Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי את שני המוצרים.

לא הצלחתי להבין איך אני אמור להשתמש ב"מעלים שריטות" שבסך הכל מורח כמו שכבת שמן שקופה על השריטה.

נתתי לזה צ'אנס - מבחינתי הטוש הזה הוא בלוף.

המיישר פח עובד קצת יותר טוב, אבל זה בתנאי שהמכה יחסית קטנה ולא עמוקה מידי.

הדבר היחיד שטוב בכל הקופון הזה, זה שיש מה לעשות אח"כ עם האקדח דבק חם.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
יש ברשותי את שני המוצרים.

לא הצלחתי להבין איך אני אמור להשתמש ב"מעלים שריטות" שבסך הכל מורח כמו שכבת שמן שקופה על השריטה.

נתתי לזה צ'אנס - מבחינתי הטוש הזה הוא בלוף.

המיישר פח עובד קצת יותר טוב, אבל זה בתנאי שהמכה יחסית קטנה ולא עמוקה מידי.

הדבר היחיד שטוב בכל הקופון הזה, זה שיש מה לעשות אח"כ עם האקדח דבק חם.

 

תגיד...איך אחרי זה משחררים את החלק הדבוק לפח? יש נוזל כזה שהם שמם ואז זה משתחרר...זה בא בערכה? או שאפשר לשפוך מים?

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

לא ראיתי בסרטון שום נוזל, וגם אין בערכה שום נוזל.

יכול להיות שאתה מתכוון לדבק החם?

 

בכל מקרה, כדי שלא ישאר דבק על הפח, חשוב ליישם את זה על פח קר ומוצל.

גם כדאי לשים מהדבק באיזור עם החורים של הפטריה, כדי שהדבק יתפס בפיטריה דרך החורים הללו.

ואני מניח שמיותר לציין, אבל בכל זאת: לשים מהדבק על הפטריה ואז להדביק לרכב (ולא לשים מהדבק ישירות על הרכב)

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אם תשפכו על שריטה מים היא תהיה פחות בולטת,על העיקרון הזה הטוש עובד,אני השתמשתי בזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=450305

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא ראיתי בסרטון שום נוזל, וגם אין בערכה שום נוזל.

יכול להיות שאתה מתכוון לדבק החם?

 

בכל מקרה, כדי שלא ישאר דבק על הפח, חשוב ליישם את זה על פח קר ומוצל.

גם כדאי לשים מהדבק באיזור עם החורים של הפטריה, כדי שהדבק יתפס בפיטריה דרך החורים הללו.

ואני מניח שמיותר לציין, אבל בכל זאת: לשים מהדבק על הפטריה ואז להדביק לרכב (ולא לשים מהדבק ישירות על הרכב)

 

אבל תמיד נראה לי שאם אני מושך חזק מדי ....הצבע בטוח יתקלף עם הפטרייה. אין חשש? הפטרייה יכולה לצאת בקלות אח"כ?

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

את הרכב שלי קניתי עם כמות עצומה של מכות.

באחת מהן יש סדקים מאוד עמוקים בצבע. השתמשתי במוצר הזה במקום מאוד סמוך לסדק. כבר הייתי מוכן נפשית לעבודת פחחות וצביעה באיזור, בסוף התאכזבתי שהצבע נשאר במקומו.

 

חוץ מזה, אתה לא צריך למשוך חזק מידי. פשוט לסובב קצת יותר לאט.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
את הרכב שלי קניתי עם כמות עצומה של מכות.

באחת מהן יש סדקים מאוד עמוקים בצבע. השתמשתי במוצר הזה במקום מאוד סמוך לסדק. כבר הייתי מוכן נפשית לעבודת פחחות וצביעה באיזור, בסוף התאכזבתי שהצבע נשאר במקומו.

 

חוץ מזה, אתה לא צריך למשוך חזק מידי. פשוט לסובב קצת יותר לאט.

 

גם לי יש כמה לחיצות פח . שתיים על מכסה המנוע. אחת בבגאז ואחת בדלת ואחת בצד. כולן קטנות יחסית.

מניסיונך, באיזה אזור מצאת את זה עובד הכי טוב?

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

זה תלוי איזה סוג של לחיצות יש לך שם ומה צורת הפח מסביב למעיכה.

מעיכות שנמצאות על קימור חד מידי - לא יהיה לך איפה לתפוס את הקשת

מעיכות רחבות מדי - הקשת נמצאת ביחד עם הפטריה בתוך המעיכה - לא ייצא לך מזה כלום.

מעיכות שממש עיוותו את הפח - אל תנסה בכלל (כמו למשל סימן שהשאיר לי וו גרירה על הרכב)

 

צלם את המעיכות ותעלה לכאן את התמונות, אנסה להעריך את סיכויי ההצלחה שלך.

אם תרצה, אתה גם מוזמן להשאיל את המכשיר הזה ממני במקום לקנות אותו.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
זה תלוי איזה סוג של לחיצות יש לך שם ומה צורת הפח מסביב למעיכה.

מעיכות שנמצאות על קימור חד מידי - לא יהיה לך איפה לתפוס את הקשת

מעיכות רחבות מדי - הקשת נמצאת ביחד עם הפטריה בתוך המעיכה - לא ייצא לך מזה כלום.

מעיכות שממש עיוותו את הפח - אל תנסה בכלל (כמו למשל סימן שהשאיר לי וו גרירה על הרכב)

 

צלם את המעיכות ותעלה לכאן את התמונות, אנסה להעריך את סיכויי ההצלחה שלך.

אם תרצה, אתה גם מוזמן להשאיל את המכשיר הזה ממני במקום לקנות אותו.

 

 

תודה. נדיב מצדך. האמת הזמנתי את זה תכף שראיתי בפוסט הראשון. ב-9 דולר. מניח שזה יהיה זול יותר לקחת את זה ממך

בהנחה שאתה גר בעיר אחרת. שוב תודה...

הנה תמונות:

 

http://i.imgur.com/G2lviQQ.jpg

 

http://i.imgur.com/Gfq8HFi.jpg

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

המכה בתמונה השניה תצא די בקלות לדעתי.

בתמונה הראשונה יותר קשה לי לקבל פרופורציה לגבי צורת השקע. אבל עדיין נראה שאפשרי.

 

אני מבאר שבע, אם אתה מהאיזור, אתה מוזמן לבטל את ההזמנה. סביר להניח שעדיין לא נשלחה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
המכה בתמונה השניה תצא די בקלות לדעתי.

בתמונה הראשונה יותר קשה לי לקבל פרופורציה לגבי צורת השקע. אבל עדיין נראה שאפשרי.

 

אני מבאר שבע, אם אתה מהאיזור, אתה מוזמן לבטל את ההזמנה. סביר להניח שעדיין לא נשלחה.

 

 

יש לי מכה גם בדלת הבגאז אבל שם היא בעלת הפוטנציאל לתיקון הקל ביותר.

כמו שאמרתי...לקנות יהיה סיפור זול יותר..אני מאזור חדרה. תודה שוב. אדווח בהמשך על ההתקדמות. ביום שישי אני הולך לנסות את שיטת החימום עם מייבש שיער והאוויר הדחוס.

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם
יש לי מכה גם בדלת הבגאז אבל שם היא בעלת הפוטנציאל לתיקון הקל ביותר.

כמו שאמרתי...לקנות יהיה סיפור זול יותר..אני מאזור חדרה. תודה שוב. אדווח בהמשך על ההתקדמות. ביום שישי אני הולך לנסות את שיטת החימום עם מייבש שיער והאוויר הדחוס.

 

 

חבל על הכסף, ניסיתי את השיטה הנ"ל עם המייבש והאוויר (יש לי מכה מאד דומה למצולמת בתמונה השניה)

לא קרה כלום

פורסם
חבל על הכסף, ניסיתי את השיטה הנ"ל עם המייבש והאוויר (יש לי מכה מאד דומה למצולמת בתמונה השניה)

לא קרה כלום

 

האמת שניסיתי לבדוק היטב ביו טיוב מהם הניואנסים אליהם צריך לשים לב שעושים את זה (מתחילים מהמרכז.....שנייה אחת ואז עוברים להיקף הלחיצה בסיבובים ואז לפני הסוף חוזרים למרכז הלחיצה...

אם זה יעבוד לא יכול להגיד לך אבל מסקרן לנסות. סה"כ עולה 25 ש"ח.

חוץ מיזה יש לי כמה סוגי לחיצות קטנים בכל מיני מקומות ככה ששווה לבדוק איפה זה עובד אם בכלל....

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

×
×
  • תוכן חדש...