Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אדי- הסאבים האלו הם מסדרת ה XL, שהיא הסדרה האמצעית (4 מתוך 7) של DC Audio והסאבים מוצהרים 2200RMS כל אחד.

יש מעליהם את ה Level 5 (כמו שיש לאסלן), יש את ה Level 6, שקיים כרגע רק בקוטר 18" והוא הסאב הכי חזק של DC, ויש את ה NEO, שזה סאב מבוסס על מנוע ניאודימיום (קל משקל).

 

הסאבים מיוצרים ומורכבים לפי הזמנה, כך שכל אחד יכול לבחור איך לבנות את הסאב שלו, אילו שדרוגים נדרשים לו ואילו פשוט יהיו מיותרים.

אני באופן אישי בחרתי במינימום שדרוגים, כיוון שהבסיס בסאבים מסדרות ה XL הוא חזק ועמיד לאין שעור.

עד כמה שזה יישמע מצחיק, השינויים האלו נועדו לעזור למערכת החשמל לתת יותר הספק מאשר לעזור לסאבים להתמודד עם ההספק של מע' החשמל :)

הסאבים הותאמו קלות למגבר ולמערכת החשמל שלי. השינויים שנעשו הם:

1. תצורת סלילים- ההתנגדויות המוכרות לנו הן 1,2,4 אוהם, תצורת הסלילים בסאבי שהזמנתי היא D0.7, כך שההתנגדות הסופית של הסאבים תהיה 0.7 אוהם במקום 1 אוהם, כך שהמגבר יפיק הספק גבוה יותר, בדיוק כמו שהוא מפיק הספק גבוה יותר בירידה מ- 2 ל- 1 אוהם.

2. Direct Lead- חוטים מובילים ישירים- כבלי 8 גייג' מנחושת מלאה אשר עוקפים את הטרמינלים אשר על הסאבוופר מתחברים ישירות ל tinsel leads, מטרתם כמובן היא להפחית את העליה בהתנגדות הריאקטיבית ובכך לאפשר למגבר להפיק הספק גבוה יותר.

 

לגבי המשקל וכוח הרכב- הגעתי למצב שפשוט אמרתי לעצמי: זה הרכב וזה התחביב, הבחירה שיש בידיי זה לעשות או לא לעשות. כמו שאמר רפול: זה מה שיש ועם זה ננצח !

 

אסלן- כן, הפתח במרכז אמור להשאיר מקום כדי שהפורט לא יהיה חנוק לגמרי ושיהיה מעבר מסוים לכיוון תא הנוסעים.

אם אצליח לשים את ידיי על משענות נוסעים כמו שיש בדגמי ה GX, אשר שם יש פתח לטובת המשענת יד, אעשה זאת בחפץ לב.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
כמוך? :lol:

אל תשכח אותי וכמובן את ג׳וניור. וגם אורן שדרג לא מעט.

 

אמרתי עוד אחד מצטער אם השמטתי אותך או את ג׳וניור הכוונה הייתה שעוד אחד הצטרף לשגעון של התשתית.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

לא נפגעתי

סתם ישבתי פה שעתיים ובכיתי :lol:

אני שמח לראות שיש פה התעניינות ושסרול מרחיב על הנושא, רק ככה חברי הפורום הותיקים והחדשים יבינו עד כמה מצבר-אלטרנטור-חיווט הוא קריטי למערכת שמע.

פורסם

גם יש לך מגבר שחזק ב 60% מהמגבר שלי. אז תוודא בבקשה שגם כל שאר מערכת החשמל שלך גדולה ב- 60% :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אז אמרו לפניי ובטח יגידו גם אחריי אבל המצברים יצאו פצצה. אין ספק כשיש מתקין כמו ג'וניור אז השמיים הם הגבול.

 

סרול אני מצפה לסאבים שלך כמעט כמו שאני מצפה לשלי, מעניין איך הם ישמעו!

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

פורסם
אדי- הסאבים האלו הם מסדרת ה XL, שהיא הסדרה האמצעית (4 מתוך 7) של DC Audio והסאבים מוצהרים 2200RMS כל אחד.

יש מעליהם את ה Level 5 (כמו שיש לאסלן), יש את ה Level 6, שקיים כרגע רק בקוטר 18" והוא הסאב הכי חזק של DC, ויש את ה NEO, שזה סאב מבוסס על מנוע ניאודימיום (קל משקל).

 

הסאבים מיוצרים ומורכבים לפי הזמנה, כך שכל אחד יכול לבחור איך לבנות את הסאב שלו, אילו שדרוגים נדרשים לו ואילו פשוט יהיו מיותרים.

אני באופן אישי בחרתי במינימום שדרוגים, כיוון שהבסיס בסאבים מסדרות ה XL הוא חזק ועמיד לאין שעור.

עד כמה שזה יישמע מצחיק, השינויים האלו נועדו לעזור למערכת החשמל לתת יותר הספק מאשר לעזור לסאבים להתמודד עם ההספק של מע' החשמל :)

הסאבים הותאמו קלות למגבר ולמערכת החשמל שלי. השינויים שנעשו הם:

1. תצורת סלילים- ההתנגדויות המוכרות לנו הן 1,2,4 אוהם, תצורת הסלילים בסאבי שהזמנתי היא D0.7, כך שההתנגדות הסופית של הסאבים תהיה 0.7 אוהם במקום 1 אוהם, כך שהמגבר יפיק הספק גבוה יותר, בדיוק כמו שהוא מפיק הספק גבוה יותר בירידה מ- 2 ל- 1 אוהם.

2. Direct Lead- חוטים מובילים ישירים- כבלי 8 גייג' מנחושת מלאה אשר עוקפים את הטרמינלים אשר על הסאבוופר מתחברים ישירות ל tinsel leads, מטרתם כמובן היא להפחית את העליה בהתנגדות הריאקטיבית ובכך לאפשר למגבר להפיק הספק גבוה יותר.

 

לגבי המשקל וכוח הרכב- הגעתי למצב שפשוט אמרתי לעצמי: זה הרכב וזה התחביב, הבחירה שיש בידיי זה לעשות או לא לעשות. כמו שאמר רפול: זה מה שיש ועם זה ננצח !

 

אסלן- כן, הפתח במרכז אמור להשאיר מקום כדי שהפורט לא יהיה חנוק לגמרי ושיהיה מעבר מסוים לכיוון תא הנוסעים.

אם אצליח לשים את ידיי על משענות נוסעים כמו שיש בדגמי ה GX, אשר שם יש פתח לטובת המשענת יד, אעשה זאת בחפץ לב.

 

הרכב יסחב, אני בטוח בזה, פשוט יהיה עוד יותר עצל, זה רכב טוב!

 

יש כל כך הרבה אימפרזות כאלו בפירוקיות שאני בטוח שזו לא תהיה משימה קשה למצוא מושב שכזה אבל סה"כ מדובר בקצף פוליאריטן וקצת ריפוד וגב מתכת - אתה יכול גם לקחת את המושב לרפד רכב ולבקש שיחתוך לך מהקצף בגב המושב וישלים בעבודת רפדות את הבד.

 

נייס - הרבה גורמים נלקחו כאן בחשבון.

 

אבל את הפורט נראה לי שכדאי שתפנה לכוון דלת תא המטען אחרת אתה כבר תוכל לוותר על הברקסים ברכב :-D

 

לא חשבתי שאתה תהיה SPLניק עם כל רדיפת הSQ שלך.

 

אני התחלתי בSPL ואחרי שהיו לי כאבי לחץ אני פשוט ברחתי מזה כמו מאש ולא מתקרב יותר לעולם - תיזהר עם זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על הדאגה, אני באמת משתדל לקחת הרבה דברים בחשבון.

הרעיון של חיתוך המושב הוא בהחלט אופציה, אך אם אוכל למצוא מוכן- מה טוב.

 

לגבי SQ/SPL:

אני אוהב את התחום של אודיו לרכב, אני לא חושב שאני SPLניק וגם לא איש של SQ, אני לא אוהב להשתייך לאף אחת מהקטגוריות, במיוחד כשכמעט כל המערכות והרכבים בארץ לא עונים על אף אחת מההגדרות. אני לא חושב שיש בארץ רכבי SPL אמיתיים, אולי רק אחד כזה. בודדים הרכבים שבאמת ניתן להעמיד בקריטריוני תחרות SQ והם יקבלו ציון גבוה. וזה אחלה שזה ככה, כי כל אחד עושה מה שטוב לו, בונה את המערכת כמו שהוא אוהב לשמוע, ולא לפי חוקים, קריטריונים וציפיות של אנשים אחרים.

אני אוהב ויודע להעריך הכל בו:

גם את ה SQ וגם את ה SPL

גם את הפוקאל וגם את המורל

גם את ההתקנה המינימליסטית וגם את הגרנדיוזית

אני פשוט רודף אחרי רמה גבוהה, בכל דבר שאני עושה.

אחרי תלאות ההתקנה שעברתי ב SQ (אשר שיתפתי ואתה בטח מודע להם, אני לא יודע מי עוד בארץ בנה דשבורד פעמיים), הרגשתי שאני רוצה קצת להירגע, הרגשתי שאני צריך לפעמים את הפורקן והאינדיקטיביות שקיימים בלהיכנס לרכב ופשוט לשמוע חזק, אז החלטתי להרחיב את הפרויקט, ליצור מצב שאני יכול לכבות את הסאבים לחלוטין או כמעט לחלוטין ולשמוע את הסטאפ שלי כמו שהוא היה, וכשאני רוצה, להעביר לכיוונים קצת יותר קיצוניים ולפרק את הרכב מרוב באס.

חשוב לציין שאלמלא הסקנדינביה והבניות הקיצוניות מקדימה, דבר כזה לא היה מתאפשר. המידבאסים של הסקנדינביה בתוך התיבות הפתוחות שישראל בנה להן, פשוט ממלאים את הרכב בבאס, כך שבחלק גדול מסגנונות המוזיקה, אני כמעט ולא צריך סאב (אין ספק שגם עליהם הוא מוסיף והם לא מהווים תחליף אך הם בשרניים באופן רדיקלי), ומצד שני, לכל אחד מששת הרכיבים בסט הקדמי יש יכולת ספיגה מטורפת של 200RMS, תוסיף לזה את העובדה שהמידים גם מותקנים בתיבות והנצילות שלהם גדולה, ותקבל סט שהם החיתוכים הנכונים והאיקולציה הנכונה יכול להגיע לעוצמות שלא תביישנה מערכת כוחנית עם דאבל סט קדמי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

קצת תמונות של:

1. המצבר מתחת למכסה מנוע- כפי שאתם רואים, ישנם כבלים רבים המחוברים לטרמינל החיובי של המצבר. בהמשך יגיע בלוק המשמש כנעל מצבר וכמפצל מתח כאחד, וכל העניין יהיה הרבה יותר מסודר והרבה יותר נוח לעבודה.

2. החלפת BIG-3- שלושת הכבלים הראשיים בין המנוע, האלטרנטור והשלדה.

3. שני הכבלים כשהם רצים במסילות הרכב.

4. שני פיוזים ראשיים בערך של 250A- עקרונית, המונובלוק לבדו צריך פיוזים כאלה, אך כיוון שצריכת המערכת מלבד המונו היא קטנה, וכיוון שהמונו לא הולך לעבוד בצריכה מלאה רוב הזמן, הרשיתי לעצמי לשים "רק" 500A :)

20130129_144450.jpg

20130129_144513.jpg

20130129_144527.jpg

20130129_144536.jpg

20130129_144620.jpg

20130129_144730.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שאר כבלי ה (-) מחוברים לשלדה בנקודות כאלו או אחרות. אם אשים לב שהשלדה יוצרת התנגדות גבוהה מדי, אעביר גם את ה (-) ישירות למצבר הקדמי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קצת עדכונים:

 

חיכינו לכבלים שהגיעו בחלקם השבוע ובתקווה שהשאר יגיעו בהמשך השבוע.

המגברים הותקנו באופן זמני בצידי תא המטען באזור הכנפיים האחוריות, ברגע שיגיעו שאר אביזרי ההתקנה יהיה ניתן לרפד את הפלטות ולהתקין את החוטים החדשים.

דגש חשוב- כל הכבלים הם מנחושת מלאה.

יש כאן בערך 30 מטר של כבל 0 גייג', 30 מטר של כבל 8 גייג', ו- 30 מטר של כבל 10 גייג' כפול.

20130312_084054.jpg

20130312_084239.jpg

20130312_084302.jpg

20130317_201957.jpg

20130317_202022.jpg

20130317_202033.jpg

20130317_202104.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...