Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל הכבוד למוטו ולתוכנית שומר המסך על חשיפת הביזיון הזה ממש בושה.

פחחח.

טיפש.

 

רק מעיד כמה ההבנה שלך לקויה בנושא.

 

בוא נסביר משהו מאוד פשוט,

שיטת הלימוד הארץ היא מחורבנת לגמרי.

המילה "דפוקה" אפילו לא מתחילה לתאר את ערימת גללי השוורים שעוטפים את החרטא סביב לאותו ידע עתיר שנים של המורים המסתכם בכלום.

 

אין ספר ללימוד נהיגה,

אין חוברת למורים,

אין שיטת הדרכה אחת מקובלת,

אין קורס למורי נהיגה לאופנוע.

 

שום דבר.

מורה אחד, מלמד את השני את השטויות שהוא חושב שהוא יודע ובעצם קיבל אותם מאיזה אידיוט אחר שבחיים שלו לא רכב על אופנוע.

 

ואללה.

 

ילדי רייטינג...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
נו באמת פתים, תפעילו קצת את ההיגיון שלכם. כל ה"קטעים המצולמים" היו עריכה אחת גדולה. לקחו שניה מפה ושניה משם והרכיבו מה שרצו. אם אתם חושבים שמישהו שלא יודע באיזה צד ההילוכים יכול לרכב במשך טסט שלם...אז כל הכבוד, תנו לעצמכם טפיכה על השכם על היגיון בריא.

 

 

קומבינה קומבינה, אבל יש גבול לכל תעלול.

אם היה לי שכל אני הייתי הולך ללמוד אצלו. במקום זה הוצאתי פי שלוש מהסכום שהוא דורש בשביל רישיון 500.

:mm_yeah:

 

הבעיה שלא בטוח שכולם שם יודעים לרכב כמוך...ואחרי זה הם יסעו לך בכביש מהיר על 80 בשמאלי...

לא שחסרות נהגות כאלה...

סליחה מ-כ-ל הנשים כאן פשוט זה נשמע טוב...

 

צביקה

פורסם
:mm_yeah:

 

הבעיה שלא בטוח שכולם שם יודעים לרכב כמוך...ואחרי זה הם יסעו לך בכביש מהיר על 80 בשמאלי...

לא שחסרות נהגות כאלה...

סליחה מ-כ-ל הנשים כאן פשוט זה נשמע טוב...

 

צביקה

מי שהולך להוציא רישיון 500, כמעט תמיד יש לו כבר רישיון לרכב. ומי שנוהג על 80 בשמאלי, סביר שיעשה אותו דבר עם האופנוע (לפחות עד שפחית תחתוך אותו והוא יבין כמה שהוא פגיע...בשלב הזה הוא יעבור לנסוע על השוליים :-P )

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...