל:

1. 3 מצברים: 1 בינוני ושניים הכי גדולים של היצרן.

2. אלטרנטור מיובא ( 50% מס על חלפים לרכב).

3. 2 סאבוופרים (שהם לא בדיוק הסטנדרט שמופיע באתר, ועל זה אפרט מאוחר יותר).

4. מונובלוק.

5. Roll שלם של כבל 0 גייג' מנחושת מלאה.

6. 6 בתי פיוז ANL + חומרים נלווים (מעלי כבל, בידוד מתכווץ וכו').

7. תיבה מתוכננת בקפידה ובנויה כהלכה.

8. עלות עבודה: שלושת הגדולים, השחלת החיווט (שזה לא בנלי כשמדובר בשני כבלי 0 גייג'), בניית תושבות למצברים מאחור, התקנת המונובלוק ושאר המגברים בהתאם לתפוסת התיבה וכו'.

9. שינויים וקסטומיזציה אפשרית כמו נעלי מצבר בנויות בהתאמה אישית כבלוקים, כניסות מתח כפולות למגבר (סה"כ 4 כניסות מתח), שדרוג ותוספות לסאבוופר, תכנון התיבה ע"י בעל מקצוע בחו"ל, טיפולים אסתטיים בתיבה ובהתקנה ועוד.

10. כל בלת"מ שעתיד לבוא, ותמיד יש כאלו + דברים שאולי יש/נעשו וכנראה שכחתי.

 

אני מאמין שהעלות המשוערת היא מינימום 30,000 שקל, ויכולה להגיע ל- 40,000 בהתאם לשיגעונות של כל אחד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

חשוב לציין שבחירת המיקום למצברים הנו שיקול קריטי.

תוספת משקל של כ 70 ק"ג בריכוז כמעט נקודתי משפיע באופן קריטי על התנהגות הרכב. התקנת המצברים כמה שיותר קרוב למרכז הרכב מפחיתה את העומס ומבטיחה מינימום פגיעה בהתנהגות הרכב בפניות וסיבובים.

 

עוד תמונה מתהליך התקנה של המצברים האחוריים.

6.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
ישראל הרכב שלך לא יהפוך לעגלה אחרי כל הדברים והאיטום שעשית לו? מסכן... :lol:

 

דן הרכב אם אני זוכר נכון זה אימפרזה 1.6 ליטר רגילה (עם צמיגים רחבים יותר וחתך נמוך שגם זה דורש עוד כוח מהמנוע) - לרכב יש משהו כמו 90 סוסונים אז נקודת ההתחלה כאן היא כבר לא טובה במיוחד מבחינת הרכב.

 

תוסיף לזה אלטרנטור שמפיק 200 אמפר (בכמה סל"ד?) ואתה תקבל רכב עצל במיוחד. להבא - תעשה פרוייקט כזה על האחות הגדולה, אסתי או לפחות על הWRX :twisted:

 

אבל סוף סוף בניית תשתית מכובדת וראוייה לרכב שכנראה הולך להוציא תוצאת SPL מעניינת. ש-א-פ-ו

 

אני מתאר לעצמי שמדובר בDC מהסדרה הכי גבוהה אחרי קוסטומיזציה אישית כלשהיא או שבכלל מדובר בסאב קוסטום להברחת שועלים פורטוריקנים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אווווווו עוד אחד עם תשתית חשמל רצינית כמוני :)

התקנה נקייה ביותר אהבתי איך שהמצברים יושבים אני מאמין שהחור באמצע זה לפורט ?

ג'וניור אתה תותח !

 

אני מעריך 146DB מהסאבים האלו.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K


×
×
  • תוכן חדש...