Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

JUNIOR 66 -

המכשיר שלי כרגע Stock אבל גם כשניסיתי לחבר את ה Galaxy nexus שמריץ cm10.1 עדיין ה HU לא זיהה אותו , אם אתה מכיר קרנל ספציפי תגיד לי אני אנסה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התקנה אדירה! :idea:

 

מה רע בלחבר דרך AUX? כל האודיו יזרום לך באופן חלק מהנקסוס 7. הרבה יותר מחיבורי בלוטוס או USB STORAGE.

וכל פעם שתקבל שיחה זה גם ככה מתחבר אוטומטית דרך הHU.

 

אם אתה רוצה חיבור אינטרנט לנקסוס יש לך שתי אפשרויות. אתה יכול להגדיר נקודה חמה ניידת מהטלפון באופן אוטומאטי כשתשים את הטלפון בסטנד שלו (הבנתי ממך שיש לך NFC) ככה גם תקבל נפח דאטה "משותף".

או שתמכור את הנקסוס שלך ותקנה את הגרסא של ה32GB מחו"ל כמו שכבר הציעו (אני ממליץ לקנות מB&H דרך MUSTOP) ,גוגל איט...

 

דרך אגב.

אתה מדליק ומכבה את הנקסוס כל פעם שאתה נכנס\יוצא לרכב?

פורסם

אני יעשה קצת סדר בדברים כי זה גלש לכיוונים אחרים.

אין לי שום צורך או בעיה עם ה 3G , יש לי מדבקה של NFC ברכב שאני מעביר את הטלפון ליד יש כמה הגדרות כמו בהירות מסך והגדרת GPS ,בין היתר נדלקת ה WIFI Hotspot .

 

דבר שני אני בסדר גמור עם ה 16GB שיש לי ולא מחפש יותר כי גם ככה רוב המוסיקה בעצם בהזרמה דרך google music וכו'.

כרגע אני אכן עובד עם ה AUX וזה אחלה והסאונד יותר טוב מהאשר ב BT , הבעיה היחידה שלי היא שאני אמנם שולט על הווליום אבל לא על העברת שירים.

אם אני מתחבר ב BT אז אני יכול לשלוט על השירים אבל אז אני לא יכול לחבר את הפלאפון במקביל , ומאחר ו USB זה החיבור היחיד שמאפשר גם נגינה גם שליטה וגם מפנה לי את ה BT לטלפון בגלל זה שאלתי.

 

itamargs - אני מוציא אותו בכל פעם שאני יוצא גם מטעמי גניבות וגם כי אני משתמש בו ביום יום.

פורסם

קודם כל אני מציע לבדוק את אופציית חילוץ פס האודיו מיציאת הHDMI - אני מאמין שלנקסוס 7 יש יציאת HDMI



 

אם כן - אתה לא תלוי ביציאת האזניות, לא בUSB ולא בBT שעדיין יעבוד לך מול הדיבורית.

 

ולגבי השליטה מההגה - אתה מתחבר דרך ג'ויקון ומשם לUSB HUB? אם כן, כמו שציינתי יש כאן אחד שהצליח לכתוב תכנה והגו'יקון עובד לו - אני די בטוח שאני לא הוזה - למרות שמידת העייפות שלי עלולה להטעות אותי :shock:

 

:puppydoge:morning:

 

מה גם שלא מזמן ארז (עף למאדים :-D ) העלה כאן משהו חמוד בשם MAKEY MAKEY - אולי יכול להיות מעניין.

 

אני מציע גם כן להוריד נגן שיש לו יכולת לקבל מחוות ידיים, באייפון יש את הflicktunes שעושה עבודה מדהימה באייפדים שפועלים ברכב במקום HU, אולי יש משהו מקביל לאנדרואיד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נראה מעולה, האמת שזה נראה יותר מקורי מאיך שזה היה לפני .

כייף לראות שיש עניין בפרוייקטים כאלה לאחרונה, כן ירבו.

נראה שהמכשיר יושב בול במסגרת , איך מתבצעת השליפה שלו?

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם
אני יעשה קצת סדר בדברים כי זה גלש לכיוונים אחרים.

אין לי שום צורך או בעיה עם ה 3G , יש לי מדבקה של NFC ברכב שאני מעביר את הטלפון ליד יש כמה הגדרות כמו בהירות מסך והגדרת GPS ,בין היתר נדלקת ה WIFI Hotspot .

 

דבר שני אני בסדר גמור עם ה 16GB שיש לי ולא מחפש יותר כי גם ככה רוב המוסיקה בעצם בהזרמה דרך google music וכו'.

כרגע אני אכן עובד עם ה AUX וזה אחלה והסאונד יותר טוב מהאשר ב BT , הבעיה היחידה שלי היא שאני אמנם שולט על הווליום אבל לא על העברת שירים.

אם אני מתחבר ב BT אז אני יכול לשלוט על השירים אבל אז אני לא יכול לחבר את הפלאפון במקביל , ומאחר ו USB זה החיבור היחיד שמאפשר גם נגינה גם שליטה וגם מפנה לי את ה BT לטלפון בגלל זה שאלתי.

 

itamargs - אני מוציא אותו בכל פעם שאני יוצא גם מטעמי גניבות וגם כי אני משתמש בו ביום יום.

 

הבעיה שלך היא שמגירסא ICS, אנדרויד הפסיקה לתמוך ב UMS ועברה ל MTP, קראתי ש cyanogenmod החזירה את התמיכה ב UMS ואז תוכל תיהיה לך שליטה מהרכב או מהשלט.

רוב המכשירים HU תומכים כרגע במכשירי אפל ולא אנדרויד

 

כל עוד שאתה מחבר ושם את זה על ה USB וזה מנגן cyanogenmod יעזור לך

UMS = פרוטורקול ש APPLE משתמשים בו

MTP = פרוטוקול שאנדרויד משתמשים בו

פורסם

הי אדי,

אני שם לב למשהו שאתה חוזר לגביו מספר פעמים בשרשורים שונים ותרשה לי לתקן אותך בנושא,

המרת HDMI לOPTICAL ממש לא איכותית, ותסמוך עלי שבדקתי את הנושא במספר וריציות, גם ברכב וגם בבית.

 

לא סתם חיכיתי שיצא קרנל לN7 שתומך בUSB AUDIO וקניתי ממיר USB לOPTICAL.

פורסם

נראה טוב מאוד!

תתחדש!

 

אם הבנתי נכון יש לך שם מערכת מקורית שנשלטת מההגה, ו-HU של פיוניר וגם את הטאבלט, אני צודק?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
הי אדי,

אני שם לב למשהו שאתה חוזר לגביו מספר פעמים בשרשורים שונים ותרשה לי לתקן אותך בנושא,

המרת HDMI לOPTICAL ממש לא איכותית, ותסמוך עלי שבדקתי את הנושא במספר וריציות, גם ברכב וגם בבית.

 

לא סתם חיכיתי שיצא קרנל לN7 שתומך בUSB AUDIO וקניתי ממיר USB לOPTICAL.

 

יש גם ממירים איכותיים יותר עם שעון עצמאי אבל הם עולים בהתאם.

 

כרגע פתרון ההמרה לאופטי האיכותי יותר הוא דווקא למשפחת מוצרי אפל והוא נקרא PURE I20

 

בכל מקרה - יש גם אפשרות להמיר לSPDIF

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...