Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום,

ברצוני לקנות קיה פיקנאטו חדשה מהניילונים (מאוד התרשמתי ממנה לטובה בנסיעת מבחן).

אהבתי את האבזור שלה,היא מרווחת יחסית למיני,וכמובן חסכונית בדלק.

הסוכן מכירות בחברה הציעה לי הצעה של 78,000 ש"ח על קיה פיקנטו אוטמט 1.25 EX.

(כולל כמה תוספות)

ברצוני לשמוע חוות דעת על האוטו ממי שנוסע/נסע על האוטו,

האם יש בעיות כלשהם עם הרכב?

האם כדאי לי לבדוק כיוונים נוספים בתחום המיני/סופר מיני או שכדאי לי ללכת על הרכב הזה?

ובקיצור,חוות דעת על הרכב.

תודה מראש.

פורסם

אני מתנייד בחודש האחרון באחת כזאת מהשכרה.

אין לי כל כך ניסיון עם שאר רכבי המיני למעט כמה נסיעות בסוזוקי אלטו והפיקנטו דיי הפתיעה אותי.

הרכב מרווח יחסית, הביצועים סבירים וגם כשהרכב עמוס אין תלונות מיוחדות אבל אצלי מדובר ב-3 ילדים קטנים אז אפשר להבין.

 

בשבת שעברה יצא לי לנסוע נסיעה של שעתיים עם מטען ו-4 נוסעים כולל כביש 6 במהירויות דיי גבוהות ואין ספק שזאת לא משפחתית וגם לא סופר מיני אבל ביחס למחיר הנמוך היה סביר בהחלט.

פורסם

יצא לי לסע על רכב שכור כזה [מניח שאותו המנוע]

 

אחד הרכבים המוצלחים לטעמי, נוסע היטב , המנוע מגיב תמיד ללא "בורות", ומסימים יום ארוך ללא עיפות

 

מאזדה 2 דומה ואולי אף נמרצת בנסיעה אך בסוף יום יצאתי עייף

 

כרגע יש לי ניסאן קטנה אוטמטית גם ממנה הינני מרוצה מאד

 

[הכל השכרה]

פורסם

השכרתי לפני 4 חודשים מאלדן את הרכב הזה לחודש שלם.

אז ככה יש בה יתרונות וחסרונות.

אישית נסעתי עם 5 אנשים כשממוצע הנוסעים היה בערך 350 קילו+-

תשמע היא לא מהירה מבחינת תאוצה ממקום כמו מרמזור ועליות של ים המלח עם המזגן בקושי על 40-50 סחבה...

אבל סה''כ רכב חמוד ביותר... מה שכן צריכת דלק שלה לא אהבתי בערך 1:13 מחישוב שלי.. לפעמים יצא 1:13.5

הייתי בודק עוד אופציות בשוק

פורסם

אני לא בטוח שיש מיני אוטומטיות הרבה יותר טובות בשוק, אלא אם אין לך בעיה עם גירים רובוטיים או כמובן ידניים. מדובר באחת המכוניות היותר טובות בקבוצה.

 

אם תפרט קצת יותר על הדרישות והצרכים שלך אולי נוכל לפתוח לך את הצ'אקרות גם לכיוונים אחרים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם תפרט קצת יותר על הדרישות והצרכים שלך אולי נוכל לפתוח לך את הצ'אקרות גם לכיוונים אחרים.

 

תקציב של 100 אלף ש"ח ( כמה אלפים לפה או לשם ), גיר אוטמטי, לא שותה דלק, בטיחותית ושתשייט במהירות ה100 קמ"ש בנוחות.

 

תודה מראש

פורסם

100 אלף זה כבר סכום נכבד ביותר.

 

אתה בהחלט יכול ללכת על סופר מיני אוט'.

 

רק היום בבוקר ראיתי אפילו מבצע של צ'מפיון על פולו אוט' ב99,000 (לא בדקתי לעומק).

 

כמה שהקאיה תהיה טובה, החיים על סופר מיני יותר נעימים מאשר על מיני.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

×
×
  • תוכן חדש...