Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכנות הפרייבטים שלכם! סוחבות יותר מהיילקס של קבלן ריצוף,

 

אבל באיזשהו מובן שאני "מקנא" בכם, שאתם אשכרה משקיעים במה שאתם אוהבים!

תענוג לראות פרוייקטים כאלו, - רק שאלה, דברים בסדר גודל כזה לא כדאי לעשות

על רכבים מהסוג הזה:

chevrolet-chevy-van-4906359393529002367.png

 

בכל זאת, בנויים לעבוד קשה, מסוגלים לקחת הרבה יותר משקל, - 70 קילו? הצחקתם אותם,

ולא חייב דווקא וואנדורה, אני שואל בכללי על רכבי עבודה שיש להם סוסים וומנט,

גם מבחינת מקום, ניתן להכניס בהם יותר, לדעתי זה יותר פרקטי למי שרוצה וואטים של עגורן,

 

בכל אופן, כל הכבוד לכם על ההשקעה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מסכנות הפרייבטים שלכם! סוחבות יותר מהיילקס של קבלן ריצוף,

 

אבל באיזשהו מובן שאני "מקנא" בכם, שאתם אשכרה משקיעים במה שאתם אוהבים!

תענוג לראות פרוייקטים כאלו, - רק שאלה, דברים בסדר גודל כזה לא כדאי לעשות

על רכבים מהסוג הזה:

chevrolet-chevy-van-4906359393529002367.png

 

בכל זאת, בנויים לעבוד קשה, מסוגלים לקחת הרבה יותר משקל, - 70 קילו? הצחקתם אותם,

ולא חייב דווקא וואנדורה, אני שואל בכללי על רכבי עבודה שיש להם סוסים וומנט,

גם מבחינת מקום, ניתן להכניס בהם יותר, לדעתי זה יותר פרקטי למי שרוצה וואטים של עגורן,

 

בכל אופן, כל הכבוד לכם על ההשקעה!

 

היה לפני כמה זמן דיבור על רכב כזה לעשות פרויקט. אני לא יודע מה היה המשך שלו.

פורסם

קנוורת' אתה צודק

 

רכבי ואן או סמי-טריילרים אמריקאים הם אידאליים לפרוייקטים כאלו מה גם שברובם ניתן יחסית בקלות להוסיף אלטרנטורים.

 

הם סוסי עבודה ויחסית לרכבים אמריקאים רגילים הם הרבה יותר אמינים, כי הם נבנו להחזיק את השנים מלחתכילה.

 

הבעיות עם הרכבים האלה בארץ הם בעיקר צריכת הדלק, מיסוי וגם מציאת מוסך טוב שידע לטפל בהם.

 

בכל זאת "סובארית" משפחטומטית תיתן לך צריכת דלק עדיפה, אמינות תחזוקה ואחזקה עדיפים על הבהמות האלה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין צורך להגזים, אנחנו עדיין לא נמצאים בארה"ב ששם הכל בהישג יד.

אני חושב שבכל נושא- רצוי להתאים את התחביב לחיים ולא את החיים לתחביב, אחרת הוא כבר לא תחביב.

 

קבלו קצת תמונות של הכניסות הכפולות Dual Inputs:

2.jpg

3.jpg

4.jpg

6.jpg

5.jpg

7.jpg

8.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
סמי טריילרים? :shock:

 

כן - כל דבר מגודל של ואן ועד מיני משאית מאפשר מקום מספיק גדול ומערכת חשמל מאוד חזקה בכדי לבנות עליה מפלצת SPL.

 

בארץ הייתי אומר שהרכבים הכי מתאימים יהיו הוט-האצ'ים למיניהם - רכבי שלוש דלתות בקיצור.

 

 

אליקו אפרופו כמעט קנה סילברדו לפני שהוא קנה את הבימרית שלו - רק שהסילברדו לא היתה נכנסת לו לחניון :-P

 

חבל דווקא היה יכול להיות משהו טוב, אבל לא חבל - איזה בימרית מדהימה הוא הביא!

 

הטרמינלים האלה ללא ספק סקסיים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סמי טריילר זה לא מיני משאית

סמי טריילר זה משאית עם נגרר ענק

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אודי - צודק (יש טעות כנראה במה שקוראים כאן בארץ סמי טריילר למה שזה באמת)

 

SEMI זו המילה ל"חצי" או "דמוי"

 

סמי-אוטומט זה נשק שהוא "חצי" אוטומט או יותר נכון נשק שיורה בודדת ונטען מעצמו.

 

בארץ משום מה המון אנשים קוראים לרכבים נוסח סילברדו - סמי טריילר, נראה שזה לא נכון.

 

זו הקטגוריה שאני מתכוון אליה בכל מקרה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

למרות שבעיקרון לא הייתי מתנגד לסמי\פול טריילר בתור רכב spl :)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

***עדכונים***עדכונים***עדכונים***

 

כיוון שתא המטען של הסובארו שלי הוא לא נגיש בעליל היה קצת קשה לבנות את התיבה לסאבים.

מפאת חוסר מקום הלכתי על תיבה עם פורט חיצוני שהוא בעצם בתוך תא הנוסעים.

איך עשיתי זאת?

פירקתי את המשענת והמושבים האחוריים (כיוון שהם לא מתקפלים.

הכנסתי את התיבה עם הסאבים לתוך תא המטען (הכנסתי אותם מהתא מטען, לא מכיוון הכיסאות).

חיברתי את הפורט מתוך תא הנוסעים אל התיבה שבתא המטען, כל שבעצם במקום שאמור לשבת הנוסע האמצעי יש פורט שמגיע מכיוון תא המטען.

 

הלכתי על תיבה של 3CF נטו (שזה בערך 85 ליטר בעברית) אחרי ההורדה של הנפח שתופסים הסאבים עצמם, הפורט היה 8" חיצוני, מכוון ל- 31 הרץ.

 

התוצאה? חלוקה.

קיבלתי תוצאה מאוד לינארית במונחים של סאבים חזקים, מ- 30 עד 50 הרץ לא ירדתי מ 141DB, והפיק התקבל ב 31 הרץ (142.5).

זה אומנם נשמע מאוד מוזיקלי על פניו, אך חלש משמעותית מהיכולת של הסטאפ הזה. עקב הניגון של הסאבים לתוך תא המטען והפורט מחוץ לתא המטען, נוצר מצב של ביטול או יותר נכון חוסר תמיכה של הסאבים והפורט אחד בשני, ולכן העוצמה הסופית נמוכה.

ניסיתי לקצר את הפורט כך שתדר הכיוון יהיה 40 הרץ בערך, התוצאה עלתה מעט לאזור ה 143.5, אך עדיין הרגשתי שאני לא מקבל את מה שאני רוצה.

אחרי ששמעתי אתמול כמה סטאפים עם רכיבים פחות חזקים, קיבלתי קצת פרופורציות והבנתי שהביטולים הרבה יותר קריטיים ממה שנדמה לי.

פירקתי הכל, הוצאתי את התיבה הישנה, לקחתי תיבה זמנית שהיתה לי בבית שהיא בנפח מעט גדול יותר (3.25 קיוביק) עם פורט סלוט שמכוון ל 32 הרץ וחיברתי את זה על המושבים מאחורה. עדיין לא מדדתי אך זה מרגיש חזק יותר מאשר התיבה הקודמת עם הפורטים בשני האורכים השונים, הסאונד מבחינת חלוקת התדרים מתחלק בדיוק כפי שהכרתי כי כבר שמעתי את התיבה עם הסלוט ברכב שלי במספר סאבים שונים, ורק גודל האמפליטודה משתנה, ואכן קיבלתי שינוי חיובי.

 

אני עדיין מעט מתלבט עם לתת עוד צ'אנס לתא המטען או לוותר לגמרי על המושבים האחוריים (שממילא לא בשימוש) ולבנות תיבה אופטימלית בדיוק כמו שאני רוצה.

אני מאמין שהתקדמות רצינית תגיע רק בעוד חודש-חודשיים כאשר יהיה לי מספיק זמן להקדיש לנושא.

 

אני אצלם קצת תמונות של שתי התיבות ואעלה יותר מאוחר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תמונות בהחלט יעזרו.

 

דרך הגב , מחר אני מתחיל בפרויקט שלי .

השבוע, אספתי מהדואר את הכבלים 0

ודי הופתעתי שלא ביקשו מכס+מע"מ

פורסם

פורט לקבינה זה לא צעד טוב, אלא אם כן אתה מכוון לתדר ספציפי (שאתה יודע שהרכב יגביר לך אותו) על מנת להפיק תוצאה גבוהה בתדר בודד.

עם סאבים בבגאז׳ עדיף לך סאבים אחורה או הצידה וכנל לגבי הפורטים.

תימנע מלכוון אותם למעלה, ותעשה זאת אך ורק אם אין לך ברירה.


×
×
  • תוכן חדש...