Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על דבר כזה לוקחים מכס, או שאפשר לשלוח את זה בלי לשלם מכס?

ועוד שאלה קטנה, האם מסך לרכב עדיף לרכוש מebay וזה יצא זול יותר?

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

פורסם

במשלוח בדואר הפטור הוא עד 50$ כולל משלוח, מעבר לכך תוכל לסמוך על המזל.

 

(אך מכיוון שמשקפים את כל דברי הדואר, סביר שהמסך ייורט ותחוייב במס ( כ-35% אם אינני טועה )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
במשלוח בדואר הפטור הוא עד 50$ כולל משלוח, מעבר לכך תוכל לסמוך על המזל.

 

(אך מכיוון שמשקפים את כל דברי הדואר, סביר שהמסך ייורט ותחוייב במס ( כ-35% אם אינני טועה )

אם אני לא טועה, אז במקרה ובמסך יש כניסת VGA אז הוא נחשב למסך מחשב.

ואז אתה משלם רק מע"מ או רק מכס אני לא זוכר בדיוק.

פורסם

מספיק עם הספקולציות :)

אני בעצמי הבאתי מסך לרכב מחו"ל...

 

המסך עלה 205$ כולל משלוח (נאמר לי שמחיר המשלוח *כן* נחשב)

שילמתי עליו 362 ש"ח על מיסים, דהינו כ-25%!

(לא משנה שהמשלוח עצמו עלה עוד איזה 230 ש"ח)

המשלוח נעשה דרך Mustop. תהליך ממושך ומעצבן, צפה פגיעה :)

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

בדיוק. מ-eBay.

המחיר הסטנדרטי הוא יותר כמו 300$, את זה מצאתי בדיל ממש טוב.

שווה לעקוב לפחות כמה שבועות עד שמוצאים דיל שווה.

- - -------[Fireball]------ - -

×
×
  • תוכן חדש...